יום שלישי, 29 בינואר 2013

מתנות ליום האם



מתנותמתנות לאישה › מתנות ליום האם

הגעתם למקום הנכון כדי למצוא מתנות ליום האם, מתנות מקוריות, מתנות מיוחדות ליום האם, מתנות ליום האם המביעות שמחה, אהבה, הערכה ומחשבה לאמא. רוצים לקנות מתנה ליום האם? יש לי שפע הצעות לקניית מתנות נהדרות ליום האם בכל תקציב ולכל עניין. רוצים להכין מתנות ליום האם? או לארגן יחד מתנה מיוחדת ליום האם? תוכלו למצוא כאן את כל הרעיונות הכי מקוריים, מפתיעים, משחמים, רעיונות פשוטים מלאי אהבה, כדי לחגוג לאמא את היום המיוחד הזה שמגיע פעם בשנה, אם יום האם.
מתנות ליום האם התחלנו להכין אי שם בילדות, בדרך כלל לב גדול ואדום (או ורוד) על נייר בריסטול שהגננת גזרה, צבענו, הדבקנו, קישוטנו – והכנו לאמא הפתעה.
מדי שנה השתכללנו ואת הלב הזה קישוטנו קצת אחרת, הברכה לימים הפכה להיות בצורת פרח, או בית, או כל דבר אחר שהוא.
אבל משהו נשאר כל כך יפה בתום הזה, בברכה הפשוטה הזו, שמגיעה ישר מהלב שלנו לאמא. ברכה מקסימה ליום האם שהיא מתנה ענקית לכל דבר. כי היא אומרת את אשר אנחנו באמת רוצים להביע כאשר אנחנו מעניקים מתנה לאם: אנחנו אוהבים אותך, חושבים עלייך, אמא  רציתי לשמח אותך.
אז אם כדי להעניק מתנה ליום האם שהיא מתנה משמחת וכיפית, הכנתי היום כמה הצעות מעניינות וכיפיות במיוחד בשבילכם:
מתנה ליום האם מתחום הטיפוח: היא באמת מתנה מעולה, יש בה כל מה שאתם מחפשים באריזה אחת: אהבה, יופי, חן, ניחוח טוב, מתנה שימושית שמראה שאתם מבינים מה אנחנו באמת רוצות: רגע נעים בסוף היום, שיש בו יופי, התחדשות ורעננות. ערכת טיפוח נשי שכוללת קרם גו, סבון רחצה נהדר וריחני, או אפילו מגבת חדשה, לק בצבע אביבי וכל רעיון אחר יהוו מתנה מעולה ליום האם.
מתנה ליום האם מתחום הטבע שכה מתאים לעונה הזו: שנייה אחרי טו בשבט, מה יותר מתאים ליום האם מאשר זר פרחים מקסים, עציץ מלבלב שכולו לב, או עציץ תבלינים / ירקות נפלא לגינה?
מתנה ליום האם שמראה על הרבה השקעה, אהבה ומחשבה, זר פרחים ישמח לב כל אדם בעולם שאני מכירה, הוא מוסיף הרבה יופי לבית והרבה שמחה בלב כל פעם שעוברים לידו ורואים אותו או מריחים את ריחו הנפלא.
זו בהחלט מתנה מרשימה ליום האם, והיא בגדר: ללכת על בטוח, לשמח ולברך מכל הלב!
אם אתם רוצים לשלוח מתנה קצת יותר מקורית, ועדיין בזר, תוכלו לבחור במתנה של זר פירות, זר שוקולד, או זר פירות מצופים שוקולד. יאמי.
עוד מתנה טובה ליום האם היא מתנה מתחום של האקססוריז הקלים: צעיף קל, צעיף כותנה או משי יפיפייה, תכשיט, סיכה לבגד או לתיק שהנה מתנה חדשנית ואופנתית, או תיק איפור קטן חדש.
גם מתנות מתחום הנסיעות ישתלבו כאן היטב: כמובן שכל מתנה שהיא בילוי, כמו סרט, יום ספא, או נסיעה לחופשה הן מתנות מעולות.
אבל לא חייבים ללכת רחוק, מתנה ליום האם יכולה להיות פשוטה בהרבה ומשמחת לאין קץ: למשל, פיקניק משחתי שבו הכנתם כבר הכל: סלסלת פיקניק, סמיכה, יום בילוי מושלם בחיק הטבע עם המשפחה – איזה יום נפלא!
אני מאחלת לכם שתיהנו להכין או לקנות מתנה ליום האם, והכי חשוב: שתבלו יחד ביום הזה ותפגינו מחוות קטנות של משפחתיות ואהבה. יום האם שמח! ראו גם: מתנות לחגים

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl