יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

מתנה לאישה לחורף - לקים של essie


בוקר טוב וחורפי ומצוין לכולם! היום מתנה חורפית מקסימה, מקורית ומתוקה לאישה. מתנה חורפית לאישה אהובה ומטופחת, שכיף לתת ולראות את המבט, השמחה, החיוך על פני האישה שתקבל מתנה כזו. מתנה לאישה לחורף היא לא עניין של מה בכך, אם יורשה לי.
אם אתם צריכים לבחור מתנה לאישה לחורף, לרגל יום הולדת, אירוע קטן שראוי לציון או סתם כי בא לכם להפתיע ולהיות רומנטיים (במקרה שאתה הבעל / החבר / בן הזוג), או לשמח ולחלוק (במידה ואת החברה הכי טובה למשל), כדאי שתדעו: מתנה לאישה לחורף כדאי שתלווה במחשבה.
אישה, כמו כל אישה וכל גבר, מתכוננים לחורף בכל מיני דרכים וטקסים קטנים, כל אדם לעצמו. גם אם איננו חושבים על כך, גם אם החורף פה (לצערנו) לא גשום כמעט בכלל ובטח שלא קר מדי, אנחנו מתכוננים לחורף, משהו שנראה לי שניטע בנו עוד בתקופה האבולוציונית הקדומה שלנו כבני אדם.
ההכנות לחורף כוללות בדרך כלל קניית בגדים חדשים, סידור ארונות, קניית ספרים, בישולים חדשים, כל מה שתורם ויכול להעשיר את חווית ההצטנפות שלנו בבית. חידוש מלאי שמיכות פליז, כריות ואף סידור הבית מחדש, כדי שיהיה נעים ומוכן לחורף. סידורי החורף הללו יכולים לכלול קניית רהיטים חדשים לבית אם נחוצים, כלי בית או פריטי נוי לקישוט וחידוש מראה החדרים בבית.
על בסיס הרעיון הזה, נוכל לשלב מתנות לאישה לחורף מתחום ההלבשה, הטיפוח ועיצוב הבית.
היום רציתי לשתף אתכם בסדרת הלקים החדשה של essie ובסיבות לכך שלדעתי, זוהי מתנה לאישה שאי אפשר לטעות איתה. אם מדובר באישה מטופחת שאוהבת להתלבש ולהאבזר, להתאפר או למרוח לקים, יש לכם ביד מתנה מושלמת.
אישה שטורחת להקפיד על טיפוח הציפורניים ומכירה סוגי לקים שונים, יודעת להעריך לק של אסי. מדובר בלקים איכותיים מאוד, עמידים, קלים למריחה, חלקם אטומים כבר במריחת שכבה ראשונה ובקשת גוונים שאי אפשר להשיג, פעמים רבות, בלקים של חברות אחרות.
אישה שמכירה לקים תדע להעריך אותם, מאוד. אבל מעבר לזה, אישה כזו תעריך את העובדה שיצאתם לחפש עבורה לק כזה, שטרחתם לברר משהו על מוצרי טיפוח הקרובים ללבה. והמחשבה היא הרי עיקרה של כל מתנה.
לקים של אסי החורף מגיעים בקולקציה מקסימה של גווני חורף מושלמים לציפורניים. גווני חורף טובים הם הגוונים הכהים כמו בורדו, חומים על גווניהם, ורודים ותכולים, ירוקים לנועזות, סגולים כמובן וגווני השזיף.
אם אתם מחפשים מתנה לאישה מסדרת הלקים של אסי, תוכלו להזמין אותם באינטרנט במחיר של כ 65 שקלים, או להזמין אותם מחו"ל, למשל מאיביי, במחירים שפויים ביותר של כ 4 דולר.
קיימים סטים של בקבוקוני מיני בכמה גוונים, ואף הם מוצלחים מאוד ובבחינת מתנה לאישה מהסוג המושלם, בעיני.
מתנה לאישה מסדרת הלקים של אסי תזכה לתשבחות לדעתי, אם מדובר באישה שיודעת להעריך אותם, וזיכרו שנשים רבות אוהבות דווקא מתנות קטנות, שלא תופסות מקום רב. אם למרות זאת, זה נראה לכם כמו מתנה קטנה מדי, שלבו אותה עם צעיף משי צעיף צמר רך לחורף, ויש לכם מתנה מושלמת לאישה לחורף הקרוב. בברכת: שרק ימשיך לרדת גשם.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl