יום שבת, 19 ביוני 2010

מתנות לילדים לסוף שנה


מחפשים מתנות לילדים לסוף שנה? למסיבת סיום של הכתה או הגן או לילדים הפרטיים שלכם, לנכדים או חברים? אז טוב שקפצתם לבקר, כי הכנתי את כל המידע שאתם צריכים כדי למצוא מתנות מושלמות לילדים לכבוד סוף השנה.
שנת הלימודים הסתיימה, ונדמה שכל שנה חולפת מהר יותר מהקודמת. אם שפר עליכם (רוע) מזלכם ואתם מכהנים בתור וועד הכתה או הגן, וועד הורים כלשהו האחראי, בין השאר, על רכישת מתנות לילדים לסוף שנה, וודאי שוב שברתם את הראש והחלפתם מיליון אימיילים עם ההורים האחרים, המורה או הגננת, וחברי הוועד האחרים.
כי אלו מתנות מקוריות לסוף השנה כבר אפשר לקנות, הרי טחנו כבר את כל האפשרויות המודפסות בעולם, מחולצות, כובעים ותיקי גן. ומה הפעם?
הנה כמה רעיונות מקוריים ולא יקרים לרכישה מרוכזת של מתנות לילדים לסוף שנה.
הפוסט הזה יחולק למתנות לילדי הגן או הכתה, כאלו הנקנות במרוכז על ידי וועד ההורים, ומתנות פרטיות או אישיות לילדים, נכדים וקרובי משפחה, המתאימות לסוף השנה.
מתנות לילדים לסוף שנה – וועד הורים של הכתה או הגן:
1. קלמר עם תמונת הילד – שימושי לעולים לכתה א', שימושי גם לילדי טרום חובה העולים לגן חובה, ברבים מהגנים נדרשים ילדי גן חובה להביא קלמרים אישיים בתחילת השנה, עפ עיפרון, דבק, מספריים, מחדד וטושים – כדי לעסוק בפעילות לימודית באמצעות דפי עבודה באופן פרטני עם הגננת.
2. יומן שנתי לתלמיד עם תמונת הילד בכריכה ותמונה כיתתית מאחור. מתנה מעולה למסיימי כתה א' ומעלה. יומן לתלמיד הוא גם הוצאה קטנה להורים, שילדיהם מבקשים יומנים עמוסים בציורים, מותגים, פרסומות וקשקושים, יומני נוער שיכולים להגיע למחיר של 50 שקלים ואף יותר. רוב המורות לא מתלהבות מהיומנים הללו, כי הם מסיחי דעת ולילדים קטנים בכתות א' ב' בכלל קשה לעבוד איתם מכיון שאין בהם מספיק מקום לכתיבה. יומן תלמיד פשוט וזול, שבו יש עמוד או חצי עמוד לכל יום הוא מעולה לגילאים הללו, אפשר לקנותו בזול במרוכז ולהוסיף תמונת הילד בכריכה (בין הכריכה המקורית של היומן לבין הניילון העוטף אותו) ותמונה כיתתית מאחור. עם המלצת המורה להגיע עם יומן זה ליום הראשון ללימודים, כל התלמידים יצייתו, והרי לכם מתנה שימושית, זולה, יפה ושאפילו חוסכת הוצאה להורים. אפשר להוסיף סימניה עם הקדשה אישית של המורה לתלמיד.
מתנות לילדים לסוף שנה, לרגל קבלת תעודה או סתם כדי לציין את האירוע של סיום שנת לימודים או גן, מתנות לנכדים, ילדים, קרובי משפחה או אחיינים:
1. ספרים! מבצעי שבוע הספר לא לגמרי מאחורינו, עוד ניתן להשיג ספרים במבצעים מדהימים, ולמהירים שביניכם, שעוד לא ניצלו את המבצעים הללו – לכו לפקוד את החנויות ותופתעו.
2. בגדים לקיץ, לקייטנה וליום יום: שמלות קיץ, גופיות, חולצות לבנות, כובעים ובגדי ים, כפכפים או מגבות מודפסות לחוף הים או הבריכה.
3. מתנות שגם הילדים ובמיוחד ההורים ישמחו לקבל: כרטיסים לכל מיני בילויים ואטרקציות, לרגל החופש הגדול והארוך מאוד...גם ילדים שנרשמו לקייטנה צפויים לשהות שבועיים או שלושה בבית בתום הקייטנות, והבילויים מתחילים לחגוג: פארקי מים, סרטים, ג'ימבורי, לונה פארק וכל העולה על דעתכם.
4. משחקי מחשב, או משחקים לקונסולות כמו wii או פלייסטיישן או תוספות ואביזרים לקונסולות, כדי לעזור לילדים ולהורים להעביר את הקיץ בכיף ובקלות. גם ילדים שיש להם קונסולות משחקים וכבר יש להם כמה משחקים, ישמחו לקבל משחק חדש שיעסיק אותם בהתלהבות מחודשת למשך כמה שבועות.
5. לקייטנה: בקבוקי שתיה, מגבת, תיק קטן, כובעים לשמש, קופסאות אוכל. כל האביזרים הללו ישמשו את הילדים מעולה גם לתחילת שנת הלימודים הבאה.
6. משחקי חוץ וספורט: אופניים, רולר בליידס, כדורגל, חבל קפיצה, משפריצי מים, חישוקים, גלשן או בוגי, טרמפולינה – שוב, כל מה שיעזור להם להעביר עוד כמה שעות בחופש הגדול. מתנות לילדים לסוף שנה יכולות להיות זולות או יקרות, גדולות או קטנות, זה לא ממש משנה, אם אין לילדים אירוע כמו יומולדת במקביל, אפשר להסתפק במתנה קטנה שתספק כמה שעות הנאה בחופש הגדול, או תעביר מסר של הערכה על סיום שנת הלימודים החולפת. קיץ נעים!

1 comments:

אנונימי אמר/ה...

תודה

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl