יום חמישי, 20 בינואר 2011

מתנה לטו בשבט לילדים


מתנות לטו בשבט לילדים הן מתנות שמסמלות טבע, צומח, חגיגיות, משפחה ושלום.
מתנות טו בשבט לילדים הן מצוינות מכיוון שילדים מתחברים לטבע מאוד בקלות, אוהבים את רעיון החג לעצים ולאילנות, וירגישו מאוד מיוחדים לקבל לכבוד טו בשבט, מתנה מהטבע למשמרת.
כך למשל, מתנה לטו בשבט לילדים יכולה להיות עציץ קטן לחלון חדר הילדים, שהם יטפלו וישקו אותו ויראו אותו פורח.
מתנה לטו בשבט לילדים יכולה להיות צמחי תבלין כמו נענע או לימונית (מליסה) שהם יכולים לטפח ולגדל בבית או במרפסת, ילדים ייהנו מכך מאוד.
ילדים ישמחו לקבל מתנת טו בשבט מיוחדת לילדים, כמו עציץ מעוצב בצורת לב, דמות או בובה, פיה וכדומה – עציץ מתנה לילדים לטו בשבט, יכול לכלול פרחים או צמחים, פירות או תבלינים. הילדים ירגישו מאוד חשובים כאשר יבקשו מהם בבוקר, לקטוף כמה עלי נענע מהעציץ שלהם, לטובת הכנת תה חם לכל המשפחה.
מתנות לטו בשבט לילדים הן כמובן סלסלות של פירות יבשים, אבל מי שרוצה מתנות מקוריות יותר יכול להיכן יחד עם הילדים עציצי פירות יבשים, ואפילו לשלב שוקולד, פירות טריים או סוכריות.
עוד רעיונות מתנות לטו בשבט לילדים: חוברות צביעה בנושא טבע ופרחים, מדבקות פרחוניות, ערכות יצירה של גינה קטנה, אקווריום, קישוט עציצים במדבקות וחומרים שונים, הכנת עציצים מחימר וקישוטם או צביעתם.
עוד רעיונות למתנות טו בשבט לילדים: בגדים בהדפסי טבע, בגדים לבנים, פיג'מה עם פרחים, פרח פלסטיק מנגן, עציץ עם פרח פלסטיק עם פס סולארי: שימו את העציץ בחלון, והפרח יזוז לאור השמש.
טו בשבט הוא חג של שלום, אהבה ומשפחה. מסגרות לתמונות משפחתיות או אלבום תמונות מעוטר עם תמונות של המשפחה או החברים הן גם מתנות לטו בשבט שמתאימות לילדים.
לחילופין, הכינו עם הילד יצירה יפה לטו בשבט, שהיא גם מתנה חמודה: לוח שעם ובו תתלו את כל התמונות היפות והחברותיות ביותר של הילד. בכיתה או בגן, בחוג, עם חברים ביום הולדת – התמונות המשמחות ביותר של הילד יהיו כל בוקר לנגד עיניו, לשמח ולהזכיר כמה יפה וטוב.
כדי להפוך את הרעיון הזה לא לסתם לוח, אלא מתנה לטו בשבט לילדים, קשטו יחד עם הילדים את הלוח, בעלי כותרת יבשים, פרחים יבשים, מדבקות או גזירות פרחוניות.
חג שמח, תיהנו!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl