יום חמישי, 14 ביוני 2012

חולצות זוהרות בצבעי ניאון מתנה לילדים


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › חולצות זוהרות בצבעי ניאון

השיגעון של הקיץ שעבר חוזר ובגדול, והעולם נמלא צבעי ניאון זוהרים. חולצות ניאון בצבעים זוהרים, אם לא הבנתם כבר לפי הסינוור שתקף אתכם בכל סיבוב שהזעתם לעשות ברחוב לאחרונה, זה לגמרי העניין כרגע. אופנתית.
חולצות זוהרות בכל מיני צבעים שהופכים את הבגדים למעין מרקרים לבישים, הם לגמרי להיט עכשיו, וזו הזדמנות מעולה לקנות מתנה מגניבה לילדים לכבוד הקיץ, שהנה גם שימושית ומועילה לכולם. חוץ מאשר לכביסה, או ליתר דיוק למי שעושה כביסה בבית.
כן, חולצות זוהרות קצת קשה להכניס למכונת כביסה, פעלו לפי הוראות היצרן, בדרך כלל זה אומר שתצטרכו לכבס אותן ביד, ובכל מקרה – בוודאי בנפרד, כי הן מורידות או עלולות להוריד צבע, ובכמויות.
חולצות זוהרות ובגדים זוהרים מכל מיני סוגים מופיעים לנו השנה בכל מיני צבעים מדליקים של מרקרים זוהרים ומדליקים: צהוב כמובן שולט, אבל גם ירוק, טורקיז, ורוד, אפרסק, כתום הם שולחות נלהבות לא פחות של הניאון.
אז אילו בגדים לילדים בצבעי ניאון תוכלו למצוא בחנויות?
מכנסונים לילדות, חצאיות לילדות, שמלות, חולצות טי לבנים, גופיות לבנות, חולצות ניאון מודפסות, חולצות זוהרות בהדפסים וציורים מדליקים ועוד.
מה שהיה קשה מאוד למצוא, הן חולצות טי זוהרות לבנות. לבנים נמצאו שלל חולצות בכל מיני צבעים, לבנות – מצאתי רק גופיות. חולצות טי זוהרות לבנות נמצאו רק בשילוב הדפסים או קישוטים, ואין חולצות טי זוהרות חלקות לבנות, אולי רק בקרב המשווקים חולצות להדפסה, אבל את זה לא מצאתי. גם בקרב מדפיסי החולצות לבית ספר והחנויות המשווקות חולצות בית ספר, לא מצאתי חולצות בית ספר זוהרות לבנות, אלא רק לבנים. לבנים נמצאו חולצות בית ספר זוהרות חלקות בצבעי צהוב, ירוק, כתום.
בחנויות האופנה כאמור, מגוון רחב של בגדים בצבעי ניאון זוהרים יפיפיים, מודפסים וחלקים גם יחד.
איפה אפשר לקנות מתנה לילדים, חולצות זוהרות או בגדים בצבעי ניאון לקיץ?
אני מצאתי את כל צבעי הניאון בעיקר בפוקס, אך גם בזארה, גולף ועוד.
מתנה כזו טומנת בחובה יתרונות רבים גם לילדים, וגם לקונה המתנה: ראשית, הבגדים אינם יקרים, נוסף ישנם המון מבצעים של 1+1 2+1 וכדומה, כך שניתן להרכיב סטים שלמים בלי להוציא הרבה כסף.
שנית, כמשתמע מן הכתוב, כל האופנה הזו מבוססת על מיקס אנד מאצ', כך שקל מאוד להרכיב מתנה, וגם אם לא – הפריטים ישמשו את הילדים להרכיב בעצמם תלבושות. מכנסיים ירוקים עם גופיה ורוד, חצאית ורודה עם חולצת פסים זוהרת לבן-ורוד, חולצת ניאון צהובה עם ג'ינס קצר עם אפליקציה צבעונית ועוד. חנויות האופנה מלאות אפשרויות ומבצעים, נצלו אותם לטובה ותיהנו!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl