יום שני, 2 באפריל 2012

מתנות לילדים לפסח 2012


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לילדים לפסח 2012
מה נקנה השנה מתנה לילדים לפסח? מה ילדים רוצים לקבל לחג פסח הקרוב, 2012? שנה חדשה, משחקים וצעצועים חדשים בכל פינה, כמה אוספים חדשים לילדים שאולי תרצו להתעדכן בהם אם אתם מחפשים מתנה לילדים לפסח הקרוב.
אז במה ילדים מתעניינים בימים אלו, אתם שואלים. שאלה מצוינת וטוב שבאתם, יש לי כמה תשובות חדשות בשבילכם, עדכונים מעולם הילדים, וזה הולך ככה:
  1. בנים אוהבים נינג'גו, דמויות חדשות יחסית (היו כאן גם בשנה שעברה, אך תופסות כעת תאוצה מחודשת עם סדרת הטלויזיה החדשה של נינג'גו שמשודרת כעת) מבית לגו. דמויות נינג'גו מבית לגו עולות די הרבה, בכל זאת מדובר על מותג של לגו ואלו תמיד יקרים, אך ידועים גם באיכותם הגבוהה. דמויות נינג'גו עולות כ 70-100 שקלים, חבילות נינג'גו לבניית מודלים קטנים עולות כ 100-200 שקלים, ואילו חבילות גדולות של נינג'גו הכוללות מודלים לבניית רכב של נינג'ו, מבצר, טירה וכדומה עולים כמה מאות שקלים ואפילו אלף שקלים. מ תאים לכיסים שונים, אבל הרף התחתון יקר יחסית והרף העליון יקר עד מאוד.
  2. בנות ובנים עדיין נהנים מאתר מיקמק וזו הזדמנות טובה להתחדש עם מתנה לחג פסח מעולם מיק מק כי לאחרונה יצאו בובות אמיתיות של מיקמק שניתן לרכוש באתר. העלות סביב ה 100 שקלים. אפשר להפתיע גם עם מתנה וירטואלית מעולם מיקמק לילדים שיש להם מנוי למיקמק ומתעניינים באתר, חבילות וירטואליות של מיקמק עם שדרוגים שונים למנוי, או עם מנויים, עולות החל מ 10 שקלים ועד 300 שקלים, תלוי עם החבילה כוללת מנוי או לא, מטבעות זהב לרכישת פריטים וירטואליים באתר וכדומה. חבילות וירטואליות הכוללות מספר פריטים ייחודיים מעולם מיקמק (פריטים וירטואליים, שוב, מתנה כזו תדבר לילד שיש לו מנוי למיקמק והוא בעניין של משחקים ושדרוג דמויות באתר) עולות כ 20-30 שקלים.  אפשר גם לקנות כרטיס מתנה נטען של מיקמק ובעזרתו הילדים יכולים לקנות מה שהם רוצים באתר מיקמק, הכרטיסים נטענים החל מסכום של 150 שקלים ומעלה.
  3. ישנו להיט חדש בשם מושי מונסטרס שהילדים אוהבים מאוד, עוד לא פיענחתי האם זה קטע של בנות בעיקר או גם של בנים, אבל מדובר על בובות איסוף בצורת חיות מפלצות חמודות ביותר. העלויות: 10 שקלים ומעלה.
אז אלו כמה רעיונות של מתנות לילדים לפסח הקרוב, 2012, בהתאם לחידושים שיש לאחרונה. ראו עוד מתנות לפסח לילדים עם המון רעיונות שתמיד נכונים וטובים. נציצו גם ברעיונות לקניית מתנות לפסח. חג שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl