יום רביעי, 27 באוקטובר 2010

מתנות לטיסה


החבר טס לחו"ל? החברה תפסה טיסה עם חברה לסופשבוע? הפתיעו אותם עם מתנה לטיסה, שתזכיר להם בדיוק למי ולמה כדאי להם לשוב. ובקרוב.
אם בעלך טס לעסקים או עבודה, אשתך על טיסה לסגור חוזה סופר חשוב בחסות הבוס, או הילדה חסכה כבר מספיק כסף לטוס לטיול במזרח – אתם בוודאי מתרגשים לפחות כמותם.
הכנתם תיק קטן לטיסה, וארזתם מזוודה גדולה שעליה הלעטתם כל מה שרק אפשר, בלי לקחת בחשבון את חוק מרפי מספר 32 ג' ליד החלון במעבר: החפץ היחיד שתשכחו בבית יהיה החפץ היחיד שלא תוכלו לקנות במקום אליו טסים. כלומר: המשקפיים שלכם, איזו תרופת מרשם או משהו בסגנון.
נו מילא. אתם בכל זאת נרגשים. אם אתם טסים עם ילדים, או הנכדים שלכם, האחיינים שלכם טסים ליורודיסני או לקלאב מקפיץ בחופש הגדול, תוכלו להפתיע גם אותם עם מתנה לטיסה בלתי נשכחת.
טיסה ארוכה יכולה להיות מעצבנת במיוחד לילדים, ואפילו למבוגרים באיזשהו שלב. אחרי שעובר שלב ההתרגשות, ההמראה, האיזה יופי לראות עננים מלמעלה והמשהו לשתות. או אז מתחיל השלב האמיתי והארוך האמת: הרגליים לא מתיישרות לי, הכסא לא יורד מספיק, אין מקום לראש, אין אפילו לקפל את הרגליים כבר לא נוח, אי אפשר להסתובב ובתור צ'ופר מארץ רחוקה, נשפל עליכם האוכל. נפלא. במיוחד עם ילדים קטנים.
מתנות לטיסה עבור ילדים בהחלט ישפרו את מצב רוחם והכי חשוב, זאת כל הורה מטיס יודע: יספק להם תעסוקה חביבה בגדר תחביב טיסה שקט, להעביר בו כמה שעות בדום שתיקה מעל האטמוספרה.
גם מבוגרים ישמחו לפתוח את התיק הקטן שלהם ולמצוא שם מתנה חביבה ומייצרת חיוכים לרוב, כמו קרם ידיים ריחני, ספר טוב, ממתק, ברכה יפה, משחק או מגזין מעניין.
רוצים לקחת את זה צעד קדימה? בבקשה:
אל על מציעה שירות מיוחד הנקרא "מתנה בשמיים", יש להזמין מראש!
באמצעות השירות ניתן לשלוח מתנות בשמיים, אל הקרובים שלכם הטסים בטיסות אל על.
מתנות לטיסה של אל על כוללות, בין היתר, ממתקים, שוקולדים, משחק רומיקוב אקספרס, מגזינים, מטוס אל על צעצוע, עם שלט – במיוחד לילדים, קרם גוף ועוד.
מתנה לטיסה של אל על אפשר יכולה להיות מדהימה אם מוסיפים לה ברכה באמצעות שירות מתנה משמיים של אל על. מתנה וברכה שקניתם והזמנתם מראש תוגש בהפתעה למי שתבחרו, במהלך טיסת אל על.
עליכם לברר מראש מול מחלקת ההזמנות האם ניתן לבצע רכישת "מתנה בשמיים" לטיסה המיועדת, ואם כן – מה מועדי ההזמנה. יש להזמין את המתנות זמן מסוים לפני הטיסה, משתנה לפי סוג הטיסה והימים.
תוכלו גם לבחור ברכה של אל על, זו מוצעת בכמה סגנונות וברכות. רעיון מקסים ומקורי להפתעה בטיסה! מתנות מרגשות וטיסה נעימה!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl