יום שלישי, 25 באוקטובר 2011

טרי על הבוקר – מתנה לאישה, לגבר, יום הולדת, יום נישואין, לידה


בעיני ארוחת בוקר טובה וטרייה היא מתנה נפלאה לכל אירוע ולכל אחד שאתם אוהבים. אפשר להפתיע בני זוג, חברים, יולדת, כל מי שיש לו יום הולדת וכמובן את ההורים.
לכן, היום הבאתי מתנה שלא תשאיר אף אחד מכם באדישותו. עברתי על האופציה המרעננת הזו של טרי על הבוקר מכל זווית אפשרית, ואני חייבת להודות: זו מתנה מקסימה שמתאימה לכל אירוע, באמת.
תחשבו על זה, מי לא רוצה לקבל על הבוקר, מוכן במיוחד בשבילכם ובלי שום מאמץ, טרי וטעים, עד פתח הדלת – ארוחת בוקר טרייה?
אני יכולה לחשוב על עשרות אירועים שונים שבהם מתנה כזו תהיה פשוט מושלמת לפתוח את היום.
יום החתונה או הבוקר שאחרי, יום נישואין, או מתנה ליולדת חדשה שהשתחררה הביתה. עם תינוק חדש וחמוד בבית, כולנו יודעים לאן הולכות האנרגיות, הכוחות ותשומת הלב. למי יש זמן לאכול כמו שצריך? טרי על הבוקר יכולים לעשות לכם את החיים קצת יותר קלים עם תינוק חדש בבית, ולשלוח לכם את ההזמנה הקבועה שלכם (או השמנה משתנה לפי ימות השבוע, לפי לבחירתכם) – לחמניות, מאפים, מוצרי חלב טריים.
טרי על הבוקר זו אחלה מתנה ליום הולדת, לחג, מתנה נעימה לגבר, לחבר או לחברה.
עם מתנה כזו טעימה וטרייה, שמוגשת לכם עד פתח הדלת כבר בשש וחצי לפנות בוקר, אין לי ספק שכל יום יכול להתחיל קצת יותר מחויך.
עכשיו תכינו קפה, שימו מוסיקה ותתחילו את הבוקר שלכם כמו שצריך.
אם חסר לכם קצת ויטמין סי להתחיל את הבוקר, מיץ תפוזים טרי יכול לפתור לכם הרבה בעיות, ועם עוגה טרייה בצלחת, החיים כבר נראים יותר טוב.
עם טרי על הבוקר, אתם בוחרים את המוצרים שאתם רוצים להזמין ואת תדירות המשלוחים ונהנים בבוקר ממשלוח של כיף. יואו, זאת מתנה שהייתי רוצה לקבל. אמהות ואבות שעסוקים בהכנת כריכים לילדים בבוקר, יכולים להבטיח שתמיד יהיו להם כריכים מוכנים, או לחמניות טריות מוקדם בבוקר, שוקו או מעדני חלב.
מחפשים עוד רעיונות מוצלחים לבחירת מתנות? ראו את כל המבחר!
מתנות לאישה
מתנות לגבר
מתנות לילדים
מתנות ליום הולדת
מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl