יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

מתנות לילדים לחנוכה


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לילדים לחנוכה
מחר נר ראשון של חנוכה! חנוכה הגיע אלינו, כמו בכל שנה, גם הפעם לא אכזב. ואנחנו הרי כל כך חיכינו. אולי לא בדיוק אנחנו, אבל בטוח שהילדים חיכו.
וכל זה כל כך למה? מכיוון שאחרי החופש הגדול, וחגי תשרי על שלל החופשות שהם מבשרים, היו להם שבועות רבים של עבודה מאומצת, למידה בבית הספר ושיעורים, ואפילו ילדים בגן כבר זקוקים לאיזו חופשת רענון קצרה. הגיע הזמן לקום מאוחר, לצפות בטלויזיה, לשחק במחשב, ללכת להופעות והצגות, לפגוש חברים ולבלות עם סבא או סבתא – ובשביל כל זה צריך פה אישזהו חג. מזל שיש חנוכה.
אז אם מחכה לכם מחר הדלקת נר ראשון של חנוכה ואתם רוצים לקנות מתנה נחמדה לילדים שלכם, לנכדים, לילדים של המארחים שלכם, חברים או אחיינים, הגעתם למקום הנכון.
הנה כמה מתנות לילדים לחנוכה הקרוב, שהם ישמחו לקבל:
1. קופת חיסכון לדמי כיס או לדמי חנוכה
2. טלפון בצורת המבורגר – כי זה פשוט מגניב. ראיתי גם טלפונים בצורת גארפילד ועוד דמויות או נושאים חביבים, אפשר למצוא משהו מתאים לכל ילד, וזו כמובן מתנה לחנוכה שמתאימה לילדים גדולים, בגיל בית הספר היסודי לפחות.
3. לבנים חזרו קלפי סופרגול לתמונה, האיסוף מתחיל מחדש עם אלבום איסוף חדש של קלפי סופרגול, כך שאם אתם מחפשים איזושהי הפתעה קטנה, לא יקרה או משהו צנוע ליד מטבעות השוקולד, מעטפה שעולה כ 5 שקלים יכולה להתאים בדיוק למטרה הזו.
4. לבנות, על אותו עיקרון של פרסים קטנים, יש את מעטפות האיסוף של בובות תינוקי ושל בובות סוסי הפוני הקטנות.
5. מתנות גדולות? בסדר גמור, אז למה לא מתנות מנגנות?  מערכת תופים אלקטרונית היא מתנה גדולה, שעולה כ 200-250 שקלים, מתקפלת וניידת וכיפית מאוד לילדים, בנים או בנות בגילאי 5 ומעלה. גיטרה אלקטרונית עולה כ 100 שקלים ומלהיבה ביותר. גם ערכת קריוקי, מיקרופון ובקיצור, כל מה שמתערבב בהלימה עם ההצגות, המופעים והפסטיבלים שהילדים הולכים אליהם בחופשת חנוכה.
6. ילדים קטנים ייהנו לקבל דיסק שירי חנוכה, ערכת יצירה של חנוכייה, חוברת פעילות או יצירה בנושא חנוכה וכדומה.
7. ילדים קטנים יאהבו בצק משחק, שממנו אפשר להכין סופגניות בכאילו, עם כמה צורות פלסטיק להכנת "מאכלים" במשחק. כלי מטבח כמו צלחות פלסטיק, קומקומים קטנים למשחק או למשחקי בובות ודמיון.
8. ילדים גדולים יותר ישמחו לקבל משחק מחשב, משחק לקונסולת משחקים שכבר יש להם בבית או wii או פלייסטיישן.
9. ילדים גדולים ישמחו לקבל מנוי למיקמק או את הדי וי די החדש של מיקמק, כי זה חדש עכשיו בשוק ויש התלהבות סביב הסרט וסביב פרקי הסדרה ששודרה בחופש הגדול.
10. ולמי שמחפש מתנה לחנוכה לילדים, דווקא מתחום המלתחה, נוכל להציע נעלי בית בדמויות מתוקות שיש בחנויות הפופ כמו הפנינג למשל, מגפי גומי לגשם, כמו שיש בחנויות הנעליים וחנויות הבגדים לילדים, ג'קט או מעיל יפה, לילדות גדולות יותר יתאים צעיף או כפפות שהם יכולות להתאים לבגדים קיימים.
שיהיה חג שמח! הכי חשוב שתהיו כולכם יחד, תדליקו נרות ותשירו ביחד. חנוכה הוא חג כל כך יפה וחמים, תעשו חיים!
 עוד? קראו על מתנות לאישה לחנוכה, מתנות לגבר לחנוכה, מתנות לסבא וסבתא לחנוכה, קראו עוד רעיונות מקסימים לקניית מתנות לילדים לחנוכה כאן: מתנות חנוכה לילדים, ואולי תמצאו עניין גם ברעיונות קודמים שיכולים לשמש אתכם היום: מתנות לחנוכה 2010

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl