יום ראשון, 27 בינואר 2013

לק לילך של ג'ייד מתנה לאישה



מתנותמתנות לאישה › לק לילך של ג'ייד מתנה לאישה

ישנו מן טרנד חדש ישן שכזה, שהרבה גברים שואלים אותי עליו לאחרונה. מתנות של לקים לאישה, או מתנות מניקור. נכון שזה חמוד? וכל כך למה? מכיוון שעצם העובדה שישנם גברים שטרחו לשאול אותי את השאלה הזו, מעלה שתי מסקנות מעניינות: אחת, נותרו גברים גברים בעולם. שתיים, הטרנד הזה של מניקור נוצץ על הציפורניים (שאמנם התחיל לפני לפחות 4-5 שנים ומי שתפס אותו רק עכשיו, תפס אותו ממש באיחור ואולי אפילו בקצה שלו), כה נפוץ הוא בקרבנו הישראליות, שאפילו גברים מסוימים לא הצליחו להישאר אדישים לתועה ושמו את לבם אליה.
אז אם אתם מחפשים מתנה קטנה וחמודה, מן תשומת לב מתוקה וקטנה לאישה שלהם, מתנה לאישה ליום חורף נחמד, יש לי הרבה הצעות מעניינות בתחום הלקים. נתחיל היום עם גוון לילך מקסים וממש לא יקר.
יש לי כמעט רק דברים טובים להגיד על לק לילך המלודי הזה של ג'ייד.
נתחיל בפורמולה המפתיעה והמדהימה, לא פחות, שלו:
נמאס לי לשמוע שמריחת לקים פסטליים קרמיים לעולם תהיה בלתי נוחה וזוועתית בעליל, ובמקרה הטוב "לא מושלמת". נו באמת. אלה בפירוש ביטויים של חובבות לקים חו"ליים יקרים, ולא תמיד יוקרתיים, בעיני לפחות, שלא מוצאות לנכון לתת צ'אנס ללקים מקומיים או זולים יותר, מחמת עודף סנוביות.
אחרי מריחת לקים קרמים במחיר 65 שקלים שכמעט בלתי אפשרי בעליל למרוח אותם, הם לא נוחים, לא אחידים, לא נמרחים ובאופן כללי אינם מצדיקים את מחירם מבחינת הפורמולה, על לק של ג'ייד יש לי רק דברים טובים לאמר.
ההתנסות שלי עם לקים של ג'ייד היא חיובית ב 100%, אין לי בעיה, אם צריך, לשלם עליהם 50 שקלים, מחירם הנקוב. בפועל אני תמיד תופסת מבצעים כמו 15 שקל או שניים במחיר אחד.
מריחת לק פסטל קרמי היא אכן בעייתית, הפורמולה לא אחידה, לא נוחה, נוטה להימרח ונזקקת לכמה שכבות כדי להיאטם.
אבל מבחינה זו, לקים של רבלון, לוריאל, ג'ייד ושיק קלים מאוד למריחה מבחינתי. הפורמולה שלהם מצוינת ורכה, נעימה ונוחה מאוד.
לק לילך של ג'ייד הוא לק מקסים, שובה לב, עדין ומעודן ויפה מאוד בגוון הקסום שלו.
זהו גוון לק שלא אלבש בדרך כלל. הוא לכאורה פשוט מדי, סתם בגול בהיר ולא מושך, בלי אמירה או ייחוד.
אם כבר ללכת על צבעים מהמשפחה "הזאת", אעדיף צבע עמוק יותר ומעניין על כל רבדיו.
אבל לק לילך של ג'ייד פשוט נעים לעין. לא נמאס לי להסתכל עליו תוך יממה, היה נוח מאוד למריחה, שתי שכבות הספיקו לאטימות, הגוון שלו מהמם ומעודן.
הוא לא לק מעניין מאוד, אבל מאוד נעים להביט בו, הוא נמרח מעולה ולא משאיר סימני מריחה מעצבנים, לא נוזל ולא שקוף, לא כבד מדי ובקיצור, לק מעולה.
מרחתי אותו בקלות, ממש במהירות, הוא התייבש מאוד מהר ונראה מעולה.
זו פעם שנייה שאני לובשת את הלק הזה, ואני מודה שבפעם הראשונה לא חשבתי שתהיה פעם שנייה. אבל עובדה.
אחרי שלבשתי לקים כחולים, צהובים, ירוקים, כהים, חיוורים ומוזרים אחרים, שימרים וגליטרים כאלה ואחרים ושילובים הזויים... עם לק לילך פתאום רגוע ויפה לי, נשי ופרחוני.
אז מתנות נעימות לבנתיים, נתראה בקרוב!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl