יום ראשון, 10 ביוני 2012

מתנות קיציות יפות לאישה



מתנותמתנות לאישה › מתנות קיציות יפות לאישה


במיוחד לכבוד הקיץ, הכנתי מבחר רעיונות מעולים לקניית מתנות לאישה, שכל אישה תשמח לקבל לכבוד הקיץ, שכבר ממש כאן.
הימים הולכים ונעשים יותר ויותר חמים, אין רמז לגשם והעננים כבר התפזרו מזמן.
זה הזמן לקלף את השכבות ולצאת לבלות בחוץ.
כל אישה תיהנה מפריטים מיוחדים וחדשים למלתחת הקיץ שלה, ותשמח לקבל מתנה שמתאימה לעונה החדשה. גם אם יש לנו מספיק בגדים ללבוש, אין כמו להתחדש בפריט אופנתי מדליק לקראת העונה החדשה, ואחרי עמל סידור הארונות של האביב.
הנה כמה רעיונות למתנות לאישה לעונה זו:
1. לקים חדשים בצבעי קיץ. נכון, יש לנו המון לקים. אבל הלקים של החורף כבר נמאסו עלינו. מספיק עם החומים, הכחולים הכהים וכל הצבעים הכהים, והלאה עם הבורדו. תנו לנו ורודים בוהקים, אדומים כתומים מבריקים, צהובים כמו לימון ותכלת וירוק זוהרים.
2. לא רק אצבעות הידיים: הרגליים יוצאות החוצה בקיץ והפדיקור שלנו מציץ מבין הסנדלים. אז ערכת טיפוח לכף הרגל תהיה מתנה מושלמת, במיוחד בליווי של איזה לק שווה לפדיקור.
3. ואם כבר, אז למה לא כרטיס מתנה לפדיקור מקצועי לקראת הקיץ? למה שנתעסק עם זה בעצמנו אם קיבלנו מתנה כזאת שווה?
4. בא לנו ללכת לים. באמת שבא לנו. פשוט כל החול הזה קצת מפריע בדרך. אז עשו לנו טובה גברים יקרים, איזה מגבת חוף חדשה תהיה מתנה מאוד נחמדה מצדכם, ואולי איזה כובע נגד השמש?
5. ניחשתם נכון, גם משקפי שמש יבואו ממש טוב כרגע. רצוי מאיזשהו דגם שרמזנו לכם עליו לאחרונה, שהיינו שמחות מאוד לקבל ככה פתאום בהפתעה.
6. חושבים שאנחנו בחורות חומרניות? בכלל לא. הנה מתנה צנועה שאנחנו מאוד נשמח לקבל, גופיות קצרות עם כתפיות דקות בכל מיני צבעים. באמת, הן עולות 20-30 שקלים ברוב הרשתות, והצבעים שאנחנו צריכות במיוחד הם: שחור, לבן, ורוד בהיר, כחול כהה, צבע גוף או קרם. למה? ככה. כי אנחנו לובשות אותן מתחת לכל החולצות השוות שלנו, אלה שקצת פתוחות בצדיים או חצי שקופות ומה לעשות, אנחנו צריכות ללבוש משהו מתחת. בסדר?
אז קניות נעימות! וכשתבואו הביתה עם כל המתנות השוות שלכם, אל תשכחו להגיד שזה היה רעיון מקורי שלכם ושלא קראתם אותו שום מקום, אתם פשוט גאונים כי ככה נולדתם. 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl