יום חמישי, 23 ביוני 2011

צמידי ידידות - מתנה כיפית לבנות


מתנה כיפית לבנות בכל גיל, מכתה א'. צמידי ידידות, או ליתר דיוק: ערכה להכנת צמידי ידידות, היא מתנה שמתאימה לילדות בערך מגיל 6-7 ועד גיל העשרה. בכל גיל, ילדות ישמחו להכין את הצמידים הללו, והם נראים יפים גם לילדות קטנות וגם לגדולות, בגיל בית הספר התיכון. הילדה יכולה בעזרת הערכה, להכין צמידים מחוטים מקסימים לעצמה, ולחלק המון צמידים מעשה ידה,  מתנה לחברותיה, לבני המשפחה וכדומה.
ערכות להכנת צמידים באריגה פשוטה מאוד, מגיעות עם גלגל אריגה, או כמה גלגלי אריגה קטנים, בגודל של דיסק בערך. כל גלגל מאפשר הכנת צמידים עם דוגמא שונה. בוחרים חוטים צבעוניים, שגם מגיעים עם הערכות, משחילים אותם בגלגל ואורגים לפי ההוראות. בעזרת הגלגל והתבניות, הכנת צמידים מחוטים הופכת קלה ביותר, מהנה ושימושית. מגוון החוטים מספק המון צמידים צבעוניים להכנה, צמידים ליד וגם צמידי רגל, מחזיקי מפתחות וכל מה שאפשר לעשות עם היצירות הללו.
כאשר נגמרים החוטים בערכה, אפשר לקנות חוטי רקמה חדשים, ולהשתמש בגלגלי האריגה המקוריים, שכבר יש לכן, כדי להכין עוד המון צמידים מקסימים.
מחירן של ערכות להכנת צמידים מחוטים משתנה בהתאם לגודלן ותכולתן. ישנן ערכות הכוללות דוגמא אחת (עם גלגל אחד) או שניים, ועלותן כ 30-50 שקלים. ישנן ערכות גדולות מאוד, עם המון דוגמאות אריגה, המון צמידים שאפשר להכין, סגנונות שונים, כמות גדולה של חוטים במגוון צבעים ועוד אביזרים, ומחיר ערכה כזו כ 100-150 שקלים.
לסיכום, זו מתנה שאפשר בהחלט להשיג בסכום שמתאים לכל כיס, וזו מתנה שתשרת את המטרה כמעט בכל גיל. תיהנו!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl