יום חמישי, 7 ביולי 2011

קרמים של ויקטוריה סיקרט - מתנה לאישה


ואוו, היום על התלהבותי הגורפת מסדרת קרמים של ויקטוריה סיקרט, קרם גוף של ויקטוריה סיקרט בסדרות יוקרתיות, מעוצבות, איכותיות מאוד. קרמים של ויקטוריה סיקרט באוסף מהמם ורחב מאוד של ריחות, שכל ריח יותר מעולה מהשני. אז אם רק יורשה לי לשאול, למה בדיוק אתן מחכות?
אה כן, גברים יקרים – למה אתם בדיוק מחכים? ולמה אתם לא רצים לחנות קטנה ברחוב יהודה הלוי בתל אביב, לקנות לאישה שלכם מתנה מושלמת, מיוחדת ורומנטית למדי, קרם גוף של ויקטוריה סיקרט בריח תותים עם שמפניה, למשל. הא, למה?
סדרת קרמים של ויקטוריה סיקרט כוללת, למעשה, קרם גוף, תחליב גוף, קרם ידיים, מיסט לגוף – מי גוף (כמו בושם בפורמולה מאוד עדינה, כמו ספריי של מים רעננים וריחניים, בלי הכובד של בושם, שבמיוחד בקיץ מרגיש טיפה מעיק).
אז לכל מי שמבקשת להתרענן, למי שנמאס לה להריח שוב לבנדר, וניל, פטצ'ולי ובמקסימום מקוריות, איזה ריח ורדים לעת מצוא – מוזמנת לחפש בשקט בשקט ריח חדש, מקורי, נעים ומשמח בקולקציית קרמים של ויקטוריה סיקרט.
תכף על המוצרים השווים שאני העלתי בחכתי, על המחירים (ממש בסדר), ועל דרכי הגעה וטיפים לקניית קרם גוף של ויקטוריה סיקרט וסקירה קצרה של הסדרות.
פשוט קודם לכך, תסלחו לי בנות, אבל דרושה כאן מילה אישית לכל אותם גברים שמחפשים מתנה לאישה שלהם, חברה או בת זוג, כדי להסביר על מה ההתרגשות הגדולה. קבלו מורה נבוכים למוצרי טיפוח של ויקטוריה סיקרט ובכלל.
קרם גוף נותן לאישה הרגשת טיפוח ונשיות, והוא חלק משגרת הטיפוח שלנו, הנשים. כמו בכל שגרה, גם כאן אנחנו צריכות מדי פעם הפתעות, גיוונים וחידושים. בעשור האחרון מרחנו יותר מדי קרמים בריח וניל פטצ'ולי, לבנדר / וניל ושאר ורסיות של אותם ניחוחות. הם באמת נהדרים ואהובים עליי מאוד.
אבל תבינו, זה מתחיל קצת לשעמם. אותי לפחות. אי לכך, יבקשו חלק מהנשים המטופחות בעולם, מפעם לפעם, באופן טבעי, לתור אחר ריחות חדשים של קרמים. הלוא ריח של קרם גוף מלווה אותנו לאורך כל היום, ובימי הקיץ לפעמים נסתפק בו ולא נוסיף לו בושם, בשל תחושת הכובד ועומס החום גם כך.
ישנם המון קרמים בריחות מעולים שאפשר להשיג בחנויות הטיפוח, בסופר פארם וכולי, הרעיון הוא למצוא ריח טוב שאנחנו אוהבות, מרקם קרם או תחליב שמתאים לנו, לפחות אחד ליום ואחד לערב, ומדי פעם להחליף.
עד כאן התקציר מזוית הראיה שלי, ואתם יכולים להודות לי אחר כך, על כך שקיצרתי מאוד בהסבר, כי בהחלט יש לי יכולות לדבר על קרמים במשך שעות בלי לאבד תחושת סיפוק והנאה לשנייה.
סדרת הטיפוח של ויקטוריה סיקרט מאוד מוצאת חן בעיני והיא מתנה מדהימה לאישה.
הנה מה שתוכלו למצוא בחנות הקטנה של באת' אנד ביוטי ברחוב יהודה הלוי 56 בת"א, לצד בגדי ים והלבשה תחתונה של ויקטוריה סיקרט:
קרם גוף, קרם גוף וידיים, תחליב גוף (מעולה לקיץ), מי גוף, בשמים, סרום, חמאת גוף, תיקי איפור, תיקי יד ותיקי איפור, סבונים ועוד.
העיקר כאמור, חוץ מהאיכות, הוא הריח. אם תיכנסו לחנות ותנסו לבחור קרמים בריח כלשהו, תצאו די שיכורים מהחוויה הזו. יש שם כל כך הרבה ריחות שונים, רבים מהם מעולים לדעתי, זה כמובן עניין של טעם אישי.
הנה מקצת הריחות וסדרות של קרמים של ויקטוריה סיקרט:
תותים ושמפניה: קרם גוף, תחליב גוף, מי גוף בריח של... כן, תותים עם שמפניה. רכיבים מצוינים, פורמולה מאוד נעימה, התחליב מתאים לקיץ ושלשעות היום, קרם גוף מתאים יותר לשעות הערב או לחורף, חמאת גוף היא כבר פורמולה כבדה יותר משניהם, שאני מאוד אוהבת בחורף, כשצריך קרם אינטי ניבי ועשיר יותר להתמודד עם היובש, חמאת גוף תעבוד מצוין בשבילי בעונה הקרה.
בקיץ, מכיוון שהכל מרגיש כבד וחם גם כך, אני מעדיפה פורמולה קלילה, לא דביקה, לא מכבידה. הדבר נכון גם לגבי בושם, שמרגיש טוב יותר בשעות הערב או לפחות כשאין חמסים בחוץ.
מי שרוצה להמשיך להשתמש בבושם בקיץ, יכולה ליהנות מאוד בהבודי מיסטים, מי גוף קלילים ומרעניים בניחוחות מעולים.
ריח תותים עם שמפניה של ויקטוריה סיקרט הוא ריח טוב, מעניין, ייחודי ונעים. מורגש ריח תותים עדין, ריח פירות מעודן ומיוחד.
ריח הארגמן הפראי, wild scarlet הוא שילוב מהמם של ריח lily הנותן את הפרחוניות והעדינות, שילוב מאסק עדין ביותר שמקפיץ את הריח, ונגיעה של תפוח לריענון הקומבינציה הזו. פשוט מעולה.
ריח סחלבים מצוין בתור מי גוף, פרחוני וקיצי – אביבי, ויש לי תחושה שהוא יעבוד נפלא גם בחורף.
מי הגוף בריח סחלבים מוצלחים מאוד.
ריחות מעניינים נוספים הם ריח האמבר ווניל, ריחות אירוס, סיגליות, פריחת דובדבן, מנגו, קוקוס ועוד ועוד.
מרכיבים? משתנים בכל קרם, כוללים רכיבים כמו חמאת שיאה, אלוורה, ויטמין e, ויטמין c, אבוקדו, שקדים, שמן קלנדולה ועוד.
מחירים? בבקשה: בדקתי כמה עולה קרם גוף וידיים של ויקטוריה סיקרט, תחליב גוף של ויקטוריה סיקרט, מי גוף של ויקטוריה סיקרט ועוד כמה מבצעים חמודים.
קרם גוף וידיים של ויקטוריה סיקרט, בניחוחות שונים ומגוונים, 200 מ"ל, נכון לזמן כתיבת שורות אלה, עולה 65 שקלים.
תחליב לחות של ויקטוריה סיקרט 250 מ"ל גם הוא במחיר 65 שקלים.
קרם גוף עם נצנצים של ויקטוריה סיקרט, לריח מהמם וגוף זוהר, 65 שקלים ל 150 מ"ל.
מי גוף של ויקטוריה סיקרט עולים 65-79 שקלים ל 250 מ"ל.
מי גוף עם נצנצים של ויקטוריה סיקרט עולים 65 שקלים ל 237 מ"ל.
מוצרי הטיפוח המגוונים של bath and body works אף הם בסדרות מעולות, עם מגוון ריחות מהמם בהחלט, שלא יכולתי לוותר עליו. בחנות תמצאו למשל את אחד התחליבים האהובים עליי:
ריח מושלם ללא כל ספק, הוא בעיני ה sea island cotton, בתרגום חופשי: ריח כותנה הנישאת באי מעל האוקיינוס. עם שם כזה מפוצץ, הריח כל כך מעודן, מדויק מאוד, לא מכביד בשום צורה, להפך: רק תרצי למרוח עוד ועוד ממנו. הריח אינו חלש, אלא בעל נוכחות, אבל מעודן לכדי שלמות. ריח טהור של ניקיון, ולא כמו ריחות כותנה אחרים שפגשתי, אלא עמוק יותר. אם תעצמו את העיניים, תרגישו כאילו אתם בעצמכם נישאים מעל האוקיינוס באיזה אי קסום, לבושים כותנה אורגנית רכה ולבנה, בחופשה מושלמת ממנה אינכם רוצים לחזור לעבודה לעולם.
אני מקווה שתיאוריי הצליחו לתפוס את הריח הזה, שהוא באמת פשוט נפלא.
ריחות נוספים בסדרה הם אפונה ריחנית, ורד קטיפתי, יערה פראית, יסמין, תאנים וסוכר חום ועוד.
עוד מהסדרה, מלבד קרם גוף של ויקטוריה סיקרט ותחליבים, גם מי גוף עם נצנצים, בשמים ותיקים. יש למה לצפות.
בבחירת מתנה לאישה של בושם או קרם, בריח הוא כמובן עניין של טעם אישי ולא תמיד פשוט לקלוע אליו. אם אתם בוחרים מתנה לאישה בעצמכם, כדאי ללכת על בטוח עם ריח מעודן או ריח רומנטי.
אישה אחת יכולה לאהוב ריחות פרחים, והאחרת ריחות פירות או ריחות דומיננטיים יותר. כדאי לבחור ריח מעודן או ללכת ביחד, הכי טוב. מהיסה הזו אני מאוד אוהבת לקבל דווקא אריזות קטנות של מוצרים, אפילו אריזות מיני. בצורה כזו אפשר להשתמש במספר מוצרים ולא להסתפק באחד, המוצרים נגמרים יחסית מהר, ואחרי התרשמות אפשר לחזור ולקנות באריזה גדולה יותר, את הריח שהכי אהבת. תיהנו!
קראו גם על התפעלותי מסדרת קרמים של פיור בודי, שניתן להשיג רק בדיוטי פרי, במחיר ממש קטן. ואם אתם כבר בחו"ל, אולי תמצאו עניין גם בטיפים על קניית מתנות מזכרות מחו"ל. בקרוב כל הפוסטים בנושא מתנות לאישה שהעלתי לדורותיהם, וחיזרו לבקר בדף הבית: מתנות.

1 comments:

נשים אמר/ה...

אין על הקרמים של ויקטוריה סיקרט לנשים. ריח הוניל לדעתי הוא המשובח ביותר, נשאר לאורך זמן ויש לו ריח מתקתק עדין. פעם הייתי טורחת לבקש שישלחו לי מחו"ל היום אפשר להשיג גם בארץ :)

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl