יום שלישי, 22 במרץ 2011

גורמיטי עידן הליקוי העליון


היום נדבר על מתנות לילדים, כי גם להם מגיע מדי פעם, אחרי תעודת המחצית הטובה שקיבלו מבית הספר, או לקראת איזה חג מתקרב, יום הולדת וכל סיבה נראית לעין.
היום מתנות לבנים, נדבר על גורמיטי עידן הליקוי העליון, סדרה שבנים בני 4-7 כנראה צמודים אליה למדי.
אז מה רוצים מאיתנו הפעם? האם גורמיטי לא נחתו עלינו מגורם כבר בשנה שעברה? האם לא עבר כבר הטרנד הזה?
ואיככה הצליחו חבורת גורמיטי להפר את הכלל הבלתי כתוב: לעולם טרנד לילדים לא יחזיק מעמד יותר מארבעה חודשים, לאחר שרוקן להורים את הכיסים, שומה עליו לפנות בנימה מכובדת את מקומו לטרנד הבא, על מנת שגם לבקוגן, בייבלייד או השד יודע מה, תהיה הזדמנות לרוקן לנו את הכיסים?
ובכן, חבורת גורמיטי החביבה אכן חלפה כמו טרנד דאשתקד, אבל גט ת'יס: הם חזרו בסדרה חדשה!
וסדרה חדשה, כידוע, מחייבת הוצאת סדרת דמויות, בובות ומשחקים חדשה אף היא, והנה חזרנו לאסוף גורמיטי. אוי לנו, אבל איזה כיף לילדים.
בנים מתחברים לחבורת גורמיטי, המדובר באותם ארבעה ילדים, שכל אחד מהם שולט ושומר על כוח טבע אחר: אוויר, ים, אדמה ויער או משהו כזה, ויש מצב שאני טועה.
הנה כי כן, הסדרה החדשה של גורמיטי נקראת: גורמיטי – עידן הליקוי העליון, ובה נוספו עוד שליטים ועוד גורמי טבע: אנשי החושך, אנשי האור, אנשי הר הגעש ועוד.
כרגע דמויות גורמיטי הן בגדר מתנה מעולה לילדים בגילאי הגן וכתה א', מבחר מתנות מסדרת גורמיטי כוללות: דמויות גורמיטי קטנות וגדולות, טירה של גורמיטי, תחפושות כמובן ומשחקים שונים.
אם חיפשתם את שליט האור, כמו כל הילדים כמעט, וודאי נתקלתם בחומת סירוב שאינה מאפשרת רכישת מתנה שכזו. מדוע? איך הגיעו לארץ כל דמויות גורמיטי עידן הליקוי העליון, ואילו שליט האור בכבודו ובעצמו נבצר מן המשלוחה הזה לארץ הקודש? שליט האור נקרא לומינוס העליון, ומסיבה בלתי נראית לעין, לא ניתן להשיגו בשום חנות אפשרית, כנראה שנצטרך להזמין מחו"ל, טוב שיש אינטרנט. מסדרת לומינוס העליון ואנשי האור של גורמיטי, כן ניתן למצוא את איש הצבתות, אם זה מעניין אתכם...
ועל כך נאמר: גורמיטי, מתנות מהטבע?
גורמיטי עידן הליקוי העליון וכל הצעצועים הנלווים לאירוע הזה בארץ, לוטים בערפל מבחינתי. לא ברור לי מה קורה בחנויות, אבל בכלל. חוץ מזה שלומינוס העליון לא כיבד אותנו בנוכחותו בחנויות הצעצועים בארץ, ישנן עוד שתי תופעות לא מוסברות, בעיני:
האחת, אין דמויות גורמיטי גדולות בכלל. לא בהפנינג, לא סטימצקי, לא בפיראט האדום ולא בטויס אר אס.
רק דמויות גורמיטי עידן הליקוי העליון, בקטן. הדמויות מגיעות בחבילות של 2 או 5 גורמיטים.
שנית, מדוע לחנויות מסוימות הגיעו אחר כבוד, דמויות גורמיטי שלא מעידן הליקוי העליון, אלא ממה שמכונה "סדרה 2", שלאף ילד אין מושג מה זה, ואנחנו בכל אופן, לא מזהים את הדמויות בכלל.
בטויס אר אס, נכון לאתמול, שזה ה 21 למרץ, לא נשאר ולו גורמיטי אחד, לא מסדרת הליקוי העליון ולא משום סדרה, לא גדול ולא קטן. הבליידים לעומת זאת חזרו. עולם הפוך.
מתנות לילדים
תחפושת שליט האור של גורמיטי
מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl