יום שני, 23 באפריל 2012

מתנות לילדים ליום העצמאות


מתנות › מתנות לחגים › מתנות לילדים ליום העצמאות
האם נהוג להביא מתנות לילדים ליום העצמאות? זהו לא חג מתנות מסורתי כמו חגי תשרי או פסח למשל, אבל לפעמים אנו מוזמנים להתארח אצל משפחה עם ילדים לרגל החג, כדי לעשות על האש בגינה או בגג, וכל הילדים מתרוצצים יחד ומשחקים בהנאה משחקי מים או משחקי חצר, ורוצים להביא מתנה קטנה ליום העצמאות לילדים. לילדים המארחים או פרס קטן לכל הילדים, סתם בשביל לשמח. בהחלט אפשר להביא מתנה רטנה לילדים ליום העצמאות, זה לא צריך להיות שי גדול אלא צנוע, לפי דעתי, עם דגש על ישראליות, טבע, קיץ.
לפעמים הנכדים או הילדים באים לביקור ביום העצמאות ואתם רוצים להביא מתנה קטנה אבל פשוט לא יודעים מה מתאים להביא בחג הזה? אז הנה כמה רעיונות שיכולים לעזור לכם במשימה המהנה הזו:
  1. אם אתם רוצים להביא פרסים קטנים לכל הילדים, ויש הרבה ילדים, קנו פרסים קטנים שעולים כמה שקלים, למשל: שפריצרים של מים בכל מיני צורות שמתאימים למשחק בחוץ ובטבע, אם אתם הולכים לבלות בפיקניק או על האש או סתם בחצר. רעיון נוסף לצ'פר את כל הילדים הוא במיכלי בועות סבון קטנים ומעניינים שיכולים להעביר את הזמן בחוץ בכיף, כדורים מתנפחים קטנים וכדומה.
  2. אם אתם מחפשים מתנות ליום העצמאות לילדים, כל משחק חצר או משחק ספורט יהיה טוב. למשל, חבל קפיצה, כדור, סט כדור נוצה או מטקות, צלחת מעופפת וכדומה.
  3. רעיון נוסף לקניית מתנה ליום העצמאות לילדים, הוא ללכת על קו של מוצרי חוף, ים ובריכה. למשל, כדור מתנפח, מצופים, גלגל ים, סירת ים קטנה, גלשן, משקפת צלילה וכדומה.
  4. אם אתם בעניין של טקסטילים ורוצים לשלב את הרעיון הזה עם ביגוד, אפשר ללכת על מתנה כמו בגד ים חדש או מגבת חוף, או מגבת קפוצ'ון לילדים או חלוק מגבת. כל הפריטים הללו עומדים להיות שימושיים ביותר בקרוב, כי יום העצמאות קרוב מאוד לקיץ ועוד רגע במילא כולנו נשרוץ רוב היום בבריכה או בים.
  5. כפכפי קיץ הם מתנה מעולה לילדים ליום העצמאות. האביב רק התחיל, רבים מהילדים עדיין לא הספיקו להתחדש בכפכפי ים או בריכה לקיץ, וזו הזדמנות מעולה. מה גם, שכפכפים לקיץ ילדים תמיד צריכים, מכיוון שבניגוד אלינו, המידה שלהם כל הזמן משתנה. כך שסביר להניח שגם מי שיש לו כפכפים משנה שעברה שנותרו במצב סביר (וזה מאוד לא סביר להניח), הרי שהם כבר קטנים מדי לשימוש. אז כפכפי אצבע או כפכפי גומי סגורים – מתנה מעולה לילדים ליום העצמאות. לא אם אתם עושים פיקניק ביער, כמובן – ביער צריך ללכת עם נעליים סגורות.
  6. עוד מתנות לילדים ליום העצמאות, מתחום הביגוד: חולצה לבנה או שמלה לבנה, או שמלת פרחים יפה להתחיל איתם את האביב.
  7. ספר ישראלי, אפילו ספר ישראלי המתאר את ארץ ישראל או את ההיסטוריה של המדינה בצורה מסוימת, למשל ספר מסדרת מנהרת הזמן, או ספר הילדים המצוין על אליעזר בן יהודה.
  8. דיסק שירים עברי, אם הילדים אוהבים את שלמה ארצי, אייל גולן, שרית חדד, מירי מסיקה, אביב גפן – כל מה שהם מחבבים וישמחו לשמוע, מוסיקה ישראלית זה סיבה למסיבה, במיוחד ביום העצמאות. צריך לברר כמובן מי הזמר המועדף.
  9. לילדים קטנים יש המון משחקי קופסא בנושא טבע כמו לוטו צמחים או פרחים, שמתאימים מאוד לחג.
  10. אם צעצועים זה העניין שכלם ושל הילדים בתקופה זו, אוכל לעדכן שבנים חזק בקטע של נינג'גו  של לגו, ולבנות יש אוסף חדש בשם מושי מונסטרס. עוד מותג ילדים אהוב לאחרונה הוא מיקמק.
אז שהו זה, מקווה שקיבלתם רעיונות טובים לקניית מתנות לילדים ליום העצמאות! ראו גם את כל הרעיונות שלי לקניית מתנות ליום העצמאות, גם למבוגרים ולמארחים. חג שמח!
תמצאו עניין גם בכל הרעיונות שלי לקניית מתנות לילדים

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl