יום שני, 30 באפריל 2012

Me הסרת שיער מתנה לאישה


מתנותמתנות לאישה › Me מכשיר My Elos הסרת שיער מתנה לאישה
הקיץ בפתח וכולם במתח. טוב, לא כולם. רק מי שצריכה להוריד שיערות  ברגליים ויודעת בדיוק מה זה אומר (באיזה יום ללבוש קצר?) במה זה כרוך (בעיקר סבל ועצבים) וכמה כסף זה עולה לה (שעווה, עוד שעווה או טיפול אצל קוסמטיקאית) . פלוס לקבוע תור. אוף.
לפני שנה בערך הבינו ברשת סופרפארם שנמאס לנו לרוץ בשביל להוריד שיערות והביאו את מכשיר ME להסרת שיער המשלב אנרגיית IPL וגלי רדיו להפחתה משמעותית של צמיחת השיער בכל הגוף!  איזה כיף.
נכון, גברים לא יבינו את זה. מבחינתם נשים פשוט חלקות יותר באופן טבעי ואיזה כיף שאין להן שיערות. יופי, כיף למי בדיוק?
אבל כל אישה יודעת שהקיץ מגיע ועמו החישובים, וכאילו "איך להיכנס לבגד ים הזה" לא מספיק לנו, עם הדיאטה והשיזוף, יש לנו את הצרה הנוספת הזו, שנכון שהיא קיימת בעצם כל השנה, אבל בקיץ פשוט שמים לב אליה טוב יותר. מה שנקרא, בזכוכית מגדלת.
אז למי שרוצה להסיר שיער לצמיתות, בלי שום התחייבות, כלומר – להפחית האופן ניכר את צמיחת שיער הגוף ברגליים, ידיים, בית שחי או מפשעה, כבר לא צריכה ללכת למכוני יופי או מכון הסרת שיער ולשלם אלפי שקלים ולקבוע תורים ולהתרוצץ, היא יכולה לעשות זאת בית עם טכנולוגיה זהה, פלוס יתרונות כמו שמירה על הפרטיות וכמובן המחיר הקצת יותר נוח.
בעיני מכשיר Me My Elos החדש יחסית, הוא מתנה מדהימה לאישה לקיץ, ומאוד לא זולה כמובן.
עלות המכשיר כ 2000 שקלים, יש עכשיו מבצע ברשת סופרפארם על המכשיר, שמחירו הרשמי נע סביב ה 2500 שקלים, וכעת נמכר ב 1900 שקלים בלבד. נורת החלפה למכשיר תעלה כעת 225 שקלים.
קצת הסברים בבקשה:
מכשיר הסרת שיער של ME משתמש בשתי טכנולוגיות משולבות: IPL קרן אור, וגלי רדיו.
בנוסף למכשיר הבסיסי ניתן לקנות ראש גילוח או ראש אפילטור, כך שניתן בו זמנית גם להסיר שיער וגם לבצע את הטיפול המפחית את השיער.
נורת המכשיר מספיקה ל 5400 הבזקים, שמספיקים בערך ל 3 טיפולי גוף מלאים. בערך, זה תלוי באדם, בשיער, בסוג העור ועוד.
יש לבצע 6-8 טיפולים כדי לראות תוצאות משמעותיות, וכבר אחרי  4 טיפולים ניתן לראות תוצאות טובות.
ניתן לבצע טיפול אחת לשבועיים. הטיפול מהיר מאוד, הסרת שיער מהרגליים תארך בערך 10 דקות לכל רגל. הסרת שיער מהרגליים, ידיים, מפשעה ובית שחי, בערך 35-40 דקות, כמובן שזה משתנה מאדם לאדם.
אם מאסתם במכשירי הסרת שיער מיושנים, אם לא בא לכם יותר להוציא כסף על שעווה או על מכוני הסרת שיער, יכול מאוד להיות במכשיר ME להסרת שיער בבית הוא בדיוק בשבילכם, ויכול להיות מתנה מעולה לאישה לקיץ.
לאיזה סוג עור מתאים מכשיר ME ? כדאי להתייעץ בסופרפארם עם המוכרת שתסביר לכם הכל אודות המכשיר, וכמובן צריך לקרוא בעיון את הוראות השימוש, הבטיחות וכל הניירת הנלווית למכשיר. ישנם 6 סוגי עור שמאופיינים, מתוכם על 5 סוגי עור ניתן להשתמש במכשיר, מעור בהיר מאוד ועד עור כהה, אך לא על עור כהה מאוד, כמפורט בטבלת גוון העור.

1 comments:

אנונימי אמר/ה...

מתנה מצויינת, שלא לדבר שזאת באמת מתנה שאפשר להשתמש בה! אני מכירה את המכשיר me של סינרון כבר תקופה מסויימת, משתמשת בו. מה שאהבתי שהוא זול ביחס ללכת למכון כדי להפחית שיער. לא צריך הון בשביל להפחית שיער כמו שצריך.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl