יום שני, 3 בספטמבר 2012

מתנות לילדים לראש השנה 2012



אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לילדים לראש השנה 2012
מתנות לילדים לראש השנה 2012 – השנה יהיה מיוחד, כיפי, וממש לא יקר! כי יש לי כמה רעיונות מעולים לקניית מתנות לילדים לראש השנה 2012, לחג הקרוב שממש מגיע עוד שבועיים.
השנה ראש השנה מגיע מוקדם, ולתאריך היעד הזה יש הרבה מאוד יתרונות בלוח השנה שלנו.
החופש הגדול התחיל מוקדם מהרגיל, והיציאה לחופשת ראש השנה מזמנת איתה הזדמנות חוזרת לקפוץ חזרה למיטה, לנמנום, לטייל למי שלא הספיק, ולטעום עוד טיפה של חופש, כדי לחזור לשנת הלימודים בהדרגה... נחת.
אם אתם מחפשים מתנות לילדים לראש השנה, יש כל מיני מתנות מאוד מעניינות כרגע בחנויות.
 אז נתחיל עם ילדי הגן, מתנות שמתאימות בהחלט גם לילדי בית הספר. 
מתנות מדליקות לילדים לראש השנה בעלויות של כ 20-30 שקלים מצאתי בשפע בחנויות הצעצועים, מתנות חדשות שהילדים יתרגשו לקבל, צעצועים קטנים ומדליקים בעלות נמוכה יחסית.
  1. כך למשל, צעצועים מטפסים (ובעיקר נופלים) מקירות, דמויי עכבישים חייכנים, פרצופים מצחיקים ועוד דמויות צבעוניות. הצעצועים איכותיים, בעלי אריזה מקסימה, מתאימים גם לאיסוף ומחירם הנוח, 20 שקלים לצעצוע, מוסיף למתנה המצוינת. מתאימים לבנים ולבנות כאחד. הצעצוע מתאים לילדים בכל גיל.
  2. מתנה טובה נוספת שמצאתי בחנויות הצעצועים ואינה עולה הרבה כסף, היא ערכות משחק של דינוזאורים, שיכולות להתאים מאוד לבנים בגילאי הגן. מחיר הערכות מ 30-60 שקלים בערך, כל ערכה כוללת מספר דמויות דינוזאורים צבעוניות, או דינוזאור אחד גדול. מתאים לבנים בגילאי הגן ובכתות הנמוכות (א-ב) של בית הספר. מתנה לילדים לראש השנה 2012, שמתאימה במיוחד השנה, מכיוון שבחופש הגדול בלט במחוזותינו הלהיט: תערוכת הדינוזאורים בנמל ת"א, וילדים רבים נכנסו לעניין.
  3. מתנות מדהימות לבנות לכבוד ראש השנה 2012 מצאתי דווקא בחנויות הצעצועים הקטנות, בחנויות מכשירי כתיבה האיכותיות: כל סדרת "טופ מודל", הלוא הן חוברות עיצוב האופנה המרהיבות והיקרות, שבנות כל כך אוהבות, זוכרים? יפה. אז עכשיו יצרו מהסדרה הזו גם ציוד מקסים ומעוצב להפליא לבית הספר: מחברות גדולות וצבעוניות מעטורות עם הרבה סגנון, עפרונות, מדבקות לבית הספר וכיוצא בזאת. המחירים, יחסית לציוד בית ספר, מעט יקרים כ 15 שקלים למחברת A4 גדולה, (כאשר מחברת בגודל זה ללא מותג עולה כ 10 שקלים), אך המוצרים משמשים מתנת ראש השנה מעולה וזולה יחסית לבנות. מחברת, כלי כתיבה, דפי מדבקות למחברות ב 10 שקלים – מתנה מקסימה שילדות בגיל בית הספר ישמחו לקבל לרגל ראש השנה.
  4. ובאווירת החזרה לגן ולבית הספר: כל הילדים צריכים תיקי אוכל, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה. המוצרים הללו אינם יקרים, וגם ילדים שכבר יש להם קופסאות אוכל ובקבוקים, יצטרכו עוד ועוד במהלך השנה, מכיון שהבלאי גדול. קופסת אוכל מעוצבת לילדים עם דמויות אהובות עולה כ 20 שקלים, ובקבוק שתייה כ 15 שקלים. ניתן להוסיף גם מפיות אוכל רב פעמיות עם דמויות תואמות, או סתם עם ציורים חביבים, בעלות של כ 20 שקלים. 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl