יום ראשון, 27 במרץ 2011

שטיח ריקוד wii


מתנה מדהימה לילדים שכבר יש להם קונסולת משחקים של wii, הוא שטיח ריקוד עם תוכנת משחק שמתחבר ל wii.
שטיח ריקוד של WII נמכר בנפרד, ללא משחק, בעלות של כ 160 שקלים, אך כדאי לקנות שטיח ריקוד הכולל משחק ריקודים ל wii, כדי להיות בטוחים שיש התאמה ביניהם.
משחק ריקודים הנקרא מסיבת ריקודים, כולל שטיח ריקוד שמתחבר ל wii, נמכר כרגע בכ 350 שקלים, והוא מאוד מגניב.
המשחק נקרא dance dance revolution , hottest party 3, של konami, כולל משחק ושטיח ריקוד, מצוין עליו: wii, pal, Nintendo והוא מתאים ל wii שחור או לבן, ללא הבדל.
המשחק כולל המון שירים וסגנונות ריקוד, כולל להיטים של ליידי גאגא, ריהאנה, בלאק אייד פיס ועוד ועוד. ישנם גם שירים וותיקים יותר להורים שמתעקשים לא לזרום עם הקצב... כמו שירי שנות ה 80. השירים קצביים ומצוינים, המון משחקי ריקודים. כולל משחקי ריקודים עם רקעים שונים, במות שונות, קליפים, וכיאה ל wii – המון דמויות לבחירה. דמויות של בנים, בנות, רקדנים ורקדניות, דיג'יי ועוד ועוד. ניתן להחליף תלבושות לדמויות, בוחרים סגנון, שיר, רמת קושי, במה ועוד, ומתחילים לרקוד.
המשחק מאפשר משחק עם שטיח ריקוד, כלומר רק רגליים, או שילוב של רגליים וידיים – על גבי שטיח הריקוד, בעזרת השלטים הידניים של wii.
שטיח ריקוד  wii הוא מתנה מדהימה לילדים בגילאי כתה א' ועד... אין לזה ממש גיל. אפילו מבוגרים נהנים לרקוד על שטיח ריקוד ולהיכנס לקצב ולכושר.
המשחק פעיל עם שטיח ריקוד או עם באלאנס בורד של wii fit.
שטיח ריקוד wii לא עובד – מה הבעיה? אם חיברתם שטיח ריקוד של wii והוא לא עובד, נסו את הפעולות הבאות:
האם שטיח הריקוד עובד להגדרות, כלומר ניתן להשתמש בו כמו בשלט הידני, אך אינו קולט את תנועות הרגליים שלכם? במקרה כזה, ייתכן ולא חיברתם אותו נכון. שטיח ריקוד של wii אמור להתחבר אל השקע הראשון בגב הקונסולה, כלומר השקע עם הנקודה הבודדת.
מאחורי ה wii שלכם יש 4 שקעים לחיבורים, מסומנים בנקודות מ 1 עד 4 נקודות. השטיח עובד עם חיבור לנקודה הראשונה.
בכל מקרה, לפני קניית שטיח ריקוד של wii, ולמעשה כל חיבור, אביזר או משחק שהוא ל wii, בקשו מהמוכר הסבר מפורט על אופן השימוש במוצר, כיצד לחבר ואילו אביזרים נדרשים. שאלו האם המוצר מתאים ל wii שיש לכם, האם דרוש אביזר משלים נוסף כדי לשחק, שאלו בדיוק מה כוללת הערכה שקניתם ועוד. שמרו את הקבלה שלכם ואת הקופסא המקורית כדי שתוכלו להחליף במקרה שיש בעיה.
שטיח ריקוד של wii ישמח גם בנים וגם בנות, מתנה כייפית מאוד לילדים שכבר יש להם wii ורגילים לשחק את כל המשחקים הרגילים כמו טניס, טניס שולחן, באולינג, קליעה למטרה וכל משחקי ווי ספורט הרגילים. שטיח ריקוד ל wii היא תוספת נחמדה ומפעילה.
ראו עוד מתנות לילדים
גורמיטי עידן הליקוי העליון
מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl