יום רביעי, 26 בינואר 2011

לוכד חלומות - מתנת יצירה לילדים


מתנת לילה טוב המשלבת יצירה אם תרצו, מיוחדת לילדים ומתאימה מאוד לחורף.
הכנת לוכד חלומות היא מתנה מצוינת לילדים בגילאי הגן, אך גם בנות ובנים בגילאי בית הספר יהנו מהרעיון וההכנה, אולי אפילו יותר. מכיוון שילדים גדולים יותר יבינו את הרעיון ויתחברו אליו.
לוכד חלומות הוא קישוט לחדר הילדים, ניתן לתלול אותו מעל המיטה או על החלון ובכל מקום בחדר.
לוכד חלומות, מספרים לילדים, תופס חלומות רעים ומגרש אותם, ושולח חלומות טובים.
לוכד חלומות עשוי רשת של חוטים אותם טווים על עיגול מרכזי, וממנו משתלשלים קישוטים כמו חרוזים, נוצות וכדומה, בהתאם לטעמם של הילדים.
אפשר להכין לוכד חלומות ואפשר לקנות לוכד חלומות מוכן. מתנה יפה לילדים היא כזו המשלבת יצירה עצמית שלהם, ולכן אפשר לקנות ערכת הכנת לוכד חלומות, שעלותה כ 40-60 שקלים, ולהכין יחד עם הילד. מתנה שהיא גם יצירה, גם קישוט הנשאר בחדר, וגם יש מאחוריה רעיון מקסים, שמתאים בתור מתנת לילה טוב או מתנה חורפית, כשמתאים להתכרבל.
ערכות יצירה של לוכד חלומות אפשר לקנות בעיצוב המתאים לבנים, עם חוטים דמויי עור בגווני חום, שחור, לבן, ירוק זית, בשילובי חרוזים שחורים ונוצות חומות / לבנות. לוכד חלומות במראה אינדיאני / שבטי מתאימים לבנים.
לוכד חלומות לבנות יכול להגיע בערכת נסיכות בגווני ורוד, סגול, תכלת, עם חוטים בגווני פסטל וחרוזים מבריקים או שקופים, שילובים של נצנצים וכל מה שבנות אוהבות.
לוכד חלומות הוא מתנה יפה לילדים, מתנה לא יקרה, מקורית, שיש בה יצירה עצמית. לכן זו מתנה שמתאימה לאירועים שונים לילדים, ולכל כיס. תהנו!

2 comments:

אנונימי אמר/ה...

איפה קונים ערכה???

R אמר/ה...

שלום ותודה על הפנייה.
בעבר נמכרו ערכות יצירה מקסימות של לוכד חלומות בחנות "בייבי טבע". עיון קצר באתר החנות העלה שהמוצר אינו מופיע באתר. אפשר לצלצל לחנות ולשאול אם יש, הערכות היו מקסימות ונסיכתיות.
גם בחנות "הפיראט האדום" ראיתי לפני כשנה ערכות יצירה של לוכד חלומות מקסים ולא יקר, לבנים ולבנות.
כדאי לצלצל לשאול לפני שנוסעים או הולכים במיוחד לחנות.
אפשר לברר גם בחנויות נוספות כמו טויס אר אס או הפנינג. תיהנו וחלומות נעימים!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl