יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

פיג'מה רכה, מתנה חורפית לפעוטות


החורף ממאן להגיע משום מה, אבל ברור לנו שבסוף הוא ייכנע. כמו כל עונה. אין לו הרי ברירה אלא להגיע, נכון? בנתיים עדיין חם באזורנו והקיץ מפגין שליטות. שרב היה כאן השבוע, ולהזכירכם אנו באמצע נובמבר. טוב, שיהיה. אבל החורף בוא יבוא, על פי חוקיות עתיקת יומין זה יקרה.
ואז, לפחות שתהיה להם, לזאטוטים, פיג'מה נעימה וחמימה במלתחה.
פיג'מה רכה לחורף היא מתנה שימושית לפעוטות, שעדיין גדלים ללא הרף (שרק יהיו בריאים) והמידות משנה שעברה שוב לא עולות עליהם.
מתנה חמודה לחורף לנכדים, לילדים או לאחיינים. מתנה שימושית ומתוקה למישהו קרוב.
פיג'מות לפעוטות או ילדים קטנים אפשר לקנות החל מ 20-30 שקלים, תלוי בבד ובעובי הפיג'מה, תלוי כמובן גם בחנות והמותג, ועד כ 70 שקלים למשקיענים.
פיג'מת שני חלקים עדיפה בחורף, אך בנות אוהבות גם כותנות ארוכות במראה שמלות כותנה נוחות בצבעי פסטל רכים עם כל מיני נסיכות, לבבות ופרחים.
מי שרוצה ללכת על בטוח יבחר במוטיבים כללים כמו מכוניות, חלליות, ברווזונים, פילונים, דובונים, לבבות או פרפרים.
מי שמכיר את טעמיו של הילד שעבורו בוחרים מתנה, יכול לקנות פיג'מה עם דמויות שילדים אוהבים, כמו ספיידרמן, סופרמן, תותית, ברבי, בראץ, פיות וכדומה.
ארצנו היפה חמימה למדי, וברוב אזורי הארץ נוח לישון בחורף עם פיג'מה ארוכה ודקה, מכותנה או פלנל, ולא פיג'מת פוטר או טרנינג עבה. תחשבו גם שמיכת פוך וחימום ממוצע בבית, ותקבלו חום אימים. העדיפו פיג'מות ארוכות אך קלות ונעימות לילדים.
כל האמור לעיל אינו נוגע למי שמבלה החורף בירושלים או בצפון, למשל. נסו לישון שם לילה בלי כותונת חורפית כראוי, ותבינו לבד את המסר – שכבות.
פיג'מה היא מתנה מתוקה לפעוטות, שימושית ותשמח גם את אמא ואבא. מי שרוצה להשקיע יכול להוסיף מתנה קטנה של נעלי בית או גרבי חורף חמימות, או קוקיות מתוקות לבנות.
דובון קטן יכול להשתלב נפלא עם מתנה של פיג'מה או כותונת, או לחילופין – ספר לילה טוב לילדים, מכל סוג. העיקר שישנו בנעימים.
שיהיה חורף חמים!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl