יום ראשון, 26 בפברואר 2012

תחפושת מיקמק לפורים


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › תחפושת מיקמק לפורים
לרגל פורים המשמש ובא בצעדי ענק, החלטתי לעשות טובה גדולה לכל ההורים עם הזאטוטים המתלבטים, וטובה גדולה מאוד לכיס שלכם, לא פחות חשוב.
זאת הולכת להיות מתנה מהסרטים! תחפושת מהחלומות, בקלי קלות, בזול והכי חושב- תחפושת יפה לפורים, שתקלע לטעמם האחרון של המון ילדים וילדות.
תחפושת מיקמק מתאימה לבנים ובנות, בגילאים שונים. ילדי בית הספר משחקים משחקי מיקמק במחשב, ילדי הגן הצעירים יותר מכירים את הדמויות ואולי אפילו אוספים בובות מיקמק או מטפחים דמות מיקמק וירטואלית.
היתרון בהכנת תחפושת מיקמק לילדים, היא שמאפייני מיקמק ברורים מאוד וקל לכן לקלוע למוטיבים של התחפושת, וכמובן – שמדובר על בגדים שקיימים בכל ארון בגדים, וניתן להוסיף להם שדרוגים קלים ביותר, כמו נצנצים, סיכות, כתוביות וכדומה- כדי להפוך כל בגד לתחפושת מיקמק מושלמת.
עוד אביזרים באים בחשבון, כי היתרון של תחפושת מיקמק הוא שלדמויות מיקמק יש המון אביזרים כמו כובעים, כתרים, קסדות, צעיפים וכדומה. עוד יתרון הוא, שלדמויות מיקמק ישנן תחפושות שונות כמו חליפת חלל, למשל. כלומר: אפשר לקחת תחפושת משנה שעברה ולהפוך אותה בקלות לתחפושת מיקמק לכל דבר ועניין. ההשקעה: לא גדולה. התוצאה: מקורית וכייפית.
פריטים קטנים כמו מצלמת צעצוע, משקפי שמש וכדומה יאבזרו כל דמות מיקמק וניתן להכין שלט עם שם הדמות של מיקמק, כמו במשחק המחשב.
הנה כמה רעיונות להכין בעצמכם תחפושת מיקמק מקורית:
תחפושת מיקמק זואי: זואי היא מיקמקית כחולה / סגולה, עם שיער אדום כתום, חולצה ורודה ומכנסי ג'ינס. יותר קל מזה? כל מה שצריך הוא פאה אדומה באורך הכפתיים, חולצה ורודה, מכנסי ג'ינס. אפשר להוסיף כתר או סיכת פרח לשיער, ולהכין שלט מודפס עם השם "זואי" ולתפור בתפר קל לחולצה.
למשקיענים, ניתן ךהכין גם מסכה של זואי בעצמכם, ולחבר לכובע.
תחפושת מיקמק של מקס: מקס הוא מיקמק כתום עם כובע כחול הפוך, חולצה אפורה כהה, ובדרך כלל גם סקייבורד. אפשר לאפיין את הדמות עוד טיפה בעזרת תפריה של סמל מיקמק על הכובע של מקס, להכין שלט שם או מסכה כאמור. אפשר להכין סקייטבורד מקרטון, או לצרף לתחפושת סקייטבורד קטן, מהבורדים הקטנים שקל לסחוב אותם, בתוספת אזהרה שאין לנסוע בסקייטבורד מכיוון שהוא אל"ף קטן מדי לרכיבה, בי"ת מסוכן ביותר באזור מסיבות פורים וההמולה הנלווית לכך, וכמובן אסור ומסוכן ללא קסדה. בתום כל האזהרות הללו, ואם זה לא מספיק לכם, תכינו דגם של סקייטבורד בכאילו. קרטון וארבעה גלגלים. כתבו על הקרטון "מיקמק" בגדול ושיחקתם אותה. עלות תחפושת כזו יכולה להגיע לאפס! או מספר שקלים, תלוי אלו אביזרים כבר יש לכם בבית ואלו לא.
תחפושת מיקמק ג'ימבו: מיקמק ג'ימבו הוא דמות בצבע כחול עם שיער רסטות סגול – הכינו פאה. בנוסף יש לו לג'ימבו ג'קט כהה וחולצה ירוקה, ולא פחו מאשר גיטרה חשמלית! גיטרה צעצוע תעבוד כאן מצוין, ואם אין כזו בנמצא – מכינים דגם של גיטרה חשמלית מקרטון, בצבע אדום.
תחפושת מיקמק סאני: סאני הוא מיקמק צהוב עם שיער חום, משקפיים וחלוק מעבדה. לא קשה במיוחד. חולצה לבנה מכופתרת הופכת לחלוק, מסגרת משקפיים.
לכל המתעקשים להשקיע, ניתן לקנות ספריי לשיער (בטיחותי) בצבע של שיער הדמות שבחרתם, ואפשר אפילו לקנות צבעי איפור (בטיחותיים כנ"ל) כדי לאפר את הפנים בצבע הדמות של מיקמק שבחרתם.
חג פורים שמח, מבדח ופורח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl