יום רביעי, 25 בינואר 2012

מתנות חורף לנשים או לבנות בהנחה של עד 70% ברשת Accessorize



מתנותמתנות לאישהמתנות חורף במבצע ברשת Accessorize
הנה זה מתחיל! הסייל הגדול של רשת accessorize כבר בעיצומו, ויימשך עד סוף פברואר 2012.  
במסגרת המבצע המקסים הזה, הנחות עד 70% על מגוון פריטי חורף, מתוך הפריטים המשתתפים במבצע. תתחילו לחפש... תיקים, תכשיטים, כובעים, צעיפים... מה בא לכן בדיוק עכשיו?
כדאי ללכת לבקר בחנות הקרובה אליכם, קניון איילון, קניון שבעת הכוכבים, דיזנגוף סנטר, רמת אביב, רננים, גבעתיים, סינמה G בראשון לציון, קניון מודיעין, קניון מול הים ועוד.
מה מחכה לכם? מתנות שוות ביותר לבנות, מתנות מקסימות לנשים בכל הגילאים, בהבטחה שלי. באמת כלל גיל. נשים בוגרות וצעירות ימצאו ברשת אקססורייז אביזרי אופנה בסגנון רטרו, אובר סייז, קלאסי, צבעוני – יש שם משהו לכל אחת וכלל טעם. אפילו פינה של אקססוריז מיוחדים לילדות, בצבעי פסטל רכים או צבעוניות מיוחדת שמשקפת את רשת אקססורייז, במידות המתאימות לבנות ובעיצובים חמודים וילדותיים בשילוב טאצ' אופנתי מובהק.
פריטי החורף המשתתפים במבצע אינם מפורטים, לצערי באתר החברה ויש לשאול בדף הפייסבוק שלהם לגבי פריט מסוים, או לצלצל לחנות כדי לברר, אם יש פריט אופנה מסוים שאתן מחפשות (או מחפשים) מראש.
אם אין לכם בראש מתנה ספציפית שאתם מתכננים לקנות, תוכלו פשוט לגשת לחנות ולהתעלף ממבחר הפריטים המהממים, התכשיטים, התיקים והאביזרים היפים. סיכות שיער מקסימות והמון דוגמאות פרחים מופיעים בפריטים שאמנם מוצעים במבצע חורף, אך יכולים להתאים מעולה גם לקיץ והאביב. הצבעוניות המרשימה של החנות לא משאירה אף אחת אדישה, ומאפשרת לנו להמשיך להשתמש באביזרים בכל עונות השנה.
אז אם חיפשתם מתנה לחברה, מתנה לאישה או לילדה, יש לכם הזדמנות מצוינת. מבצע החורף הזה מאפשר קנייה של מתנה שמורכבת מכמה פריטים, מכיוון שההנחה משמעותית ומאפשרת לנו לקנות יותר מפריט אחד. לחילופין, זו הזדמנות מצוינת לקנות מתנה, ופריט נוסף בשביל עצמנו, אם אנחנו כבר שם והמחירים משתלמים.
אולי תמצאו עניין גם ברעיונות הבאים: מתנות לילדות, מתנות לבנות, מתנות לנערות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl