יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

מתנה נפלאה לראש השנה - מארזי שי של דה קרינה


מתנה מיוחדת ונפלאה לראש השנה מבית השוקולד של דה קרינה. זה מה שהכנתי עבורכם היום, ולא רק בגלל השוקולד.
ראש השנה הוא חג מיוחד ומשמעותי מכמה סיבות, לטעמי:
  1. ראשית, ראש השנה עוזר לנו להתחיל את השנה בנחיתה רכה. החופש הגדול הסתיים, כולנו חזרנו ללימודים, עבודה, לגני הילדים ולשגרה. שגרת השנה יכולה להיות אינטנסיבית במיוחד, וחגי תשרי מסייעים לנו להיכנס לתלם בהדרגתיות ולשבור את השגרה שנחתה עלינו כך פתאום, בבת אחת. הנה זכינו בעוד כמה ימי חופש, בילוי עם המשפחה ומפגשים נעימים. וגם מתנות, ברור.
  2. ראש השנה הוא מאותם אירועים חגיגיים, משמעותיים בשנה שגורמים לנו לחשוב על השנה שחלפה, על מה הספקנו ואיך התקדמנו, על הדברים שזכינו בהם ועל האתגרים והקשיים שעברנו. סיכום השנה הוא זמן מצוין גם לקבל החלטות חדשות, או למצוא אפיקים חדשים בחיינו ולהתחיל דברים חדשים: מעבר דירה, לימודים, התפתחות קריירה וכדומה. כל אלה מוצאים מקום מיוחד ברגע הטהור הזה, של התחלת שנה חדשה.
משום מעמדו של החג הזה מבחינה אישית ומשפחתית, אני מאוד בעד הענקת מתנות לראש השנה אחד לשני, ואפילו באופן סמלי או ציון כלשהו של התחלה חדשה, כמו כרטיס ברכה או שנה טובה, זר פרחים או עוגיות מאפה ביתיות.
השנה מצאתי מארזי חג יפיפיים של דה קרינה, בוטיק שוקולד בקיבוץ עין זיוון, שמייצר שוקולדים מעולים במסורת של דור שלישי של שוקולטיירים.
השוקולדים עצמם איכותיים ועשויים בעבודת יד, המארזים מהממים ומספקים מתנה מושלמת לחג שעונה על כל הדרישות. מתנה מתוקה, נעימה, שכיף לקבל, מתנה שתמיד משמחת ואי אפשר לטעות איתה, עם טוויסט קטן של מקוריות: בעיצוב, בסיפור, בטעם האיכותי.
מארז שי "גמלא" מבית דה קרינה עולה 99 שקלים, מתנה הכוללת
מארז  שי "לבן חגיגי" יעלה 129 שקלים
ומארז שי פרימיום יעלה 349 שקלים.
המחירים החל מ 69 שקלים, וכל המוצרים כשרים למהדרין.
מתנות מתוקות!
ראו עוד רעיונות: מתנות זולות לראש השנה,  חיזרו לבקר בדף הבית: מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl