יום חמישי, 25 במרץ 2010

מתנות לילדים בני 10


קניית מתנות לילדים בני 10 יכולה להיות מאתגרת למי שלא מכיר את ילד יום ההולדת טוב, או למי שלא יודע במה מתעניינים ילדים בני 10.
ילדים בני 10 הם מצד אחד כבר ילדים גדולים, מצד שני עוד לא הגיעו לגיל בר או בת מצווה.
כך שמצד אחד מתנות לילדים בני 10 צריכות לענות על רצונם לשחק, להשתעשע ולהנות מדברים של ילדים, ומצד שני הם אוהבים מתנות של גדולים, לא מתנות שהורגלנו לקנות להם כשהיו קטנים, כמו צעצועים או משחקים לילדים קטנים.
אז מה מעניין ילדים בני 10? איך בוחרים מתנות לילדים בני 10 לכל אירוע: יום הולדת, הודלת אח או אחות קטנים, מתנות לילדים בני 10 לרגל חג, חופשה או ציון אירוע חגיגי ומיוחד?
ילדים בני 10 אוהבים משחקי חוץ וספורט, במיוחד הבנים. רוב משחקי הספורט מתאימים לילדים בני 10 ואפשר לבדוק מה יש לילד ומה לא, או לקנות איזשהו אביזר למשחקי חוץ כמו כדורסל, טרמפולינה, גלשן, לבנות: אביזרים הקשורים בספורט חוץ, ים, אירובי או ריקוד.
ילדים בני 10 אוהבים ומתעניינים בגאדג'טים. מתנות לילדים בני 10 יכולות להיות גאדג'טים לילדים כמו:
נגן מוסיקה, נגן mp3 או mp4, נגני מוסיקה בכל מיני צורות, מצלמה, כיסוי לטלפון, כיסוי לנגן או תיק למצלמה, עכבר מיוחד או מעוצב למחשב וכדומה.
מתנות לילדים בני 10 יכולות להיות מקוריות כמו: מנוי לעיתון ילדים, כרטיס ללונה פארק או לסרט וכדומה. ראו: מתנות מקוריות לילדים.
ילדים בני 10 אוהבים את החדר הפרטי שלהם ואת העובדה שיש להם פינה משלהם. אפשר לקנות מתנות לילדים בני 10 שיעזרו להם לייפות או לעצב את החדר. למשל: מנורת שולחן, שטיח לחדר, כיסוי מיטה, אהיל, כריות דקורטיביות ועוד.
מתנות לילדים בני 10 הולכות מצוין עם משחקי מחשב. ילדים בני 10 אוהבים משחקי מחשב, סביר להניח שבשלב זה הם כבר מכירים המון משחקי אונליין באינטרנט וישמחו להרחיב את אוסף המשחקים שלהם גם עם כמה משחקי מחשב קנויים.
אם יש לילדים קונסולת משחקים כמו wii או פלייסטיישן, הרי שמשחקים לפלייסטיישן או ל wii יכולים להיות מתנות מעולות לילדים בני 10. לחילופין, אולי הם ישמחו לקבל כל מיני אביזרים לקונסולות, הדבר נכון גם לבנים וגם לבנות.
ספרים ובגדים: תלוי בילד. יש ילדים שמבחינתם בגדים הם מתנות מצוינות, שאוהבים בגדים ואביזרים כמו אביזרי ישער, חגורות, צעיפים וכדומה, וישנם ילדים שלא כל כך מתעניינים עדיין בלבוש בגיל 10.
בהצלחה! וזיכרו: קניית מתנות לילדים בני 10 היא אולי אתגר, אך הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא שהשקעתם בהם מחשבה, גם אם לא קלעתם בול לטעם שלהם. תתפלאו, אבל ילדים מבינים ומעריכים את זה שהשקיעו בהם, עטפו עבורם מתנות, כתבו ברכה, שהפתיעו אותם, שהביאו להם משהו שהם אפילו לא חשבו עליו.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl