יום חמישי, 28 ביולי 2011

מתנות לילדים שאוהבים דינוזאורים


הכנתי עבורכם כמה רעיונות מדליקים לקניית מתנות לילדים, בנים או בנות, שאוהבים דינוזאורים.
דינוזאורים הוא נושא שילדים רבים מתחברים אליו, ההיסטוריה, הארכיאולוגיה והקסם שבדבר פשוט מושכים אותם בצורה שכמעט קשה להסביר. לעיתים זה עובר עם הגיל, לעיתים זה רק תופס צורה אחרת של התעניינות. כך או כך, ילדים שמתעניינים בדינוזאורים ישמחו מאוד לקבל מתנה מתוך הרשימה הבאה, ליום ההולדת הקרוב שלהם, לכבוד סוף שנה או תחילת שנה, מתנה לחג או כדי לחגוג משהו קטן ולהעניק שי סמלי.
מכיוון שבחירת מתנות מתחום של דינוזאורים יכולה להתחבר כמעט עם כל אירוע לילדים, בחרתי להביא רעיונות לקניית מתנות או הכנת מתנות בכל מיני תקציבים, כך שיתאימו לאירועים שונים, כאלה שבהם אתם מעוניינים להביא מתנות יקרות, וכאלה שבהם אתם מחפשים איזשהו פרס קטן, הפתעה או תשורה סמלית.
  1. זכוכית מגדלת. זכוכית מגדלת שתשמש ילדים חוקרים "לחקור" דינוזאורים בדמיונם, כמובן. אפשר גם ללכת לשטח, לשחק בחול ולחפור קצת ולהסתובב עם זכוכית המגדלת החדשה, או להביט דרכה בתמונות של דינוזאורים.
  2. ערכת מדע. ישנן המון ערכות מדע ממש מדליקות לחקר תופעות שונות, חשמל ואנרגיה, חול, סבון, מגנטים ועוד. ילדים חוקרים יהנו מערכו המדע הללו ובטח יבקשו ערכות נוספות בסדרה.
  3. דינוזאור זז ומדבר. ראיתי ולא האמנתי. בובת דינוזאור מקסימה וגדולה שמניעה את ראשה בעזרת חיישן לפי התנועות של הילד.
  4. דינוזאור פלסטיק או גומי, נע בשלט רחוק או בכפתור. בובות דינוזאור כאלה לא עולות הרבה כסף, כמה עשרות שקלים והן מתנה מדהימה לילדים בגילאי 3-5.
  5. ספר מאובנים או ערכת מאובנים.
  6. ספר דינוזאורים עם תמונות מתקפלות או בולטות, או ספר הפעלה בנושא דינוזאורים.
  7. חוברת הפעלה ומדבקות בנושא דינוזאורים. חוברות פעילות עולות כ 20-30 שקלים ויכולות להיות מתנות מוצלחות מאוד כשמחפשים מתנה בנושא מסוים.
  8. חולצה מודפסת עם תמונה של דינוזאור ושם הילד. רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה? ערכו תמונה במחשב, של הילד יושב על גב דינוזאור, שלחו את התמונה להדפס על גבי חולצה ויש לכם מתנה מקורית, מפתיעה ולא יקרה בכלל!
  9. לילדים קטנים: צורות בצק מפלסטיק בצורות של דינוזאורים, עם דלי של בצק משחק.
  10. לילד שאוהב דינוזאורים, אפשר להדפיס תמונה אכילה לעוגה של דינוזאורים ולהכין עוגת יום הולדת מהממת.
ראו עוד המון מתנות לילדים, מתנות לבנים וחיזרו לבקר אותי בדף הבית: מתנות.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl