יום ראשון, 27 בפברואר 2011

תחפושת שליט האור של גורמיטי


לאחרונה ראיתי כמה סוגים שונים של תחפושות גורמיטי בחנויות, ממחירים שנעים בין 150 ל 250 שקלים. תחפושות הכוללות אביזרים שונים, למשל: תחפושות עם או בלי מסכה, תחפושות הכוללות פריטים מסוימים כמו כתרים, כנפיים וכולי.
ההבדל במחירים לא תמיד ניכר בתחפושת, זה עניין של העדפה.
תחפושת שליט האור מסדרת גורמיטי היא אחת מתחפושות גורמיטי היפות שראיתי, וכך גם תחפושת אל הים של גורמיטי, שתיהן מושקעות מאוד.
 שוב, קיימים כמה סוגים של תחפושות גורמיטי, חלקן נראות פחות טוב בעיני, וחלקן ממש מרהיבות.
תחפושת שליט האור של שושי זוהר, נמכרת בכמה רשתות צעצועים גדולות, מחירה כ 200 שקלים והיא נראית מצוין.
תחפושת שליט האור של גורמיטי מושקעת לפרטים, כוללת הרבה אביזרים ויש תמורה למחיר מבחינת האיכות המראה. מדובר בתחפושת מאוד "מחופשת", אם אפשר לקרוא לזה כך.
תחפושת שליט האור של גורמיטי מורכבת מאוברול לבן עם תפירת "שרירים" מרופדת בחלקה, חלק עליון זהב הכולל הלבשה של החזית והשרוולים המיוחדים, כנפיים גדולות מוזהבות במראה מפואר למדי, כתר לראש ומגפי איש האור תפורות בשולי מכנס האוברול.
תחפושת מאוד יפה של שליט האור. לאחרונה דיווחנו כאן שאת דמות שליט האור של גורמיטי לא ניתן להשיג בארץ, ולמעשה גם בחו"ל זה לא ממש פשוט. לעומת זאת, תחפושת שליט האור של גורמיטי ניתן למצוא בקלות ברשתות הצעצועים ודוכני התחפושות. המחיר לא זול, אך התחפושת יפה ומושקעת.
גם תחפושת אל הים של גורמיטי מדהימה ונראית מאוד מיוחדת.
עכשיו נשאר רק לשאול את הצוציקים בגילאי הגן וכתות א – ב, למה הם רוצים להתחפש השנה... ולצאת יחד למסע ציד תחפושות. חג פורים שמח!
תחפושות גורמיטי
תחפושת בייבלייד
תחפושת קיק בטובסקי
מתנות לילדים
מתנות לילדים לפורים
מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl