יום חמישי, 19 בינואר 2012

מערכת תופים אלקטרונית מתנה לילדים


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מערכת תופים אלקטרונית מתנה לילדים
מתנה מגניבה מאוד לילדים, הכי מתאים לדעתי לילדים בגילאי 5-9, לפי דעתי בגילאים אלה הם יכולים להפיק את המירב מהמערכת הזו, וזו תהיה מתנה מהממת.
עלות מערכת תופים לילדים, לא מקצועית אלא מערכת תופים משחק, גדולה יחסית, היא סביב 200-300 שקלים. מערכת תופים על שטיח אלקטרוני אינה יקרה יותר, מחירה כ 200 שקלים ויש לה יתרונות רבים נוספים, על פני מערכת תופים "רגילה" לילדים.
למשל, אם אין לכם הרבה מקום בבית, ואתם נחרדים רק מהמחשבה על הכנסת עוד צעצוע ענקי לחדר הילדים העמוס לעייפה גם כך, תשמחו מאוד לקבל את השטיח זהה, כי הוא מתקפל לגודל קטן. שטיח, כבר אמרנו. השטיח איכותי ועיצובו יפה ומושך.
הערכה כוללת מערכת תופים שונים על גבי שטיח אלקטרוני, מקלות תיפוף גדולים מפלסטיק, "מדונה" – כלומר אוזניות עם מיקרופון מחובר, מבחר של כמה מקצבים ומנגינות שאפשר לתופף בליווי. יש כפתור ווליום, שזה אולי הכי חשוב להורים מסוימים.
את השטיח אפשר לפרוס על כל שולחן, כך שברגע יש לכם מערכת תופים מדהימה לילדים, מבלי שתתפוס מקום רב בחדר.
לפי דעתי, שטיח תופים אלקטרוני פחות יעניין ילדים מתחת לגיל 5, שוודאי ימצאו יותר עניין בתופים אמיתיים, ואילו ילדים גדולים יותר, עשויים למצוא יותר עניין ופונקציות דווקא בשטיח האלקטרוני.
זו מתנה נהדרת למי שמחפש מתנה גדולה לילדים, טובה מאוד לחורף כשנשארים בבית, וכאמור – כפתור הווליום ישמור על שלום בית עם השכנים, ואף בתוך הבית.
תיפוף נעים, ותיהנו!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl