יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

מסלול הוט ווילס צעצוע של סיפור


משחק מקסים שמצאתי יכול להיות מתנה מדהימה לילד שאוהב את באז שנות אור, גיבורי צעצוע של סיפור, וגם מכוניות, מסלולי מכוניות ופעלולים.
מדובר במשחק של הוט ווילס, מסלול פעלולים למכונית צעצוע הכולל לופים (לולאה), זינוק וניחתה על משטח נוסף. הטוויסט היפה של צעצוע זה, הוא החיבור עם באז שנות אור, דמות איש החלל האהוב מסדרת הסרטים "צעצוע של סיפור".
הצעצוע כולל מסלול פעלולים ומכונית אדומה קטנה, עליה מרכיבים דמות קטנה של באז שנות אור (אף היא כלולה באריזה).
מחברים את המסלול בקלות למדף / שולחן בגובה 60 או 80 ס"מ (ניתן לשנות גובה ואורך מסלול). מניחים את באז שנות אור והמכונית בראש המסלול, ורואים איך הוא גולש מטה במסלול, מבצע היפוך בלולאה, נוסע ומזנק באוויר אל המשטח הבא.
הצעצוע אינו אלקטרוני, אך מכוח התנופה הוא אכן מבצע את כל הפעלולים הללו, וזה נבדק באופן אישי בביתנו.
זאת מתנה מאוד מגניבה בעיני, מכיוון שהיא כוללת לא רק דמות אהובה, שתמיד קל לקלוע לטעמם של הילדים עם הדמויות שהם אוהבים, אלא מתנה הכוללת גם משחק שאפשר לשחק איתו, להרכיב ולבצע את הפעלולים, עם חברים או לבד. המשחק מהנה מאוד.
כדאי לציין שבפעם הראשונה שהרכבנו את המסלול, המכונית לא עברה בלולאה, פשוט לא היה די תנופה כדי שהיא תמשיך במסלול, וכבר חשבנו שהצעצוע הזה פשוט לא עובד.
ואולם, קיצור גודל הלולאה ושינוי אורך המסלול, בהחלט הביאו לתוצאה הרצויה ובאז התחיל לטוס שם על המסלול. זה היה מרשים ביותר.
כמו כן, ניסינו לקבוע את המסלול בגבהים שונים עד שלבסוף מצאנו את הגובה המתאים ביותר למסלול כך שבאז והמכונית עברו את כל המסלול בתנופה אחת.
מתנה מדליקה ביותר, שכל ילד יאהב, אבל ילדים שמכירים את סרטי באז שנות אור יאהבו אפילו יותר.
מדוע? מי שמכיר את הסרט צעצוע של סיפור (הראשון), זוכר שבתחילת הסרט, באז מנסה לעוף (כמובן שהוא אינו יכול לעוף), ובצירוף מקרים משעשע הוא מצליח "לעוף" מכיוון שהוא קופץ, נוחת על מכונית צעצוע שמסיעה אותו, מוקפץ באוויר ועובר שם כל מיני פעלולים משעשעים שגורמים לו לחשוב שהוא יכול לעוף באמת.
ובכן, צעצוע זה של הוט ווילס, זהה לחלוטין למסלול צעצוע שבאז עובר בו בסרט, הן בצבעים ובצורה, ואפילו המכונית האדומה שהוא נוחת עליה. שיחזור משחקי של סצנה מהסרט, התרשמנו.
הצעצוע עולה כ 100 שקלים (אנו קנינו ב 99 שקלים ליתר דיוק), והוא נקרא הוט ווילס צעצוע של סיפור – ליפול בסגנון.
הנה מתנה מתאימה לחג הקרוב לילד אהוב, מה דעתכם?

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl