יום חמישי, 21 ביוני 2012

מיקמק מתנה לילדים



אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מיקמק מתנה לילדים 
מיקמק מתנה לילדים – כי לפעמים צריך פשוט לזרום עם הזרם, אתם מבינים? חבורת מיקמק הצוהלת והפעלתנית עד מאוד, מעניינת את הילדים שלנו לאחרונה והם חוזרים אליה מדי פעם, בהפסקות ולסירוגין, וכל פעם בהתלהבות מחודשת.
עד שהסערה תשכך במקצת, ואם בכלל, יש לכם אחלה מתנות מיקמק לילדים בשביל כל אירוע קרוב שיהיה: לג בעומר, שבועות, סוף שנה, תעודה, קיץ, יום הולדת, תחילת שנה או חג שיבוא.
מתנות מיקמק לילדים יכולות לכלול פריטים וירטואליים מעולם מיקמק בעלות של כמה עשרות שקלים, חבילת מיקמק וירטואלית שלמה או מנוי לאתר מיק מק. מנוי לשלושה חודשים או מנוי שנתי, הילדים ישמחו לקבל מנוי אם אין להם עדיין. אם יש להם מנוי לאתר מימק , חבילה וירטואלית לעולם מיקמק שיכולה לכלול פריטי קוסם, נסיכים, מערת אוצר, מטבעות וירטואליים, בית, בריכה וכדומה הם מתנות וירטואליות מצינות לילדים מעולם מיקמק.
אם אתם בעניין של קניית מתנות מיקמק, וגם הילדים מתלהבים, אבל אינכם רוצים לקנות פריטים וירטואליים בתור מתנה, תשמחו לדעת שישנם פריטים מוחשיים לקנייה באתר מיקמק. כך למשל, תוכלןו לרכוש די וי די של סדרת מיקמק, חולצה אמיתית לילד עם חולצה תואמת למיקמק, בובת מיקמק אמיתית וכדומה. בובת מיקמק היא בובת פרווה שעלותה 99 שקלים, היא כוללת בגדי דמות מוחשיים מקוריים, פריטים נוספים של הדמות (תלוי בדמות) וכן פריטים וירטואלים מתנה: מנוי לחודש לאתר מיקמק, פריטים וירטואלים נוספים מתנה בחדר הוירטואלי של הדמות.
אם אתם רוצים לקנות מתנה לילדים מעולם מיקמק, אבל פשוט לא יודעים מה לבחור, תוכלו לקנות להם מיקמקארד – כן, כרטיס מתנה של מיקמק אותו תוכלו לטעון בכל סכום שתרצו, והילדים יוכלו לרכוש באתר מיקמק כל דבר שיעלה על דעתם. זו מתנה מדהימה לילד שאוהב מיקמק, וכל רצונו לרכוש פריטי מיקמק בלי חשבון, מה שנקרא. לפחות, לא על חשבונו. 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl