יום רביעי, 26 במאי 2010

מתנה - סט אביזרים לאמבטיה


מתנה מקסימה לדירה חדשה או חדר חדש, חנוכת בית או תשומת לב קטנה למארחים שבדיוק סיימו לשפץ...
סט לאמבטיה יכול לכלול:
וילון אמבטיה, כלי למברשות שיניים, דיספנסר לסבון נוסלי, דיספנסרים או סט דיספנסרים לסבונים, שמפו וקרמים, מגבות, שטיחון לחדר אמבטיה ועוד.
סט אביזרים לאמבטיה הוא מתנה מקסימה להורים, לסבא וסבתא, לאמא או לנערה. אפשר לשלב מתנה כזו עם סבונים, מפיצי ריח או פרחים ריחניים לקישוט ובישום חדר האמבטיה.
מתנות כאלה הן מתנות שימושיות, מכיון שלכל אחד יש סט אביזרים לאמבטיה או צריך שיהיו לו. המאפיין הבולט של חפצים מהסוג הזה הוא הבלאי המהיר יחסית שלהם, כלומר צריך לחדש את הסטים הללו לעיתים קרובות. צריך לשמור על ניקיונם ומראם האסטטי, ושימוש ממושך, מה לעשות, עושה את שלו.
כל אחד רוצה להתחדש בסט אביזרים לאמבטיה חדש מדי כמה זמן, למשל לפני חג, בראש השנה או באביב לקראת פסח ובוודאי במעבר לדירה חדשה או חדר חדש.
כך שסט כזה תמיד יהיה שימושי ואפשר להפתיע עם עיצוב מדליק בצבעים שמחים או בוהקים כמו סגול, בורדו, גווני ירוק טורקיז וכחול או שילוב ציורים ודוגמאות. לעומתם אפשר לבחור בעיצוב קלאסי ואלגנטי בגווני טורקיז או תכלת בהיר, לבן, כסף או שחור.
בין שלל הדוגמאות והעיצובים ניתן להשיג סט אביזרים לאמבטיה בדוגמת הוואי, ספארי, חוף הים או מוטיבים של צדפים.
לילדים קיימים סטים רבים בדמויות שילדים אוהבים, בצורות של דמויות מוכרות או ציורים שלהן.
סטים יוקרתיים לאמבטיה יכולים לכלול גם מראה לתלייה, והגוונים יהיו לרוב תכלת – זהב, שחור- לבן, כסף- לבן וכדומה.
אפשר לבחור סט אביזרים מקרמיקה או מפלסטיק ושלל חומרים שבירים או בלתי שבירים אחרים.
לילדים כדאי לבחור סט מפלסטיק, כי הם מרבים להפיל את הכוסות והסבוניות הללו...
גם מבוגרים שרוצים להתחדש בסט אלגנטי או מהודר, אך חוששים להחזיק באמבטיה חפצים שבירים, יכולים למצוא המון דוגמאות פלסטיק דמויות זכוכית או חרסינה, שנראות יוקרתיות ואלגנטיות אך למעשה הן קלות משקל וחסינות יחסית בפני שבירה. מתנה כזו תהיה גם יפה וגם שימושית לאורך זמן.
מי שרוצה באמת להשתדרג, יכולל בחור דיספנסרים ללא מגע יד הפועלים על חיישן, אך יש לקחת בחשבון שהללו יכולים להתקלקל מהר יותר והם כמובן יקרים יותר.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl