יום ראשון, 19 ביוני 2011

מתנות שוות לבנים חובבי כדורגל


אם אתם מחפשים שוב מתנה ליום הולדת של חברים של הילדים שלכם, הפעם לאיזו קבוצת בנים נחמדה בגילאי בית הספר היסודי, מצאתי כמה מתנות מעולות לחובבי כדורגל, מתנות שוות ולא יקרות.
היתרון בקניית מתנות עם סמלים של קבוצות כדורגל, הן שהבנים מאוד אוהבים לקבל מתנות כאלה, חפצים ממותגי םשל הקבוצה האהובה עליהם, וישנו מגוון רחב מאוד שלמ וצרים ממותגים כאלה. משום כך, אפשר לבחור מתנה שמתאימה לכל כיס, מתנות יקרות, חפצים יקרים כמו שעונים ממותגים או כדורגל של הקבוצה, אך גם מתנות זולות יותר, כמו כוסות, צעיפים, מחזקיי מפתחות, בקבוקי שתייה, כובעים וכדומה.
מצאתי למשל, סדרה שלמה של מוצרים ממותגים של ברצלונה, קבוצת כדורגל שמככבת בארץ בקרב החבר'ה הצעירים, במחירים מפתיעים. מטקות ממותגות של ברצלונה עם תמונות שחקנים, סט מטקות וכדור ב 25 שקלים. צלחות מעופפות של ברצלונה בכ 20 שקלים, כדורגל עם תמונות של שחקני ברצלונה או מדריד בכ 50 שקלים.
כמו כן המון כובעים, חולצות, צעיפים והפתעות קטנות וחמודות ממותגות בכל הקבוצות: הפועל, מכבי חיפה, מכבי תל אביב, ברצלונה, ריאל וכולי.
החיסרון הבולט הוא, שאתם חייבים, אבל ממש מוכרחים, לדעת בוודאות איזו קבוצה הילד אוהד. תארו לכם שתביאו לו חולצה של קבוצה יריבה... אתם יודעים, העניינים האלה של קבוצות כדורגל יכולים להיות מאוד רגישים.
היתרון הוא שאם אתם בטוחים בקבוצה האהובה, שיחקתם אותה עם מתנה שהילד בטוח יאהב, יתלבה ממנה ולא יניח בצד, במחיר שיכול להתאים לכל תקציב באמת. משחק מוצלח.
חפשו עוד מתנות לבנים, מתנות לילדים, מתנות לילדים שעולים לכתה א, מתנות לילדים לשנת הלימודים, מתנות לילדים לגן, מתנות לילדים לסוף שנה, מתנות לגננת, מתנות למורה לסוף שנה, מתנות קיץ לילדים.
לאחרונה: דוקטור מגנט, ערכת מדע מתנה לילדים
מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl