יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

מתנות לילדים לחג סוכות


מחפשים מתנות לילדים לסוכות? הגעתם למקום הנכון, כי כאן מבינים שבחגים, כולל סוכות, הולכים לבקר קרובי משפחה, לאכול ארוחת חג או ארוחה משפחתית, להתארח בסוכה ולפגוש חברים ומשפחה.
כדרכם של חברים ומשפחה, יש להם גם ילדים. מזל.
אם אתם נוהגים להביא שי קטן לסוכות לאירוח, אולי תרצו גם לתת שי או מתנה קטנה לילדים של המשפחה המארחת או לאחיינים, נכדים, חברים או הילדים שלכם.
יש לנו כמה רעיונות מצוינים לקניית מתנות לילדים לסוכות, בעלויות המתאימות לכיסים וארנקים שונים. מוכנים?
1. איזה יופי של מתנה קטנה לילדים במיוחד לסוכות: הוציאו חבילות של רצועות צבעוניות בכל מיני דוגמאות ליצירת שרשראות לקישוט הסוכה. עלות החבילה כ 10 שקלים, בהחלט נכנס בכל כיס. מתאים לכל גיל. ילדים קטנים יכולים להיעזר במבוגרים, אבל מכיוון שאין צורך בגזירה זה מתאים גם לילדים שעוד לא ממש גוזרים. הגדולים יהנו מהכנת שרשראות לסוכה במו ידיהם. מתנה קטנה וחמודה שמתאימה בול לסוכות.
2. אוגרי זוזו - אוגרי זוזו החמודים הללו עוד לא יצאו מהאופנה, ומי שהלהיט הזה פסח עליו, יכול להתחדש דווקא לקראת סוכות. כי אחר כך ההזדמנויות להעניק מתנות מתמעטות, לפחות עד חנוכה. (לא שצריך סיבה, אבל עם ילדים בדרך כלל כן צריך סיבה). ילדים מאוד נהנים מבובות האוגרים הללו, שרצות בבית ומשמיעות קולות מצחיקים.
3. אוגרי זוזו יכולים להיות יקרים, ולעלות, הם או אביזריהם הנלווים 0צעצועים, בגדים, בתים לאוגרים) כל סכום מ 60 שקלים ועד 200 ויותר. אם זה כבד מדי, ולא מתאים להוציא סכום כה גבוה על מתנות לסוכות לילדים, מה דעתכם על בית מקרטון לאוגרי זוזו, בעלות של כ 10 שקלים בלבד? בית להרכבה עשוי קרטון, בית קטן וצבעוני עם חלונות ודלתות להרכבה פשוטה מקרטון, עולה כ 10 שקלים ויכול לשמח ילד שכבר יש לו אוגרי זוזו. זו לא מתנה רצינית וגדולה, אלא תשומת לב, מעולם הדמויות האהובות על הילדים כרגע.
4. חוברות יצירה ופעילות בעלות של כ 20-30 שקלים, לילדים הקטנים (גיל הגן וכתות א-ב). חוברות פעילות בנושא סוכות או חוברות של דמויות אהובות כמו בקוגן, בראץ, מוקסי גירלס, ספיידרמן, גורמיטי וכדומה.
5. סילי בנדס – יואו, איזה להיט מטורף פקד אותנו על תחילת השנה. הילדים מתלהבים קשות מצמידי הגומיות הללו, בכל מיני צבעים ובצורות שונות, שעלותם כ 10 שקלים לחבילה.
מתנות גדולות לילדים לסוכות:
1. אוהל כדורים או מנהרה של ג'ימבורי, בעלות של כ 60-200 שקלים, תלוי איזה סוג, איזה גודל, ואיזה הרכב. ככה בשביל שיהיה במה לשחק בחצר, ליד הסוכה.
2. ואם כבר לחגוג את השבועות האחרונים שעוד אפשר לשחק בחצר עד מאוחר: שק שינה לילדים או שק שינה העשוי מזרן מתנפח בפנוכו. העלות כ 200-300 שקלים לשק שינה שבתוכו מזרן מתנפח, עם דמויות מעולם הילדים, למשל דמויות של דיסני.
3. לילדים קטנים:(גיל הגן או תחילת בית ספר): מגוון משחקים וצעצועים מתוך הסרט "צעצוע של סיפור 3" שהיה להיט בקיץ האחרון: דמויות, מכוניות, משחקי הרכבה, לגו ועוד.
4. לילדות קטנות: בובות מוקסי גירלס, בראץ או ברבי חגיגיות במיוחד כיאה לנסיכות בחג.
חג סוכות שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl