יום ראשון, 17 ביוני 2012

מתנות לילדים לסוף שנה 2012



אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לילדים לסוף שנת 2012


סוף השנה מתקרב אלינו בצעדי ענק, ובמובנים רבים יותר מאחד – אנחנו כבר לגמרי שם. בחופש הגדול, בקיץ, בבריכה ובים. לפחות בראש שלנו. בדמיונם, גם הילדים עצמם כבר ממש לא בכתה. הם מתחת לעצים, בפארק המים, במלון או בכלל בחו"ל, ומה שבטוח, קיטנת ספורט או בטן גב בבית מול הטלויזיה – הם כבר מזמן לא בבית הספר ובכתה. שיעורי הבית הולכים ומתמעטים, המשימות והמטלות הלימודיות מפנות מקום למסיבת סוף שנה ומופעים שונים ושמונים, ואנו ההורים מכינים יותר בורקסים ועוגות שוקולד למסיבות סיום, מאשר שיעורי בית והכנות למבחנים של הילדים,
פחות ופחות נשמעת הקריאה "כבר הכנת שיעורי בית?" "התכוננת למבחן בגיאוגרפיה?" ומפנות מקומן המכובד לקריאות חדשות, נרגשות יותר, מלאות תקווה מעט יותר, בסגנון: "לא נורא חמודי, זה לא למחר..." אל, האח, החופש הגדול.
שנת הלימודים מסתיימת וזו הזדמנות מעולה להתחיל לחשוב, בעוד מאמץ אחרון ודי, מה לקנות מתנה לילדים לסוף שנה.
אם אתם חברי ועד כתה, או גננות, או חברי ועד הגן... אתם וודאי נדרשים לשאלה המקורית הזו, מה לקנות מתנות לילדים לסוף שנה.
גם ההורים, סבא וסבתא והחברים הקרובים יכולים לתהות, אם אולי כדאי לקנות מתנות לילדים לסוף שנה.
אולי לכבוד קבלת תעודה מרשימה (או מרשימה פחות, אבל לפחות הם קיבלו תעודה, וזה כבר הישג), או לכבוד סיום שנת הלימודים המפרכת (תכלס), או לכבוד התחלה חדשה: גן חדש, כתה א', מעבר דירה... וכל הדברים הנחמדים הללו שמתרחשים לקראת סוף השנה, בואך הקיץ והחופש הגדול.
אז מה קונים בתור מתנות לילדים לסוף שנת 2012? הנה מבחר רעיונות שכאלה, על מנת להקל על כולכם את הבחירה. תעשו חיים!
  1. יומן שנתי לתלמיד, כזה יומן פשוט עם דף לכל יום, שקונים בחמישה שקלים, וניתן לשדרוג כיתתי על ידי כריכה עם תמונה של כל הכתה, מעולה לשנה הבאה, חוסך עלויות להורים והנו בבחינת מתנה "אחידה" שתאפשר גם אחידות ביומנים של שנה הבאה בכתה, ובא לציון שקט.
  2. לוח שעם פשוט, שוב – כזה שניתן לקנות בלא יותר מדי כסף, אשר עובר שידרוג מסיבי על ידי חברי הועד הכתתי או הגני: על הלוח נתלות תמונות הילדים, תמונה של כל ילד ותמונה כיתתית, ניתן גם לשלב תמונות מטיולים, תמונה של המורה / הגננת עם תחפושת פורים מהשנה שעברה וכדומה. אחלה מתנה לסוף שנת 2012.
  3. כבר ציינתי כאן בפוסט הקודם שהילדים עכשיו נורא בקטע של חולצות זוהרות. אז כמה צבעי ניאון כמו מרקרים זוהרים לא יעשו רע הקיץ למלתחה של אף ילד, בחיי. אם נהוגה אצלכם בבית הספר תלבושת אחידה, אז מתנה יפה של חולצות זוהרות מודפסות עם סמל בית הספר יהיה חמוד ביותר, שימושי ומזכרת יפה מהכתה. כל ילדי הכתה יקבלו אותו צבע, והשמחה תהיה מרובה ביותר. יותר אחיד מזה – בחיי שאין.
סוף שנה שמח! 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl