יום שישי, 19 בנובמבר 2010

מתנות חנוכה לילדים


איזה כיף, השנה זה פשוט וקל. מעולם לא היה יותר קל לבחור מתנות לחנוכה לילדים.
כמו בכל שנה, אתם וודאי כבר מתחילים לחשוב על קניית מתנות חנוכה לילדים. לילדים שלכם, נכדים, אחיינים או חברים. חנוכה הוא חג הילדים. אין על כך וויכוח. כל הסופגניות, הסוכר, הממתקים, סביבונים, חופש מלימודים, פסטיגל, פסטיבלים, הצגות ומפעים – חנוכה הוא החג הכי מצועצע, הכי חם, חג ששם את הילדים במרכז.
הילדים בעצמם כבר מתכננים את מתנות חנוכה שהם יקבלו השנה. חלקם רוצים או חולמים על מתנה מסוימת כבר זמן רב, מצפים שיקנו להם אותה בהזדמנות הקרובה. והנה, אחרי החופש הגדול, חגי תשרי ואולי כמה ימי הולדת, כולם אומרים לילדים: אין יותר מתנות. לא קונים כלום. אז חנוכה הוא ההזדמנות הקרובה ביותר לקבל מתנות, ואת זה הילדים יודעים היטב.
אם יש צעצוע, משחק או משחב מחשב שהם חלמו עליו כבר הרבה זמן, הילדים מתחילים לחייך ומבינים שהחג הקרוב הוא בהחלט אופציה יציבה יחסית להגשמת החלום הקטן הזה.
אם זה לא יבוא מאמא ואבא, אז אולי מהדודים או סבא וסבתא. כן, ילדים יודעים.
אז מה, אתם שואלים, רוצים כל כך הילדים לקבל השנה בתור מתנה לחנוכה? אילו מתנות חנוכה לילדים מציעות החנויות השנה, והאם כמו כריסמס שכננו, אנחנו חייבים להוציא על זה הון תועפות? או שאפשר להסתפק בקניית מתנה סמלית לחנוכה?
זה אולי נכון לגבי מלתנות לחנוכה למבוגרים, אבל לילדים בדרך כלל יש כבר איזשהו רעיון בראש, והם רק מחכים שיקנו להם אותו, או שירשו להם לבחור.
קניית מתנות לחנוכה לילדים מצטרפת לרשימת הוצאות לא מבוטלת בחג הזה. חופש מלימודים מצריך מההורים להוציא שוב כסף על קייטנה, צהרון, פעילות, נסיעה לחופשה, בייביסיטר, הצגות, הופעות ובילויים. ממתקים וקניית מתנות לחנוכה לילדם בהחלט משתלבים בתמונה זו, וההוצאות תופחות כמו סופגניות.
השנה זה לפחות קל ולא צריך לשבור את הראש יותר מדי: ילדים בנים בגילאי 5-8 ישמחו לקבל בייבלייד. בייבלייד, אותו סביבון קפיץ משוכלל הלקוח היישר מתוכנית טלויזיה הנושאת אותו שם, הוא משחק אסטרטגיה שבו הילד צריך לבחור איזה בייבלייד מתוך האוסף שלו הכי מתאים לנצח בייבלייד יריב. בייבליידים מחולקים לפי רמות בקטגוריות שונות כמו: מהירות, כוח, הגנה, יציבות ועוד.
מחירו של בייבלייד כמאה שקלים (כן, שמעתם נכון) – וכדאי לברר מראש האם לילד כבר יש איזשהו בייבלייד, ולקנות לו בייבלייד אחר, שילשים לו את הסדרה. אל תיבהלו משמות מוזרים כמו אל דרגו, פגסוס וכדומה. בייבלייד הוא הלהיט עכשיו והוא מאוד מתאים בתור מתנה לחנוכה לילדים בכתות הנמוכות.
מה רוצות הבנות, אתם שואלים? זה גם פשוט למדי. מתנת חנוכה לבנות השנה לא מצריכה שבירת ראש משום סוג. בנות רבות בגילאי הגן והכתות הנמוכות, אוספות כעת את בובות משפחת סילבאניאן. משפחת מה? איך מבטאים את זה בכלל? אז מהתחלה:
Sylvanian Family היא סדרת בובות משחק קטנות של חיות חמודות, הדמויות אינן רכות אך פרוותיות (מצופות חומר רך) . בובות משפחת סילבניאן כוללות: ארנבונים, קיפודים, סנאים, חתולים, כבשים לבנבנות, ארנבות וכדומה.
דמויות משפחת סילבניאן כה חמודות, שגם אתם תבינו מהר מדוע הבנות כה משתוקקות לאסוף אותן ולשחק.
האריזות כוללות כמה דמויות בקופסא, או דמויות עם פריטים כמו רהיטים ואביזרים. בין השאר, תינוקות ארנבים בעגלה, דמויות חיות עם רהיטים ואביזרים למטבח, סלון, חדר שינה ועוד. אריזה בינונית הכוללת שתי דמויות עם פריטים קטנים עולה כ 60 שקלים, דמות אחת כ 29 שקלים, משפחה שלמה או אריזה הכוללת אביזרים רבים כ 100 שקלים.
מתנה לחנוכה לילדות שאי אפשר לטעות איתה, והיא מתאימה כמעט לכל גיל: גילאי הגן והכתות הנמוכות של בית הספר. ילדה שאינה אוספת את דמויות משפחת סילבניאן תתלהב לפגוש אותן, וילדה שכן אוספת תשמח לקבל מתנה דמויות נוספות לאוסף.
כל הצעצועים המוזכרים ניתן לקנות בטויס אר אס, הפיראט האדום וחנויות צעצועים שונות.
דמויות משפחת סילבניאן אפשר לקנות בטווח מחירים די רחב, שמתאים לכל כיס. אבל מה עושים עם מתנות חנוכה לבנים? מי שלא רוצה להוציא 100 שקלים על בייבלייד, ישמח לשמוע על ערכות משחק מסלול לסקייטבורד, חדשות, העולות 40-50 שקלים. הערכות כוללות סקייטבורד קטן ומשוגע, מידותיו קטנות והוא לא מיועד לנסיעה אלא למשחק של הילד. הסקייטבורד מגיע בערכה הכוללת מסלול פעלולים: לופים, רמפות, מדרגות קטנות ועוד. מפעילים את הסקייטבורד (מותחים אותו) ומשחררים על גבי המסלול. מתנה לחנוכה לבנים בגילאי 5-8, שאפשר לשחק איתה ביחד או לבד.
קלפי סופרגול שוב חזרו אלינו, והבנים אוספים אותם במרץ. חבילת קלפים עם אלבום מדבקות עולה כ 5 שקלים, חבילת קלפים כ 4 שקלים. הבנים מחכים לקלפי האס והקלפים הנדירים, ותמיד ישמחו לקבל עוד מעטפות של קלפי סופרגול לאיסוף, החלפה עם החברים ומשחקי החלפות שהם המציאו (כמו הטלת קלפים ועוד).
זיכרו, חנוכה הוא החג של הילדים. קניית מתנות חנוכה לילדים היא מסורת מקובלת, אבל לא צריך להשתגע. קנו משהו חביב כך שהילדים ידעו שחשבתם עליהם. טיפ: הם תמיד שמחים לקבל את אריזות הממתקים בצורת סביבונים ולפידים, אפילו אם כבר קיבלו מאה כאלה. חנוכה שמח ומאיר לכולם!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl