יום חמישי, 10 במאי 2012

מתנות לג בעומר לילדים


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לג בעומר לילדים
ל"ג בעומר מתקרב וההודעות לא מפסיקות לזרום: להביא שולחנות, לנער מחצלות, לגרור כסאות ולאסוף קרשים. מכינים פה מדוברה בשכונה, מה לא שמעתם? מי שומר מקום מוקדם ומי אחראי על קניית סטייקלייטים לכל הילדים. במקפיא של מי נשמור את השלוקים וכמה נקניקיות להכין?
אז אם שוקדים על רשימת אוכל משובחת לכבוד ל",ג בעומר, עם תירסים, בורקסים, חצאי פיתות וכדורי שוקולד, אל תשכחו את השתייה וחישבו לרגע על הפרסים, ההפתעות והמתנות.
בכלל מביאים מתנות לכבוד ל"ג בעומר? הילדים שעורכים מדורה בוודאי לא מצפים לשום מתנות, למרות שוועד הכתה או הגן יקנה לפעמים במרוכז משהו קטן לכולם, למשל סטיקלייטס או פרס מהבהב / זוהר אחר, צלחת מעופפת או שבשבת, בועות סבון וכדומה.
אם אתם מארחים את הנכדים ורוצים להביא מתנה קטנה לכבוד ל"ג בעומר, אפשר לבחור חוברת פעילות לרגל ל"ג בעומר, צעצוע או משחק אקולוגי מחנות מתנות ירוקה, למשל משחקי הרכבה ממוצרים ממוחזרים, יומנים או ספרים מנייר ממוחזר וכדומה.
מתנות ל"ג בעומר נוספות שיכולות להתאים לרוח העונה, הן שבשבות, עציץ קטן לטיפוח בחדר, פיג'מה חדשה לעונת המעבר, בגד ים לעונה החמה שעוד לפנינו, קפקפים או כובע מצחיה לרגל הקיץ שמחכה ממש מעבר לפינה.
כמו כן, משחקי חוץ טובים מאוד לעונה הזו ויכולים להתאים בתור מתנות לילדים בל"ג בעומר, למשל: כדורגל, כדורסל, סט מטקות, חבל קפיצה, קסדה חדשה לאופניים, משחקי מים ובריכה, משחקים מתנפחים לים או לבריכה וכדומה.
ל"ג בעומר שמח!
ראו גם: מתנות לחגים

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl