יום ראשון, 1 בינואר 2012

קופת חיסכון - מתנה לילדים


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › קופת חיסכון מתנה לילדים
חנוכה מאחורינו, והרבה מעות חנוכה ודמי כיס כיסינו. ליתר דיוק, בכיסינו יש הרבה פחות מעות ממה שהיינו רוצים, כי כל הכסף שלנו הלך על הצגות ומופעים לחג כיאה למסורת השנתית. אבל כיסי הילדים דווקא נמלאו. מעות שוקולד וגם דמי כיס אמיתיים, מטבעות כסף של ממש. מה עושים איתם? זה ברור. שומרים אותם בכספת קטנה בכל מיני צורות, להלן קופת חיסכון לילדים.
אז אלו קופות חיסכון לילדים יש בחנויות? מכל סוג, אח ורע שתוכלו להעלות בדמיונכם, וכמעט בכל מחיר אפשרי, כך שכל אחד יכול למצוא קופת חיסכון שתתאים לכיס שלו, או ליתר דיוק, למה שנשאר מהכיס שלו.
הנה כמה קופות חיסכון לילדים מהטובות שמצאתי בשיטוטי:
  1. קופת חיסכון בצורת פחית שתייה, עם ציורים מעולם הילדים כמו הלו קיטי, פו הדב ועוד. מחיר קופה קטנה כ 20 שקלים, מחיר קופה גדולה כ 40 שקלים. יתרונות: אין מפתחות, מנעולים ושאר ירקות מסובכים. קל יחסית לפתוח ולסגור. עמידה ולא שבירה. יפה, לא תופסת מקום. זולה.
  2. קופת חיסכון לילדים בצורת כספת. מחיר: 50-100 שקלים, תלוי בגודל ובטריק. הקופה מצוידת הן במנגנון של יצירת קוד סודי, והן במנעול עם מתפתחות. זו מתנה יפה לילדים גדולים, והעיצוב בהחלט מרשים אותם. יתרונות: גדולה יחסית, אפשר לשמור בה עוד "מזכרות" ו "אוצרות" קטנים חוץ מכסף.
  3. קופה סופרת כסף. מדליק. מחיר קופה זולה כזו כ 50 שקלים, מחיר קופה משוכללת / מעוצבת יותר, כמובן עולה מעלה. מתנה מדליקה מאוד לילדים גדולים.
  4. קופות חיסכון בצורת כדורגל או כדורסל וודאי ידברו ללב הבנים חובבי משחקי הכדור, מחיר קופות חיסכון כאלה הוא כ 80 שקלים לקופה בצורת כדור שגם סופרת כסף. מתנה מקורית מאוד.
  5. קופת חיסכון מחרסינה: מתנה מקורית ויפה, במיוחד לילדות, מכיוון שקופת חיסכון כזו יכולה להגיע בדגמים של פיות, כלבלבים, כבשה, חיות מתוקות ופריטי נוי שונים שילדות אוהבות לאסוף. המחיר אינו גבוה, אך חסרונן של הקופות הוא בכך שהן שבירות, ולכן לא מומלץ לשחק איתן ולהתעסק בהן יותר מדי, אלא בעיקר להניח על המדף, ליהנות מיופיין ולחסוך בהן כסף.
  6. קופת חיסכון כלב – עוד גאדג'ט חמוד לילדים, מתנה מאוד מקורית וחמודה! מחיר קופה זו כ 100 שקלים, היא יקרה אבל יש בה משחק וייחוד. מניחים מטבע בצלחת האוכל של הכלב, כלב צעצוע חביב מכשכש בזנבו ונראה שמח למדי אל מול השלל שנפל בחלקו, אשר באמת נופל אל קופת חיסכון תחתית בסופו של עניין. חמוד.
חיסכו וחגגו! חנוכה מאחורינו, ואם למרות כל החגיגות אתם עדיין צריכים לקנות מתנה לילדים ליום הולדת או אירוע כלשהו, אז אפשר בהחלט להביא לילדים קופת חיסכון שתעזור להם לעשות סדר בכל מעות חנוכה.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl