יום ראשון, 25 במרץ 2012

מתנות פסח לבית מבית ללין



פסח יוצא בדרך צלחה אל כיווננו, ולפי כל התחזיות נראה כי הולך להגיע ממש... בקרוב.
כבר הכנתם את הקניידלך? עדיין לא? זה בסדר, לזה יש עוד זמן.
מה עם סידור הארונות, ניפוי השטויות, שליחת החולצות לגיהוץ וקניית חולצות לבנות, שמלות אביביות ונעליים חדשות לפסח? זה כבר בקלנדר שלכם? יופי.
אז מה נשאר אם תשאלו, אני אענה: כמובן, לקנות מתנות פסח לבית. רגע, עוד לא דיברתי על מתנות לחברים שלכם, למשפחה, למארחים שלכם בפסח, החותנת והגיסות והאחות. עוד לא שם. רגע, יש עוד קצת זמן בשביל זה.
אבל מה אתכם? מה עם הבית שלכם? לא בא לכם להתחדש? משהו קטן בשביל האווירה, הניחוח והנינוחות? לבית שלכם גם מגיעות מתנות לפסח, ויש בכוונתי להעלות לכאן לבלוג בימים הקרובים מתנות מהממות לבית שלכם לפסח, אז הישארו מקוונים.
הפעם רציתי לספר לכם על מתנות מיוחדות לבית מבית ללין.
השבוע ביקרתי ויצאתי עם מתנה אחת חמודה לחנוכת בית וכמה מתנות בשביל ביתי הפרטי, ככה בשביל האווירה המתחדשת האביבית.
קודם כל, אני רוצה לספר לכם שרשת ללין יצאה עם קו אביבי בגווני ירוק שהוא לא פחות ממעולה, בריח כותנה נעימה, נקייה ומרעננת. כמו משב רוח קל שדה רענן בבית עם יופי ירוק של פריחה מחודשת.
במסגרת הסדרה הזו, מצאתי כמה מתנות ממש טובות לבית שלכם:
  1. דיפיוזר ריח לבית מאוד מיוחד, שמאוד מתאים גם בתור מתנה למישהי מיוחדת או לבית של מישהו אחר לפסח. הסיבה היא לא רק הריח המיוחד, אלא העיצוב המהמם. שלא כמו דיפיוזרים אחרים, לא מדובר על בקבוק עם מקלות עץ, אלא בקבוק בעיצוב יפה, קשור בסרט, עם מקלות פיזור ריח בצורת פרחים לבנים ומקסימים, פרחי כותנה יפיפיים שעוזרים לפזר את הריח הטוב בבית וגם מהווים פריט נוי לכל דבר. מהיום, ממש לא רק לחדר השירותים או האמבטיה, כי זו מתנה יפה שיכולה להשתלב בקלות בסלון, בחדר העבודה או חדר השינה.
  2. שנית, מצאתי את אותו ריח כותנה נקי בפטנט חביב: דפי ריח לארונות. הניחוח נקי ומרענן, למי שבעד דפי ריח לארונות, שווה לנסות. אני בדרך כלל משתמשת בסבונים או שקיות בד ריחניות, אבל דפי ריח גדולים ונעימים – משהו ששווה לבדוק.
  3. בסדרה הזו גם מתנות לגוף ולנפש כמובן, כמו ספריי מיסט בריח כותנה וקרם גוף.
כמה כל זה עולה לנו? מפיץ ריח לבית עולה בין 50-80 שקלים, תלוי בגודל ובמבצע. ספריי גוף עולה כמעט 100 שקלים, שמן בושם לגוף עולה כ 35 שקלים, בקבוקון קטן אך הריח נשאר יותר זמן בגלל הפורמולה השומנית של הבושם.
תיהנו מההכנות לחג! בפעם הבאה: מתנות לבית מבית פוקס, תישארו באזור כדי להתרשם.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl