יום שני, 1 בפברואר 2010

מתנות לאישה ליום האהבה


מתנות לאישה ליום האהבה הן באמת אחד הדברים הקלים ביותר בעולם. גם אם נדמה לכם שיש לכם רעיונות נדושים של מתנות רומנטיות ליום האהבה, דעו: נדוש, נדוש – אבל עובד.
איזו מתנה כיף לתת לאישה ליום האהבה?
בואו נדבר על משלוחי פרחים לרגע. זה לא רק פרחים. זו תשומת לב, מתנה של יופי וריח טוב, העובדה שמישהו חשב עלייך היא כבר מתנה קטנה בפני עצמה. משלוח פרחים הוא הפתעה, ומי לא אוהב הפתעות משמחות. זו אחת המחוות הרומנטיות הנדושות ביותר, והמוצלחות ביותר.
מתנה לאישה ליום האהבה לא צריכה להיות שימושית, פרקטית או מקורית דווקא. היא צריכה להיות רומנטית ולהראות על מחשבה. מתנות פרקטיות כמו סירים, מחבתות וגאדג'טים תשמרו לארועים אחרים, בסיידר?
איזה יופי, במאה השנה האחרונות התקדמנו ולא חייבים לשלוח דווקא ורק פרחים כדי לרגש. מתנה יפה ליום האהבה יכולה להיות גם משלוח של שוקולדים, סלסלות שי, זרי פירות או אריזות שי של מוצרי קוסמטיקה.
מתנות רומנטיות נוספות לאישה ליום האהבה יכולות להיות: דיסק עם שירים אהובים, פריט לבוש או אופנה יפה ונשי כמו צעיף או תיק.
תחק אופנתי עם מתנות קטנות בפנים הוא מתנה נשית ומקסימה ליום האהבה. איפור, תכשירי קוסמטיקה, בושם, דיסק, פריטי הלבשה תחתונה או כל רעיון אחר.
ממה להימנע? אפשר בהחלט להביא מתנות שימושיות לכבוד יום האהבה, אבל לדעתי כדאי להתרחק ממתנות לבית, למטבח ולמשרד, אלא אם יש בהן נגיעה אישית. למשל, ספר לא נחשב בתור מתנה מרגשת ואישית במיוחד, ומתאים אולי ליום האישה יותר מאשר ליום האהבה. יחד עם זאת, אם אתה מכיר היטב את האישה שלך, את התחביבים שלה ואת מה שהיא אוהבת, ספר יכול להיות מתנה מקסימה שתראה לה שאתה מכיר אותה ויודע בדיוק מה היא אוהבת. ספר מתחום התחביבים או הענין שלה או ספר קריאה בסגנון שהיא אוהבת. שוב, יש כאן סיכון, קחו אותו רק אם אתם באמת בטוחים שאתם יודעים איזה ספר ירגש אותה.
אם יש לכם בוקר חופשי צאו לארוחת בוקר ביחד, או נצלו את שעות אחר הצהריים והערב ותעשו משהו מיוחד, צאו לבילוי ותבלו לפחות חלק מהיום יחד.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl