יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

מתנות לאישה לחנוכה


מתנותמתנות לאישה › מתנות לאישה לחנוכה
חנוכה בפתח ואתם מחפשים מתנה לאישה לכבוד חנוכה? אם זה המצב, כבר הרווחתם, כי מי שמקדיש מחשבה לקניית מתנה לאישה לרגל החג, ובמיוחד לחג המיוחד והמאיר הזה, רק טוב יכול לצאת לו מזה.
יש לי רעיונות מעולים לקניית מתנות לאישה לחנוכה, אז הישארו בסביבה והדליקו:
מתנות לחנוכה לאישה דורשות טיפה מחשבה על עונת החורף הקרבה, להתחבר לאווירה ביתית וחמימות – ועם הסל הזה, כל האפשרויות נפתחות בפניכם בקלות רבה.
  1. בושם טוב, בושם חדש – מתנה מעולה לאישה לחנוכה, כי זו תקופה קרירה שבה נעים להשתמש בבושם, ויש כמובן מצבעים לרוב לקראת החגים! הזדמנות טובה להתחדש.
  2. צעיף רך ונעים הוא מתנה מצוינת לחנוכה, מסמלת ומעניקה חום ונינוחות, תחושת התכרבלות ראויה לשמה, וכמובן – מהווה סמל אופנתי שימושי במלתחה של כל אישה. לקראת חנוכה, אפשר ללכת הן על צעיפים דקים ואופנתיים, או על צעיפים עבים ומחממים יותר, כאלו שלא רק מכסים את הצוואר ומוסיפים גוון למראה הכללי, אלא גם באמת מחממים. חנויות הבגדים והאקססוריז נמלאים בתקופה זו בצעיפים משגעים בכל הצבעים, הדוגמאות והטקסטורות. המחירים נעים מכ 50 שקלים ועד 200 שקלים לרוב. כמובן שיש חריגות לכאן ולכאן.
  3. בחנויות עיצוב הבית מצאתי תבניות עוגה, תבניות פאי, ותבניות אינגליש קייק מצוירות עם מתכונים כתובים מודפסים עליהם. המחירים סבירים מאוד, כך שיש לנו כאן מתנה סמלית, מקורית, מתאימה לחג חנוכה, לאפייה ביתית. אישה שאוהבת לאפות תיהנה מהעיצוב השמח.
  4. תיק אופנתי – מתנה לאישה לחנוכה שיכולה לשמש כל השנה, אך מצוינת בתור מתנה לחנוכה. ככה זה, בחורף אנחנו סוחבות יותר דברים, בכלל – יש כבדות מסוימת בכל יציאה מהבית, בכל הדברים שצריכים לקחת איתנו, פלוס הג'קט והכפפות – אנחנו צריכות תיק נוח להסתובב איתו. אם הוא גם יפה, אופנתי, חדש ומאיר עיניים, בעיני מדובר על מתנה נפלאה לאישה לחנוכה.
  5. ספר קריאה טוב, כמובן – או דיסק חדש, הם מתנות מעולות לאישה לחנוכה מכיוון שאנו לקראת מזג אוויר שבו נשארים יותר בבית ומחפשים כיצד להעביר את השעות הרגועות בין ארבע קירותינו, בצורה נעימה ומשמעותית. קריאת ספר טוב, ספר קריאה מעניין, רומן חדש, זו מתנה שכיף לקבל כי היא כמו חלון אל עולם חדש ולא ידוע, עדיין. יש כעת המון מבצעים בחנויות הספרים, רבי מכר במחירים סופר זולים, מבצעי ספרים 1+1, 1+2 ועוד – אפשר לנצל את המבצעים הללו כדי לקנות מתנה לאישה לחנוכה, וגם שתי מתנות נוספות, לילדים או לעצמך.
  6. סט ספלי קפה וצלחות עוגה קטנות בציפוי דמוי כסף. כוסות קפה קטנות, באריזה יפה הכוללת 6 ספלי קפה ו 6 תחתיות קטנות, בציפוי כסף יפה. נעים לשתות בהן, כיף לארח ולהוציא מהארון, להשתמש כל השנה, או לארח חברות, קרובי משפחה לקפה וסופגניה, לכבוד חנוכה. נצפה בחנות: אנטר.
  7. קרם ידיים: מה עוד לא נאמר על הידיים שלנו בחורף? הן מתייבשות מהר מהרגיל, לקראת חנוכה תקנו מתנה שימושית וריחנית, קרם ידיים בריח טוב ועיצוב יפה הוא מתנה קטנה ונחמדה לאישה לחנוכה. מתנה לחנוכה שיכולה לבוא בשילוב עם מוצרי טיפוח אחרים אם רוצים.
  8. ברשת wind & water  מצאתי כלי אמבטיה יפיפיים, בסגנון earth , מסגרות תמונה מדהימות בסגנון metal ועוד המון הפתעות. למי שמבינה פנג שוואי, או למי שלא מבינים בכלל אבל איכשהו העיצוב הזה גורם להם לתחושה נעימה, כדאי לבקר ולהתרשם מחמשת סגנונות העיצוב, כאשר בכל אחד מהם יש מבחר פריטים לבית. אלה מתנות לאישה לחנוכה שהן יותר בכיוון הבית, מתנות לבית או לחנוכת בית, מתנה לביקור אצל משפחה או חברים וכדומה.
  9. אם אנחנו כבר נשארות בבית, אז למה לא בחיוך? מארז DVD של כל עונות הסדרה "חברים" יעשה לכולנו רק טוב עם הרבה צחוק. חוץ מזה, חברים זה קלאסיקה, זה מאסט האב בכל בית אם אין לכם עדיין.
  10. משלוח זרי שוקולדים, פירות וסופגניות. למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים מתנה רומנטית לאישה לחנוכה, אתרי המשלוחים עמוסים המון משלוחים יפיפיים של שוקולדים מעוצבים בצורת זרי פרחים, עוגות מתוקות ועוגיות, סלסלות פינוקים עם סופגניות ופריטים מיוחדים לחנוכה.
אני רוצה לאחל לכם חג חנוכה שמח, הרבה אור ואהבה!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl