יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

DVD לילדים, סרט מתנה


DVD לילדים – מה כדאי לבחור? מגוון הסרטים לילדים עצום, המחירים שונים מאוד ולמי שאין ילדים בגיל המתאים, קשה לבחור סרטים מתנה לילדים.
סרטי די וי די הם מתנה מוצלחת לילדים בכל גיל. קל לקנות אותם, המבחר גדול, טווח המחירים רחב ומאפשר קניית מתנה שמתאימה לכל כיס, ויש גם הרבה מאוד מבצעים.
בגילאים מסוימים איננו בטוחים איזו מתנה כדאי לקנות לילד או לילדה, וקניית סרטי די וי די יכולה לפתור לנו את ההתלבטות הזו, מכיוון שכל הילדים אוהבים לראות סרטים.
בחופש הגדול, בחופשת בית הספר ובחגים, קניית די וי די לילדים, היא מתנה מצוינת, מכיוון שהילדים נהנים מעודף זמן פנוי ובמילא צופים בטלוויזיה או יוצאים לבילוי בקולנוע, עורכים מסיבות בבית או מזמינים חברים, הולכים לישון מאוחר ומארחים, ולכן בחירת סרט לילדים יכולה להיות מתנה מתאימה מאוד לחופש.
אז איזה סרט כדאי לבחור? סרטים ישנים או חדשים, די וי די ישראלים או סרטי דיסני, הנה המדריך המקוצר שלי, עם ההמלצות הפרטיות שלי, לקניית סרטי ילדים לפי גיל:
לקטנטנים, עד גיל 3: סרטי פו הדוב, אוספי פרקים של פו הדוב, או של סדרות אהובות כמו טלטאביז, קופיקו וכדומה.
גילאי 3-4: מדגסקר, ספר הג'ונגל, סדרת סרטי ברבי (לבנות) וסדרת סרטי נסיכות / פיות לבנות), אלאדין, מולאן (בנות), בלגן בחווה, היפה והחיה (בנות), סינדרלה (בנות).
צעצוע של סיפור 1,2,3 (שלושה סרטים) – מתאים לגילאי 4-9
שרק (גילאי 5-10)
מכוניות של דיסני (גילאי 3-8) - בנים
הנסיכה והצפרדע – (גיל 4-9) – בנות
פלונטר (גיל 4-9) - בנות
גנוב על הירח (בנים ובנות, גילאי 5-10)
משפחת סופר על (4-8)
רטטוי, גיבור על נמלים, באג-לייף (גיל 5-9)
אסטרו בוי (גיל 5-10)
והרשימה עוד ארוכה... סרטי דיסני יעבדו טוב בתור מתנה לילדים בגילאי 3-4 ומעלה. עד גיל 3-4 כדאי לקנות סרטי די וי די בנושא חיות כמו ספר הג'ונגל, סדרת פו הדוב, מדגסקר, בלגן בחווה וכדומה.
מגיל 3-4 ומעלה, הבנים יתחילו להתעניין בסרטים על גיבורי על, בנות יהנו מסרטי נסיכות דיסני, פיות וכדומה. עד גיל זה, המלצה שלי: סרטים מצוירים של כל מיני חיות.
לילדים גדולים, שכבר פחות רואים סרטים מצוירים, אפשר להביא די וי די של סרטי ילדים לא מצוירים, בדיבוב או באנגלית עם תרגום, תלוי בילד או הילדה. למשל: מרי פופינס, שכחו אותי בבית, שכחו אותי בבית 2, נני מקפי (1, 2) וכדומה.
ראו עוד המון מתנות לילדים, מתנות לבנים , מתנות לילדות וחיזרו לבקר אותי בדף הבית: מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl