יום ראשון, 30 בינואר 2011

מתנה ליום האם 4.2 2011


יום האם בפתח. איזה כיף. למי שמתעקש לדעת, אנחנו מדברים על ה 4 בפברואר השנה, כלומר יום שישי הקרוב. יום האם הוא חג מקסים, גם לאימהות, שמצוין בשנים האחרונות בארץ כיום המשפחה.
החג הנפלא הזה בהחלט מגיע לכל בני המשפחה, ואולם, לדעתי כדאי להקדיש תשומת לב מיוחדת גם לאמא, ביום החג המשפחתי הזה.
שרשרת חגי האהבה, הלכידות, הנשיות הללו מתחילים אפוא בסוף השבוע הנוכחי, עם יום האם, וילוו בהמשך ביום האהבה, הלוא הוא ולנטיין דיי, ולאחריו יום האישה הבינלאומי.
שרשרת חגיגות חורפית קסומה, שמזכירה לנו, באמצע השנה, מה באמת חשוב בחיים. איזה יופי!
מתנה ליום האם היא משימה פשוטה למדי. קניית מתנה ליום האם לא צריכה להיות מסובכת, ולמעשה כל מחווה צנועה של אהבה, תהיה חגיגה אמיתית של תשומת לב, השקעה וחיבה. מתנה ליום האם אומרת לאמא, שלא שכחנו אותה, שאנו חושבים עליה ומקדישים לה את היום הזה, חושבים עליה, זוכרים את כל מה שהיא מסמלת עבורנו בחיינו, זוכרים את כל ההשקעה שלה בנו כילדים וכמבוגרים, אוהבים אותה בזכות מי שהיא, וכמובן מאחלים לה את כל הטוב והיופי שבעולם.
מתנה ליום האם היא נחת לאמא מילדיה, היא מרגישה שטורחים עבורה, שחוגגים בשבילה. איזו הרגשה נעימה, נכון? אל תוותרו על היכולת להעניק לאמא שלכם את התחושה הזו, ולו פעם בשנה, במחווה סמלית ורשמית.
מתנה ליום האם, הנה כמה רעיונות שיקלו עליכם את משימת הקנייה או ההכנה של מתנה לאמא:
1. זר פרחים. כמה נדוש, גיחכתם? חישבו שנית. מתי הפעם האחרונה שאמא שלכם קיבלה משלוח פרחים חגיגי הביתה, עם שליח? עבר קצת זמן, הא? אז שילפו ארנקים, כן, ארנקים אמרתי. פתחו משולחי פרחים באינטרנט, או אם אתם ממש מתעקשים, תרימו טלפון לחנות פרחים ושילחו לאמא זר פרחים מכל הלב. נו, אתם עדיין כאן?
2. זר פרחים בשילוב שוקולד: משלוח מנצח ומשמח. בדיקות שערכתי בחנויות הפרחים, משלוחי מתנות ליום האם, משלוחי זרים וזרים מתוקים, העלו לצערי תמונה לא מושלמת בעליל בגזרה הזו: חנויות מתנות ומשלוחי פרחים, זרים ליום האם, מציעות או זרי פרחים – מקסימים, מקסימים באמת, או זרי שוקולד וזרים מתוקים. אבל למצוא זר ליום האם המשלב גם פרחים וגם פרחי שוקולד, לא היה פשוט. לכל היותר הצלחתי למצוא מספר זרי פרחים יפים, המוצעים בשילוב 1-3 פרחי שוקולד. הכוונה לפרחים עשויים סול או נייר, שבמרכזם פרלין שוקולד. את הפרחים הללו משלבים בזר הפרחים הטבעי, וזה מקסים!!
3. זרי פירות או זרי תותים מצופים שוקולד. אחח, איזו מתנה מהממת ליום האם. זרי תותים מוגשים בכלים מקסימים, אגרטלים וכלי חרסינה יפים וקלסיים. בתוכם מסודרים שיפודי תותים טריים, מצופים שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד ורוד, שוקולד חום עם זיגוג שוקולד לבן – פשוט יפיפה! ויקר. העלות למשלוח זר תותים בשוקולד, הוא כ 200 שקלים פלוס מינוס, תלוי בגודל. צריך לקחת בחשבון, שזו מתנה ליום האם שממנה נשאר בסופו של דבר כלי יפה, וזה גם טעים.
4. מתנה ליום האם: זר מוצרי ספא לאם בשילוב משהו מתוק או אכיל, כגון: יין, שוקולד, ליקר, פקאנים מצופים וכדומה. הזרים ליום האם כה מרהיבים, שקשה באמת לבחור. זרים מעוצבים של מוצרי ספא כמו ג'ל רחצה, קרם גוף, קרם פילינג, מגבת רכה, שמיכת כרבולית, פרחי משי, פרפרים וקישוטים, פרלינים מתוקים, סבון, נרות נוי ועוד. המגוון גדול ומרשים, המחירים: החל מ 200 שקלים. קחו בחשבון שזו מתנה ליום האם שממנה נשארים מוצרי ספא רבים ומפנקים, שוקולד או יין, ואינה זר מתכלה.
עוד מתנות ליום האם: ספר המילון המשפחתי, כלי קורנינג, מתנה ליום המשפחה 2011

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl