יום ראשון, 1 במאי 2011

מתנות ליולדת בחינם


ילדת? חברה טובה שלך ילדה? קודם כל מזל טוב1 ועכשיו נברר בדיוק אלו מתנות ליולדת חינם תוכלי לשלוח לה או לעצמך. מתנות ליולדת חינם אפשר להזמין באמצעות כמה אתרים באינטרנט, או לקבל בחינם בבית היולדות.
מתנות ליולדת חינם מוענקות לצרכי קידום ופרסום של החברות השונות.
חוץ מלקבל מתנות בחינם, דוגמיות או סלסלות מוצרים, שוברי הנחה ושוברי מתנות ליולדת, טמון במתנות הללו יתרון חשוב נוסף. האפשרות לנסות מוצרים שונים בחינם, טרם קנייה, חוסך כסף וזמן ומאפשר להתנסות במוצרים ולקבל החלטה בחינם.
מתנות ליולדת בחינם – ריכזתי כאן את כל מה שמצאתי, מוזמנים לשלוח תגובות ולהוסיף מתנות ומוצרים שאתם מכירים, הנשלחים בחינם ליולדת.
אתר מאמי ו"צעדים ראשונים לאם ולתינוק" מעניקים לך סל מתנות בחינם, יש למלא את הטופס המופיע כאן:  . mamy.co.il/FirstSteps.aspx
סל מתנות ליולדת בחינם, יישלח לביתך, בחסות החברות המממנות.
ערכת לידה של סופרפארם ב 10 שקלים, הערכה בשווי 90 שקלים. פנו לשירות הלקוחות של סופר פארם, באתר או דרך הטלפון כדי לקבל פרטים על קבלת הערכה. יש להגיע עם תעודת זהות ותעודת לידה, ניתן לקבל את הערכה רק לאחר לידה.
הערכה כוללת, לפי הבנתי: סימילאק, מגבונים, מוצץ, בקבוק, רפידות הנקה, משחת לתפרחת חיתולים, מספר חיתולים חד פעמיים, משטח החתלה, שמן אמבט, טישו, ספרון לתינוק ועוד מוצרים!
גם ברשת ניו פארם לא נשארו חייבים, ערכת לידה בשווי 250-300 שקלים מוענקת בחינם ליולדת, בתנאי שהיא חברת קופת חולים כללית, בעלת ביטוח מושלם. את הערכה יש לקחת בעזרת שובר שמקבלים מקופת חולים הכללית.
משיטוטי ברשת, כל יולדת מספרת על תכולות ערכות קצת שונה, למשל בערכה של סופר פארם. אין לי יכולת לברר את העניין, אבל מה שכן: לגבי ערכות חסרות בסופר פארם, נכתב בדף הפייסבוק שלהם, שניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות על מנת שירכיבו לכם ערכה, אם חסר.
דוגמיות בחינם ליולדת ניתן להשיג ממותגי האגיס, פמפרס, מטרנה, וולדה. בדקו כאן: דוגמיות חינם
הרבה אושר, ורק בריאות! 
מצאו כאן עוד המון רעיונות לקנייה או הכנת מתנות
לאחרונה: מתנה לילד ערכת קיפולי מטוסים 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl