יום שלישי, 8 במרץ 2011

מתנה ליום האישה הבינלאומי 2011


יום האישה הבינלאומי חל ב 8.3.2011, ובו מצוין מעמד האישה בכל העולם. ישראל לוקחת חלק בציון יום האישה הבינלאומי, בו נבחן מעמדה של האישה בישראל מבחינה כלכלית, פוליטית, חברתית ובו מעלים למודעות סוגיות של אפליית נשים ומקומן של נשים בחברה.
מתנות ליום האישה הבינלאומי יפה לשלוח לאישה שלך,  ולהדגיש שכל השנה הוא יום האישה, ואתה מעריך אותה בכל יום ושעה, ולא רק היום.
אם אתם אוהבים חגיגות רשמיות, יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מיוחדת להעניק מתנות לאישה, מתנות קטנות שיסמלו הערכה והתחשבות, אהבה וכבוד.
משלוח עוגות טריות, פירות טריים או פרחים, כרטיס ברכה יפה שבו תכתוב לאישה בחייך את כל מה שאתה מרגיש וחושב עליה כאישה.
הזכרתי כאן לא מזמן סטנד עוגות מאפה יד, שקיבלתי והתלהבתי ממנו מאוד, ולא בכדי. יש בו כל מה שצריך להיות, מתנה כמו שמתנה צריכה להיראות, כשהיא נשלחת מכל הלב. מתנה מרשימה, טעימה, מיוחדת, מקורית ושימושית מאוד.  ראו כאן: משלוח סטנד עוגות.
ספר או דיסק הם גם מתנות לאישה, מתאימות ליום האישה הבינלאומי, מקוריות ושימושיות. בתוספת כרטיס ברכה אוהב, זו מתנה מקסימה. דיסק שירים ישראליים, או דיסק של מוסיקה שהיא אוהבת, ספר טוב וברכה מכל הלב, מתנה מקסימה.
הזכרתי כאן בעבר את ספר המילון המשפחתי, לדעתי זו מתנה טובה ומשעשעת לאישה, אם מדובר באמא לילדים, היא תזכה לקולות צחוק רמים, ולדעתי נשים רבות, בנות זוג ואמהות, יכולות למצוא בספר הזה הרבה נקודות הזדהות ורגעים של חיוך משועשע שאומר: יואו, זה בדיוק מה שקרה לי אתמול!
אז תהנו, יום האישה מוצלח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl