יום ראשון, 17 ביולי 2011

מתנות תמונה


אתם כאן: מתנות › מתנות תמונה
מתנות תמונה, אני מודה שרק לאחרונה התחלתי להתחבר לסוג זה של מתנות, אחרי שנטשתי את הטרנד הזה של מתנות תמונה לפני כך וכך שנים, והשארתי אותו עמוק מאחורי, ליד המנהג להביא בלוני הליום צבעוניים לבית ספר או לפעולה בצופים, לרגל איזו יום הולדת של חברה טובה.
מתנות תמונהאיכשהו בשנים האחרונות, אני מוצאת את עצמי יותר ויותר חוזרת לקנות מתנות תמונה, לכל מיני אנשים ולרגל אירועים מסוגים שונים.  אז מה כל כך מרגש אותי בהענקת מתנות תמונה בזמן האחרון?
קודם כל, יכול להיות שזה מנעד האירועים שאליהם אני נדרשת לחשוב ולהעמיק ברעיונות חדשים לקניית מתנות. למשל, מתנות פרידה, מתנות מזכרות מסוגים שונים או מתנות לרגל אירועים מיוחדים, לא כאלה המתרחשים פעם בשנה כמו יום הולדת או חגים, אלא אירועים שמתרחשים לעיתים רחוקות, כמו התחלה חדשה, תפקיד חדש, נסיעה, גיוס, יום הולדת לגיל מיוחד או ציון דרך כלשהו בחיים, התחלה של לימודים, עבודה, סיום של פרק כלשהו. כל האירועים הללו מתאימים מאוד להבאת מתנות תמונה בתור מזכרת, סיום של פרק כלשהו או התחלה של משהו חדש בחיים.
זה יכול להיות יום הולדת 80 של סבא או סבתא, הולדת נכד ראשון, לידה, נסיעה לחו"ל, גיוס, סיום לימודים, מתנות לתלמידים לסוף שנה או מתנה לגננת או למורה. מתנות שמתאים להביא בהם מזכרת כלשהי, כמובן מתאימים להענקת מתנות תמונה.
אבל דווקא העניין המחודש שלי עם מתנות תמונה התחיל ביום הולדת ולא באיזשהו אירוע מיוחד, מאותם אירועים מיוחדים שהזכרתי כאן.
אתם מבינים, ליום הולדתו של הבן שלי, קיבלנו מזוג חברים כמה חולצות מודפסות, לכל בני הבית. לכל אחד מאיתנו הודפסה חולצה אחרת, עם ציורים ממש חמודים ועם מסר מגניב, כאשר היה קשר בין החולצות של כולנו, למרות שכל אחד מאיתנו קיבל חולצה אחרת.
לאור ההצלחה של המתנה החמודה הזו, הלכתי לבקר בחנות ממנה נקנו החולצות, והופתעתי לגלות על אלו בגדים ומוצרי טקסטיל אפשר לעשות הדפסות יום. זה לא רק ההדפסות עצמן, אלא בעיקר האיכות של המוצרים ששבתה את ליבי.
למשל, פיג'מות רכות ויפות מודפסות בכל מה שתרצו, תיקים, מצעים וכיסויי כריות, הלבשה תחתונה, מגבות ועוד.
קניתי כמה מתנות תמונה כאלה לחברים, לילדים ולאירועים כיפיים וקטנים.
לאחר זמן מה, גיליתי בחנויות המתנות ליין שלם של מתנות תמונה שאפילו לא ידעתי שקיימות.
 אני חושבת שאם אי פעם נרתעתי מקניית מתנות תמונה, זה היה מכיוון שהן נראו לי אישיות מדי, כל כך אישיות שאפילו אי אפשר להחליף אותן בחנות, מצד שני גם לא נעים לזרוק אותן או למסור אותן, ולא תמיד בא להסתובב ברחוב עם חולצות אישיות שמספרות לכולם שאתה "אחלה גבר", "פה בגלל אשתי" או ששרונה מתה עלייך או סתם שקוראים לך ישראלה, בליווי איזה סמיילי חביב וצהוב.
אבל מה שאני גיליתי בחנויות שמוכרות מתנות תמונה… טוב, פשוט הייתי חייבת לחזור ולשתף אתכם. אספר, שחלק מהמתנות הללו כבר ניסיתי, קניתי והענקתי לאנשים שאני הכי אוהבת, והתגובות היו נלהבות מאוד!
עוד כדאי לציין, שבקניית מתנות תמונה, כדאי להתייעץ מראש עם החנות לגבי התמונה שכדאי להצטייד בה להכנת המתנה. ישנם פריטים שמצריכים תמונה עם שוליים או מסגרת כלשהי סביב התמונה, ישנן מתנות או מוצרים שאי אפשר להדפיס עליהם בהצלחה אם הדיוקן אינו בדיוק במרכז התמונה, הדיוקן קרוב מדי וכך הלאה.  בקיצור, בררו מראש. אני נאלצתי לצלם, ללכת לחנות, לקבל תשובה שהתמונה שלי בעייתית במקצת, לצלם שוב ורק אחר כך לתפוס שכל ולנקוט בשיטה החכמה יותר, של קודם כל לשלוח במייל את התמונות לחנות, לצלצל ולשאול האם התמונה מתאימה למוצר הספציפי שאני רוצה לקנות, ורק אחר ך להגיע לחנות ולבחור, או לשלם ולקחת. אז שתדעו.
עכשיו לעיקר, אלו מתנות תמונה העלית בחכתי, איפה אפשר למצוא אותן וכמה כסף הן עולות, וכמובן – לאילו אירועים מתאימות מתנות תמונה שונות? אני כאן לכל התשובות לשאלות הללו. תחזיקו מעמד.
מתנות תמונה לילדים:
  1. ספל קסם עם תמונה אישית. מתנה מדליקה לילדים, שגם מבוגרים עשויים לחבב, למשל זו מתנה חמודה מאוד לסבא או סבתא. ספל שנראית רגילה לחלוטין, התמונה שבחרתם מופיעה על גבי הספל רק כשמוזגים לתוכה נוזל חם. בקיצור, כשסבא או סבתא שותים תה, תמונת הנכדים יכולה להופיע פתאום. קול. למה מתנה עם תמונה לילדים? כי זה גימיק שעשוי להתחבב על ילדים בקלות.
  2. דובי עם חולצה מודפסת עם תמונה של הילד או כל תמונה אחרת שתבחרו. מתנה עם תמונה שילדים קטנים מאוד יאהבו לקבל, וגם ילדים גדולים יותר, אם המתנה ניתנת מאדם אהוב וקרוב, זו מזכרת חמימה וחמודה להפליא. מתנה מקורית ששומרים, זוכרים ואוהבים.
  3. פאזל תמונה: לוקחים תמונה של מי שרוצים, והופכים אותה לפאזל. ילדים שאוהבים להרכיב פאזלים ייהנו מהמתנה הזו, וישמחו גם לשחק בהרכבה עם חברים, כי יש בפאזל הזה עניין נוסף ומיוחד.
  4. פאזל לב עם תמונה: בדיוק על אותו עיקרון, רק שהפאזל עצמו בצורת לב. ערך נוסף וחמוד למתנה כיפית ליום הולדת לילדים או לאירוע קטן.
  5. כדור שלג עם תמונה: אחת המתנות האהובות עליי. ילדים שאוספים כדורי שלג שקופים עם תמונות ישתגעו על המתנה הזו. מתנה מעולה בתור מזכרת לילדים שנוסעים לחו"ל או עוברים דירה. מתנה זו מעולה גם למבוגרים, למשרד, מתנה לאימא או לאבא לעבודה.
  6. משטח לעכבר עם תמונה, מתנה חמודה לילדים גדולים שיכולה להיות מזכרת מקסימה.
  7. תליון לב עם תמונה, מזכרת מקסימה לילדה לרגל נסיעה, מעברה דירה, התחלה חדשה במקום חדש או כתה חדשה או סתם לציון אירוע מיוחד כמו סיום הגן או בית הספר היסודי.
  8. סיכות לבגד עם תמונה, מתנה חמודה לילדים וגם לנשים. אפשר לקשט עם הסיכות הללו חולצות, חגורות, תיקים וכדומה.
  9. שלט לדלת עם תמונה. החדר של_____ עם תמונה של הילד או הילדה וכיתוב מדליק יכול להיות מתנה מקורית מאוד לילדים, כשמחפשים להעניק מתנה קטנה אבל משמעותית ומיוחדת.
  10. בלונים עם תמונה. איזו מתנה מדליקה או תוספת יפה ומיוחדת ליום הולדת! ילד יום ההולדת וודאי תרגש מאוד מהמחווה הזו.
  11. בקבוק שתייה ממתכת עם תמונה. רעיון מקסים באמת, מתאים לתחילת שנת הלימודים, לחופש הגדול, ליום הולדת ועוד.
מתנות תמונה לנשים:
  1. מצעים עם תמונה אישית או ציפיות לכריות עם תמונה.
  2. מגבת עם תמונה וכיתוב
  3. סיכות עם תמונה. אפשר להדפיס תמונות של הילדים או החבר/ הבעל, תמונה של הכלב וכל מה שעולה בדעתכם, כיתובים משעשעים וכדומה. לקישוט תיקים, כובעים וכולי.
  4. קישוט לפלאפון עם תמונה
  5. מראת כיס עם תמונה
  6. בונבוניירה עם תמונות אישיות, מלאה שוקולדים עטופים בתמונות לפי בחירתכם
  7. קופסת תכשיטים עם תמונה
מתנות לגברים עם תמונה:
  1. תחתוני בוקסר עם תמונה יכולים להיות מתנה משעשעת לגבר
  2. משטח לעכבר עם תמונה
  3. סינר לגבר עם תמונה
מתנות תמונה נוספות וחמודות שהעליתי בחכתי:
מחזיקי מפתחות עם תמונה, שעוני קיר עם תמונה, תיקי קנבס עם תמונה, הדפסת תמונות על קנבס ואפילו קריסטל, תיק גב עם תמונה, כובע עם תמונה, נעלי בית, צעיף, וילון אמבטיה עם תמונה(!), לוח שעם בעיצוב אישי, מגנטים עם תמונה ואפילו מטריה לגשם עם תמונה וכיתוב הולם לימות הגשומים (שאין לנו) בשנה.
מתנות תמונה לאימא ואבא או לסבא וסבתא:
  1. שמיכת פליז עם תמונה של הילדים
  2. לוח שנה עם תמונות של הילדים או הנכדים, ואפילו תמונות מאירועים משפחתיים יפים.
  3. קולאז' תמונות
  4. צריבת תמונות על גבי עץ
המחירים נעים החל מ 20 שקלים למוצרים קטנים כמו סיכות, 50 שקלים בערך למוצרים גדולים יותר כמו חולצות, ספלים וכדומה, ו50-100 שקלים למוצרים יותר יקרים, כמו תליונים, דובי, שמיכה וכדומה.
מתנות תמונה משדרגות כל מתנה בלי להוסיף הרבה כסף, ייחודן במקוריות והפן האישי, ובעיקר העובדה שלא צריך לשבור את הראש יותר מדי אם מחפשים מתנה מקורית. לוקחים פריט שגרתי לחלוטין, והופכים אותו למקורי ברגע.
חפשו עוד מתנות מקוריות: מתנות לאישה, מתנות לגבר, מתנות לילדים.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl