יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

מתנות לסוכות


מתנות לסוכות – כי לא רק לסוכה מגיע להתחדש בקישוטים וגאדג'טים, גם אנחנו רוצים!
מדי שנה מגיע חג סוכות, בדיוק בזמן לבשר את הסתיו, להזכיר את שעון החורף, הימים הקצרים והאווירה המתקררת המתגלגלת אלינו לאיטה.
אם אתם מתארחים בחג סוכות אצל קרובי משפחה או חברים, ורוצים להביא משהו נחמד ולא מחייב, איזו מתנה קטנה לבית... שלא לאמר, לסוכה, הכנו כמה רעיונות מאוד מדליקים בשבילכם.
מתנות לסוכות באות בחשבון גם לכל מי שחוגג יום הולדת או יום נישואין / מאורע המחייב ציון אחר, כזה הנערך בסתיו.
אם אתם מתארחים אצל חברים ורוצים להביא מתנות לסוכות – מה בעצם הכיוון המתאים לחג הזה?
מתנות לבית לסוכות: מתנות שמתאימות לאירוח, זו בעיקר הכוונה. אם מיציתם את כל זה כבר בראש השנה, ורוצים להשאיר משהו גם לפסח, לכן על כיוון של מתנות אירוח או אפילו מתנות במיוחד לסוכה.
למשל: בקבוק יין, פותחן יין יוקרתי, קישוטי סוכה מדליקים, מעמדים לתבלינים, מפת שולחן, מפת חג מיוחדת, קישוטים לעיצוב מרכז שולחן החג כמו פמוטים, נרות, פרחים, אבני קריסטל, חובקי מפיות פרחוניים, אגרטל עם פרחים.
מתנות מהטבע לסוכות : סוכות הוא חג של טבע, ומה מתאים יותר לחג סוכות מאשר עציץ יפה, זר פרחים מושקע, עציץ סחלבים או עץ אהבה קטן בעציץ?
מתנות אכילות מהטבע: ואם כבר טבע, ואירוח – למה לא לשלב את שניהם ביחד? סלסלות פירות טריים, פירות מיוחדים, פירות פרוסים על מגש אירוח גדול או פירות טריים מסודרים בזר גדול באגרטל מהודר?
מתנות לסוכות ברוח סתיו: צעיף חדש לבשר את עונת הסתיו המגיעה, גרביים חמימות, נעלי בית רכות, שטחון חדש לחדר השינה או האמבטיה, קומקום תה קטן... בקיצור, כל מה שעולה בדעתכם כמחמם רשמי, אך לא כבד מדי.
חג סוכות שמח, משפחתי, חברותי ונעים לכולכם!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl