יום חמישי, 24 בינואר 2013

מתנות לבעל ליום המשפחה



מתנות  מתנות לגבר › מתנות לבעל ליום המשפחה


מתנות לבעל ליום המשפחה יכולות להיראות כקניה בלתי אפשרית לפעמים, במיוחד בתוך סדר יומך העמוס, הילדים או המשפחה, הבית והעבודה, ניסיונותייך לתכנן מה לעשות ביום הבחירות או בשבת הקרובה, וקניית כמה מתנות לימי הולדת שקפצו לאחרונה.
בתוך כל זה את עדיין רוצה להפתיע, לשמח את בן זוגך ולמצוא איזו שהיא הפתעה לכבוד יום המשפחה, ומחפשת רעיונות לקניית מתנות לבעל ליום המשפחה.
אם את ובעלך חיים יחד שנה או שלושים שנה, זה תמיד אתגר למצוא מתנה לבעל. כמה טי שירטים אנחנו יכולות לקנות לפני שנחליט שהארון כבר באמת מפוצץ והגיע הזמן לעבוד למשהו אחר?
האם בעלך באמת צריך עוד גאדג'ט או את הלהיט הסמארטפוני החדש?
אם המחשבות הללו עוברות בראשך ולא נותנות לך מנוח למצוא מתנה מושלמת לבעל לכבוד יום המשפחה, את יכולה להפסיק לדאוג ולהתחיל לקנות בכיף. כל מה שצריך לעשות הוא לקחת בחשבון את הטיפים הבאים, שיסייעו לך לכוון למתנה המושלמת והפשוטה ביותר לבעלך לכבוד יום המשפחה.
  1. חשבי על אישיותו (הקורנת) של בעלך. נכון, זה לא משהו שאנחנו נוהגות לעשות מדי יום ביומו. יש לנו עניינים דחופים יותר בסדר היום. ובכל זאת, יום המשפחה הוא רגע די מושלם לעשות זאת. חשבי על תכונות אופי כמו הומור, יכולת השפעה, כריזמה, רומנטיות, נהנתנות, כל אלה יכולים לכוון אותך לכוון קניית מתנה פשוטה ומדויקת לבעל ליום המשפחה.
  2. חשבי על הסביבה שבה הוא נוהג לבלות חלקים משמעותיים מיומו או מהשבוע: האם הוא טיפוס ביתי? או אולי טיפוס חברותי יותר שאוהב לצאת ולבלות? כאשר הוא יוצר החוצה, מה הוא אוהב לעשות? האם הוא יושב בבתי קפה, אוהב לראות סרטים, לבלו תעם חברים, עוסק בספורט מסוים?
  3. מה הוא עושה בשעות הפנאי? האם הוא אוהב לקרוא? איזה אוכל הוא אוהב לאכול בחוץ או בבית? האם הוא מבשל? איזה ספורט הוא אוהב?
  4. מה הוא עושה בשעות העבודה? זו שאלה שאנחנו בדרך כלל לא שואלים את עצמנו כאשר אנחנו מתכננים לקנות מתנה למישהו, אך זו למעשה שאלה מצוינת שיכולה לסייע לנו לכוון למתנה מדויקת. אם בעלך עוסק במקצוע שהוא אוהב ושהוא חלק ממנו, מתנה מהתחום הזה יכולה להיות מדויקת ביותר עבורו. למשל, אם הוא עוסק בהייטק, רווחה, ספורט, עולם הבידור, עסקים או מכירות, חינוך או פסיכולוגיה – כל תחום שקרוב ללבו והוא גם העבודה שלו, יכול לעזור  לך לכוון למתנה מתאימה עבור בעלך ליום המשפחה.
  5. מוסיקה ובילויים: אם בעלך ואת חולקים טעם משותף או אפילו דומה במוסיקה, תוכלי לחפש הופעה נחמדה שאתם יכולים לצאת אליה, זו מתנה נהדרת ליום המשפחה עבור שניכם. רעיון נוסף הוא כרטיסים לקולנוע, אפשר ב VIP מה שישדרג את המתנה ויהפוך את הערב לכיפי ומעניין יותר עבור שניכם, מסוג החוויות שאנחנו לא מרשים לעצמנו בדרך כלל. אם הוא אוהב לאכול, קחי אותו למסעדה טובה, מסעדת גורמה, מסעדת בשר רצינית או מסעדה צמחונית או ארוחת בריאות, הכל בהתאם לטעמכם ולאופי של בעלך.
אני מאחלת לכם יום משפחה שמח ומאושר, שתמצאי מתנה נהדרת לבעל ליום המשפחה, שתבלו יחד, ותיהנו מעוד שנים רבות של משפחתיות ואהבה! 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl