יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

מתנה לדירה חדשה



היום על מגוון רעיונות מתוקים ומקסימים, רעיונות עיצוביים, שימושיים ואחרים להעניק מתנות לדירה חדשה. החברים שלכם עברו לדירה חדשה? הדודים שיפצו והזמינו לחנוכת בית? איזו מתנה מביאים לדירה חדשה, ואילו חידושים, מתנות חדשות ורעיונות עיצוביים חדשים קיימים לצורך הענקת מתנה כזו?
ראשית כמה כללי אצבע כאשר אתם קונים מתנה לדירה חדשה:
  1. אני מבינה, באמת מבינה, שמאוד מצא חן בעיניכם הדום הרגליים המעוצב / הספה הקטנה / הספסל המתוק / המראה הענקית. מקסים גם שאתם כל כך נדיבים. אבל זה ממש לא מעניין את מי שעבר עכשיו דירה, כאשר אתם נותנים מתנה שמידותיה כה גדולות, שאין שום אפשרות לסדר אותה בצורה הגיונית בבית, והיא תופסת יותר מקום מאשר מועילה. יתרה מזו, בחירת רהיטים גדולים ואפילו קטנים, זה עניין של טעם, עיצוב, ומיקס אנד מאצ' נכון. שילוב לא נכון לא מועיל לחבר'ה שאתם רוצים לקנות להם מתנה ולשמח אותם, ולעיתים יכול לגרום לכך שהם יתחילו לחפש בכוח היכן וכיצד ניתן לשלב את הרהיט שהבאתם להם בבית. וותרו.
  2. הוא הדין גם לגבי מתנות כמו תמונה לסלון או לחדר השינה. זה עניין של טעם אישי ואי אפשר להתערב לאנשים בעיצוב הבית, באמת שלא. תמונה קטנה למטבח זה משהו, מתלה מעוצב וכדומה – אלו פריטים שבדרך כלל כן ניתן לשלב ביתר קלות בדירה החדשה.
וכעת יש לי כמה רעיונות כן מוצלחים, לקניית מתנות לדירה חדשה:
  1. שטיח אמבטיה מקסים. נכון, אולי כבר יש להם שטיח אמבטיה, אבל זהו פריט שאל"ף, מכבסים אותו הרבה וצרך כמה מהם. בי"ת, זהו פריט שהבלאי שלו רב יחסית, ותמיד אפשר לחדש. שימושי, לא יקר, ויכול להיות יפיפה.
  2. מתלה. כן שמעתם נכון. מתלה לתיקים, מעילים, מתלה לכניסה לבית, מתלה למפתחות, מתלה למגבות, מתלה לחדר האמבטיה, מתלה קטן למגבות מטבח או כלי מטבח. יתרונות רבים יש למתנה כזו בעיני: ראשית, היא שימושית ביותר. במקום לתלות כל מיני דברים על מסמרים, תולים אותם על מתלים מעוצבים. שנית, תמיד יש איפה למקם מתלים כאלה ברחבי הבית: חדר השינה, הכניסה, מטבח אמבטיה, חדר ילדים או מרפסת. הם זולים יחסית, ומכיוון שישנם מתלים מעוצבים ומדהימים ביופיים, שמחירם עדיין נמוך, הופכת המתנה הזו למתנה מרשימה ומיוחדת, מתנה מעוצבת, במחיר נמוך. שימושית, כבר אמרנו?
  3. עציצים – מתנה מושלמת לבית חדש. עציץ תבלינים או ירקות זולים מאוד, או עציץ יוקרתי כמו עץ אהבה קטן או צמח במבוק. צמחי הלאקי במבוק מקסימים ומתאימים לדירות קטנות כגדולות, הם תמיד מרשימים, מביאים מזל כמובן, אינם יקרים מאוד (כ 50 שקלים), מתאימים כלל פינה בבית כמוף מטבח, סלון, חדר שינה, אמבטיה, משרד או פינת עבודה. עציץ מושלם לבית שדורש טיפול מינימלי ביותר ותמיד נראה נהדר ולא נהרס.
  4. מגבות. מגבות אמבטיה גדולות, לבנות, באיכות מעולה – הן מתנה מאוד שימושית וכיפית לדירה חדשה. כי מי לא אוהב להתחדש בפריטים כאלו? מגבות איכותיות יכולות להיות יקרות מאוד, ולהגיע למחיר של כ 150-200 שקלים למגבת אחת גדולה. ניתן למצוא גם מגבות פשוטות יותר ובאיכות מצוינת, בדגמים וצבעים שונים.
ולאחר כל זאת, אם אתם עדיין מתלבטים, ורוצים לחפש מתנות קטנות לדירה, תמיד תוכלו להגיש מדף תבלינים, אדנית מעוצבת או פריטי נוי קטנים כמו אגרטל עם פרחים, קערות עץ, שמיכת כרבול לטלוויזיה או סט כלים יפה, אם אתם יודעים שחסר בבית.
חישבו על החגים הקרובים ונסו לשלבם במתנה שאתם מעניקים, זה יכול להיות בדיוק בזמן בשביל מקבלי המתנה: חנוכייה לדירה החדשה בחנוכה, קישוטי סוכה או צלחת סדר לפסח. תיהנו!
 ראו גם: מתנות לבית

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl