יום שישי, 25 בינואר 2013

מתנות לטו בשבט לאישה



מתנותמתנות לאישה › מתנות לטו בשבט לאישה

מתנות לטו בשבט לאישה הן מתנות כיפיות וקלות, שקל לבחור וכיף מאוד להעניק. מדוע, בעצם? כי מתנות לטו בשבט לאישה אינן מתנות מחייבות, אינן מתנות גדולות, ולמעשה מדובר על חג שבו בדרך כלל אנחנו לא מצפים ומצפות לקבל מתנות.
ואיזה מאורע יותר כיפי להענקת מתנות, מאשר כשאנחנו בכלל לא מצפים להן והמתנות מגיעות אלינו בגדר של הפתעה מוחלטת?
ביטוי מושלם לתשומת לב, מחשבה ואהבה מצד כל אחד.
אם אתה רוצה להפתיע את אשתך, חברה או בת הזוג שלך במתנה קטנה וחמודה לכבוד טו בשבט, זו הזמנות מצוינת לאמר אני אוהב אותך! את חשובה לי, חשבתי עלייך... הקדשתי זמן ומחשבה סתם כך באמצע היום, באמצע החיים, להגיד לך משהו נחמד ולהפתיע עם תשומת הלב שלי. כן, אני כזה מן גבר רגיש ושווה שכמוני.
אז אני כאן כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הזו, שלא לאמר: לעודד אותך ללכת על זה.
איזו מתנה אפשר לקנות לאישה לכבוד טו בשבט? מה נכון ומה מתאים, מה יכול לרגש, להפתיע ולשמח במיוחד?
אני חושבת שמתנות לאישה באופן כללי צריכות להיות מחוות רומנטיות או משמחות, מתנות כיפיות שעושות טוב על הנשמה. שמביעות יופי, הערכה, מחשבה ואהבה.
השנה, טו בשבט מגיע אלינו אחרי מערכת מזג אוויר חורפית במיוחד, אשר השמש כבר יוצאת החוצה ואין כמו להתחדש במשהו אביבי, הרבה לפני בוא האביב.
אז האקלים הנכון כאן, והקרקע מוכנה למתנה חמודה מהלב לכבוד טו בשבט. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך לצאת, לקנות, בשיא הקלות והמהירות, ולחזור הביתה עם מתנה מקסימה לטו בשבט לאישה או לחברה, שתעשה הברה טוב בלב לכולם.
לכבוד מזג האויר החדש והיפה, אני מציעה קניית לק חדש וחמוד, או סט מניקור בגוונים אביביים או פרחוניים. זה יכול להיות סט פסטל רך בגווני ורוד, פוקסיה, ירוק או תכלת אם היא בעניין של לקים צבעוניים.
זוהי מתנה קטנה ולא יקרה, שפשוט אומרת: חשבתי עלייך, תתחדשי יפה שלי!
זר פרחים הוא מתנה מושלמת לטוב שבט לאישה, זר פרחים ריחני וצבעוני, מתאים מאוד לחג וכמובן לאווירת האביב המדומה שאנו מצויים בה כרגע.
מתנות לטו בשבט לאישה יכולות להיות מכל סוגי המאכלים הקלים, הבריאותיים והטבעיים כגון סלסלת אגוזים, פירות טריים, סלסלות תותים ושוקולד או זרי שוקולד או זרי פירות מקצועיים, שמגיעים עם משלוח הביתה.
רעיון נוסף לקניית מתנה לטו בשבט לאישה, הוא סט טיפוח קטן בריחות חדשים ומרעננים, מבית ללין, סבון של פעם וחנויות הטיפוח הדומות: למשל סבון רחצה בצורת מוס בריח וניל או אוקיינוס, קרם גוף בריח ורדים וכדומה.
אני מאחלת לכם חג טו בשבט שמח ושתיהנו מכל רגע! 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl