יום שבת, 27 באוקטובר 2012

מתנות לפעוטות



אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לפעוטות
מתנות לפעוטות, מהיום זה הרבה יותר קל! כי אספתי עבורכם את כל הרעיונות שלי לקניית מתנות לפעוטות לפי גיל או אירוע, ואפילו מחירים שונים של מתנות.
כך שמהיום קל יותר לבחור, לדפדף, לקרוא ולקבל רעיונות, בהתאם לתקציב שלכם ובהתאם לאירוע שלשמו קונים מתנה, כך שתוכלו לקנות מתנות לפעוטות בלי לשבור את הראש ובלי להסתבך.
מוכנים לצאת לדרך.
מה צריך לזכור כאשר ניגשים לבחור מתנה לפעוטות?
אם אתם מנסים לבחור מתנה לפעוטות, בגילאי 1-3 בדרך כלל, חשוב לזכור כמה עקרונות בסיסיים:
  1. בטיחות מעל הכל. כמובן, אנחנו רוצים לבחור מתנה לפעוטות שתהיה בטיחותית, כלומר מתנה שמתאימה לגיל, שלא מכילה חלקים קטנים, שעשויה מחומרים בלתי רעילים וכדומה.
  2. מחיר: ילדים קטנים, ובוודאי פעוטות, אינם מבחינים כמובן במחירי המתנות שהם מקבלים. הם יכולים להתלהב עד מאוד ממתנה פשוטה שעלתה 10-20 שקלים. אם אתם מחפשים מתנות שימושיות, שגם ההורים יאהבו, אפשר גם לבחור במתנות זולות יחסית במחירן, כמו פריטים קטנים ושימושיים. אין שום צורך להוציא הרבה כסף על מתנות לפעוטות, הם אינם מתעניינים עדיין במותגים, הם לא יודעים להעריך מתנות יקרות, ובאופן כללי הם פשוט נהנים מתשומת הלב שהם מקבלים מעצם העובדה שמישהו חשב עליהם וקנה להם מתנה מיוחדת בשבילם, לרגל אירוע כלשהו או סתם כך, במסגרת מפגש. איזה כיף להם!
  3. בגדים בגדים: בגילאים הצעירים, ילדים קטנים יכולים ליהנות עד מאוד ממתנה שימושית, כמו מצעים, בגדים, כובע, תיק גן וכדומה. אלה מתנות שימושיות שגם ההורים אוהבים. בגיל 3 יאהבו הילדים במסגרת "מתנות שימושיות" לקבל בגד חגיגי, שמלה יפה לבנות למשל, פיג'מה חמודה, תיק לגן או בגד ים חדש, ואפילו סט אוכל לילדים, כסא קטן ועוד מתנות שימושיות, שאחר כך, עם הגיל, אנחנו כבר פחות ופחות מתפתים לקנות, והילדים מעדיפים צעצועים. החיבה הזו למשחקים וצעצועים תעבור רק מספר שנים אחרי זה, כשאר הם יתחילו להתעניין שוב באופנה, אביזרי נוי לחדר ואביזרי טיפוח אישי (בעיקר הבנות, הכוונה לסבונים, קרמים, סלסלות מוצרים קטנות וכדומה).
  4. כאמור, אספתי כאן את כל הרעיונות שלי לקניית מתנות לפעוטות, אני בטוחה שתמצאו שהן יכולים לסייע לכם רבות בבחירת מתנה לפעוט או פעוטה, ומסודרים לפי גילאים ולפי אירועים. למשל: מתנה לפעוטות לגן, מתנה לפעוטות לחגים, מתנה לפעוטות לרגל הולדת אח חדש, מעבר דירה וכל אירוע אחר. תיהנו מקניית המתנות ובהצלחה!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl