יום שני, 6 בפברואר 2012

טופ מודל - מתנה יצירתית לילדות Top Model


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לילדות › טופ מודל
טופ מודל הוא שמה של ערכת עיצוב שהתחילה לשגע בנות בארץ כבר לפני שנתיים. מאז היא עברה שידרוגים, שיפורים, תוספות ומוצרים משלימים כה רבים, ובעקבותיה קמו המון ערכות עיצוב דומות, זולות יותר או יקרות יותר, מוצלחות יותר או פחות, הרעיון נשאר אותו רעיון והאפשרויות לגיוון העסק הזה – בלתי מוגבלות בעליל.
אם אתם מחפשים מתנה מושלמת, מעולה ומדויקת מאוד לבנות בגילאי 6-10, טופ מודל היא בחירה מעולה עבורכם לקניית מתנה שתשיש: כיף, חיוך גדול, שעה של יצירה (הרבה יותר משעה, אבל בואו נחלק את העיסוק הזה לפרקי זמן, נניח), עיצוב והנאה, ואפילו יצירה ועיצוב משותפים עם חברה או חברות, כך שיש כאן גם אפשרות של משחק משותף עם ילדות נוספות.
על מה בעצם מדובר? מה זה טופ מודל ולמה הילדות מתלהבות מזה כל כך?
מדובר על ערכות עיצוב שמגיעות בצורת חוברת / חוברת ספירלה / תיק קרטון מעוצב שהנם למעשה סטודיו עיצוב אופנה קטן הארוז יחדיו.
בפנים תמונות של מודלים, דמויות יפות וחמודות, רעיונות לעיצובי בגדים ואביזרי אופנה, דפים מיוחדים בצבעים, דוגמאות וסגנונות שונים המדמים בדים וטקסטורות, וגם סטים של מדבקות שוות, של שמלות נוצצות, אביזרי אופנה מהממים, תכשיטים, תיקים ועוד.
את הדמויות מלבישים, מעצבים בגדים, גוזרים, מדביקים, אפשר לעצב לפי דוגמאות מוכנות, אפשר לעצב מהדמיון.
עד כאן הכל מקסים, והנה העלילה מסתעפת: הערכות הבסיסיות הללו משתנות מאוד לפי תכולתן, ולפי מחירן.
למשל, ישנן ערכות עיצוב חדרים בבית מפואר, ערכות עיצוב סוסי פוני לדמויות המקוריות, ערכות שלמות  הכוללות מדבקות לתוספת לערכה הבסיסית, חבילות של צבעי עיפרון של טופ מודל להשלמת הסטים, ערכות טופ מודל או דמוי טופ מודל הכוללות קולבים, בדים אמיתיים, דבק ועוד.
ישנן ערכות עיצוב של חיות מחמד, כלבלבים וחתולים חמודים ורעיונות נוספים.
כל ערכות העיצוב הללו אהובות מאוד על ילדות והן מתנות מעולות לבנות מכתה א ומעלה, ויכול להתאים בתור מתנה גם לבנות צעירות יותר בגילאי הגן, תלוי בילדה.
מחירי הערכות משתנים, ונעים בדרך כלל מ 30 ועד 100 שקלים, תלוי בגודל, במגוון ההפתעות שכוללת הערכה, במותג וכן הלאה. כמו כל דבר. חוברות עיצוב קטנות שאפשר לקחת "לדרך", לנסיעה או כאשר מחכים אישהו ורוצים להעביר את הזמן בלי להשתעמם, אפשר לקנות בכ 30 שקלים. ערכות עיצוב משודרגות ומשוקעות יותר הנן גדולות יותר ומחירן גבוה יותר. היכן אפשר לקנות ערכות של טופ מודל וערכות עיצוב דומות? בסטימצקי, הפיראט האדום, הפנינג, חנויות צעצועים וחנויות מתנות, חנויות כלי כתיבה וכולי. תיהנו!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl